Event Marketing: De 2 P'er, der giver dig nøglen til succes og flere leads med events

Skrevet af Sofie Hermansen d. 9 maj 2016, 11:00

Events er 6 år i træk udnævnt som marketing professionelles mest effektive marketing-tiltag, ifølge CMI.

Men lad os være ærlige - det kan være en udfordring at:

  • Skrabe nok kvalificerede deltagere sammen
  • Begejstre og leverere en oplevelse, deltagere husker længe
  • Få så lang tid til planlægning, som vi drømmer om

Men det skal være slut nu. 

Hent vores gratis guide og få nøglen til succes med events. Vi zoomer ind på de to P'er: Planlægning og Promovering for de to ting er afgørende for, at du kan skabe unikke events, der tiltrækker de rigtige leads og bliver husket af dine deltagere. 

Læs blandt andet

  • Sådan baner I vej til nye leads med events
  • Opbyg momentum der får deltagerne til at komme til jer
  • Brug de sociale medier til at zoome ind på jeres mest relevante målgruppe
  • Skema til event-planlægning - hvornår skal du gøre hvad?

Få din guide til at gøre dine events til en magnet for nye leads med det samme 

 

 



Synes du dette indlæg var spændende?

Del det med dine venner på de sociale medier




Efterlad en kommentar


Hold dig opdateret

Få seneste nyt om indhold og events direkte i din indbakke