Nyhavn rejser Case

Skrevet af Redaktionen d. 1 jun 2017, 13:39

Forhistorie:

Som en del af Nyhavn Rejsers samarbejde med IIH Nordic, ønskede de en online content marketing kampagne, der på tværs af forskellige sociale medier underbyggede deres position på markedet som den førende udbyder af rejser af førsteklasses kvalitet.

Kampagnen:

Kampagnens konkrete mål var at udbygge kendskabet til en målgruppe, der har den økonomiske formåen til at købe luksusrejser. Yderligere var det en målsætning at øge engagementet og præferencerne for Nyhavn Rejsers udbud af rejser.

Derudover var ambitionen også at skabe øget trafik til deres Facebook-side og skabe leads i form af tilmeldinger til nyhedsbreve, opkald og bestillinger af kataloger. 

Kampagnen havde således til formål at understøtte hele Nyhavns Rejsers salgsproces og havde derfor også fokus på følgende fire parametre:

Målgruppe:

I perioden, hvor kampagnen var aktiv, oplevede Nyhavn Rejser at have rekordomsætning. Målgruppen mellem 35-54 år var særligt engagerede - både mænd og kvinder.

Idet en lignende målgruppe kunne defineres ud fra de data, kampagnen genererede undervejs, var det muligt at øge kampagnens samlede reach på tværs af de sociale kanaler. Udnyttelsen af data øgede den overordnede performance, og kampagnen scorede derfor højt på alle de fire ovennævnte parametre.

Ønsket om øget kendskab, engagement, motivation og kontakt blandt de specifikke målgrupper blev således indfriet, og efterlader Nyhavn Rejser med en rekordomsætning og ikke mindst en større, engageret kundegruppe.



Synes du dette indlæg var spændende?

Del det med dine venner på de sociale medier




Efterlad en kommentar


Hold dig opdateret

Få seneste nyt om indhold og events direkte i din indbakke