Searchmetrics Sapphire Partner og Black belt Certification

Skrevet af Mikkel Lilholt d. 5 nov 2015, 15:27

 

Med deres analytiske tilgang til data, og deres evne til at handle på baggrund af data, har IIH Nordic hurtigt vokset sig til at være et af de mest succesfulde bureauer i Skandinavien og en vigtig Sapphire Partner for Searchmetrics”

Martin Scholz, VP of Business Development at Searchmetrics

 

IIH Nordic er de første Sapphire Partnere i Norden

Da IIH Nordic første gang stiftede bekendtskab med Searchmetrics ved PUBCON i 2012, var det ”kærlighed ved første klik”.

CEO Henrik Stenmann og Head of SEO Karsten Nygaard var som tryllebundet, da præsentationen af verdens bedste SEO tool rullede over skærmen i Las Vegas.

Små tre år efter at IIH Nordic købte sin første licens til Searchmetrics, har relationen udviklet sig til et Sapphire Partnership, som yderligere styrker samarbejdet mellem IIH Nordic og Searchmetrics, og IIH Nordic’s SEO Specialister fungerer som superbrugere og ambassadører for det knivskarpe SEO-tool.

3 år med stabil vækst, og stor succes for kunderne.

IIH Nordic bruger Searchmetrics som det primære SEO værktøj i arbejdet med at opnå større synlighed, mere trafik og mere forretning for deres kunder. Her til kommer at en del kunder selv køber adgang til de værdifulde data i Searchmetrics, og modtager rådgivning og anbefalinger fra IIH Nordic, til eksekvering af optimeringsopgaver.

Til spørgsmålet om hvorfor Searchmetrics er det helt rigtige SEO tool for IIH Nordic og deres kunder svarer Karsten Nygaard:

”Vores forretning bygger på data og datadrevet markedsføringMåden hvorpå Searchmetrics samler, pakker og fortolker data i forhold til at visualisere en virksomheds online performance er ganske enkelt eminent”.

 

Sort bælte understreger knivskarp ekspertise og tæt samarbejde

Som et led i partnerskabet med Searchmetrics har IIH Nordic hele 4 certificerede medarbejdere, herunder en enkelt såkaldt Black Belt Certification. Christian Doeleman-Lassen bestod således Searchmetrics’ ypperste graduering i oktober 2015, og opnåede som den første i Norden det sorte bælte i Searchmetrics.

Data, data, data – og forretningsforståelse

IIH Nordic har tradition for at bygge alle anbefalinger på data, således at kunderne opnår det bedst mulige afkast af deres investeringer. Kombinationen af at kunne samle og fortolke data, og omsætte det til forretningskritiske beslutninger er en af IIH Nordics spidskompetencer.

Med Searchmetrics får IIH Nordic et værktøj, der effektivt samler al relevant data omkring et domænes online performance, og visualiserer disse på en brugervenlig måde. Det gør det hurtigt at træffe den rigtige beslutning på det rette tidspunkt.

”Vi lægger stor værdi i den indsigt vi får fra Searchmetrics, når vi arbejder med at forbedre vores kunders online performance.”

– Mikkel Lilholt Kristensen, SEO Specialist at IIH Nordic

 

Læs Searchmetrics’ pressemeddelelse her: IIH Nordic becomes Sapphire Partner

 

 



Synes du dette indlæg var spændende?

Del det med dine venner på de sociale medier




Efterlad en kommentar


Hold dig opdateret

Få seneste nyt om indhold og events direkte i din indbakke