Kunsten at sælge en jumbojet online

Skrevet af Niels Tybjerg d. 26 jun 2014, 10:12

 

Se Niels Tybjergs præsentation fra WAW om brug af segmentering og marketing automation til leadgenerering og salg.

 

18. juni var mere end 400 mennesker samlet til Web Analytics Wednesday på Professionshøjskolen Metropol - det største WAW arrangement til dato i Danmark.

WAW er en unik mulighed for at opleve og networke med nogle af de mest kompetente mennesker inden for webanalyse, online marketing og salg.

 

Se video om marketing automation fra WAW

Gik du glip af WAW, så kan du her se en af præsentationerne fra vores egen Niels Tybjerg, der gik på scenen og fortalte om behovet for fokus på segmentering og indsamling af viden om jeres enkelte lead for at kunne målrette leadgenereringsprocessen og gøre den mere vedkommende.

 

 


Vil du vide mere? Så læs om vores tilgang til marketing automation her. Hvis du vil være sikker på ikke at gå glip af næste Web Analytics Wednesday, så kan du tilmelde dig vores event-nyhedsbrev.



Synes du dette indlæg var spændende?

Del det med dine venner på de sociale medier




Efterlad en kommentar


Hold dig opdateret

Få seneste nyt om indhold og events direkte i din indbakke