Web Analytics Wednesday i Århus

Gå ikke glip af årets gratis analytics event i Århus

Program for WAW d. 27. april 2016 i Århus 


Kom med til en aften med store talere fra ind- og udland, cases og trends fra online- og analytics-branchen.

Lær at få mere ud af dine online-data, udvid netværket og mød dine branchekolleger over en øl og en snack. Vi åbner dørene d. 27. april, og det er gratis at deltage.

Praktisk information

Sted: INCUBA Åbogade 15, 8200 Aarhus N, Det store auditorium

Varighed: 4 timer

Forplejning: Snacks og drikkevarer

Max deltagere: 150

Pris: Gratis

Program

 

16:30: Velkommen 

16:35: Sponsortalk - Teradata - Martijn Mulder, DMP Account Manager - "What exactly is a DMP and why do you need one? Three case studies - Everything you need to know about a DMP"

16:55: Mads Bøgh Larsen & Krista B. Teilmann, IIH Nordic - "Really intelligent Remarketing"

17:30Brian Egerup Kjærulff, Mobtimizers - "Optimizing The Mobile Experience"

17:55: En mægtig pause

18:40: Chris Kubby, CEO and Founder of Kubb&Co - "When Data Doesn´t Matter"

19:15:  Jesper Andersen , Quantum Public Relations - ”Fra Output til Outcome – gør vi en forskel for bundlinjen?"

19:45: Nikolaj Bardam og Rune Andersen, Nordea - "Web Analytics - scaled for the complexity of a bank"

20:15: Opsamling og tak 


Sponsorer

 

 

 

"It-forum er et netværk for it-interesserede virksomheder, organisationer, uddannelsesinstitutioner og offentlige myndigheder i hele Midt- og Sydjylland. Netværket administreres af et sekretariat, en hovedbestyrelse og syv lokale styregrupper.  It-forum skaber og vedligeholder netværket ved at afholde netværksmøder, virksomhedsbesøg, workshops, seminarer, ERFA- og vækstgrupper, studierejser og konferencer.It-forum skaber rammerne for, at medlemmerne kan mødes på kryds og tværs.
Derved opstår mulighed for vidensdeling og for at skabe nye samarbejdsrelationer.
 It-forum er desuden brobygger til forsknings- og vidensnetværk for it, herunder it-forskerparken Katrinebjerg i Aarhus."


Se videoen fra Web Analytics Wednesday

 

Spændende talere fra analytics- og online-branchen

Web Analytics Wednesday (WAW) består af uformelle netværksevents i København og Aarhus. IIH Nordic sætter en ære i at holde sig forrest i branchen og altid præsentere spændende talere og cases.

Blandt andet havde vi i 2015 besøg af Kongen af A/B testing, Craig Sullivan, samt spændende cases fra DFDS og Saint Gobain, der fortalte hvordan de skaber vækst gennem indsigt i analytics og kundetracking.

 

Det får du ud af at deltage på WAW

  •        Du får udvidet dit netværk
  •        Du hører om den nyeste udvikling inden for analyse
  •        Du bliver inspireret via spændende cases
  •        Du lærer at udnytte webanalyse på nye måder

Om Web analytics Wednesday

Web Analytics Wednesday er verdens eneste globale sociale netværksbegivenhed for folk, der arbejder med online markedsføring, online forretning og web analytics på både bruger og leverandørsiden.

Web Analytics Wednesday har løbet af stablen siden 2005 og er grundlagt af Eric T. Peterson og June Dershewitz og har til dato samlet mere end 4.000 mennesker i mere end 100 byer over hele verden.


Talere

Chris 'Kubby' Kubbernus - CEO of Kubb&Co.

"When Data Doesn't Matter"

Kubby is the CEO and Founder of Kubb&Co. a social-first digital agency based in Copenhagen. His career in marketing and advertising spans two decades starting at an early age of 14 years old working as an intern at an advertising agency and then starting to build websites at the age of 16 during the dawn of the Internet. He was formerly the Digital Media Director at Adtomic, the Digital Marketing Lead at SimCorp and Head of Digital Marketing at NORRIQ. He is passionate about entrepreneurship, startups and growth marketing.

Martijn Mulder, DMP Account Manager, Teradata Marketing Applications

Martijn Mulder has a background working at multiple online agencies giving him extended experience with online advertising and he is now specialized in Big Data and its many possibilities. Martijn's expertise is digital marketing and implementing the Data Management Platform (DMP) within the workflow of several international clients. In 2015, FLXone was acquired by Teradata Marketing Application and is now part of Teradata Integrated Marketing Cloud. Today Martijn is responsible for all DMP customers and he helps them create successful marketing case stories by getting more value out of their data.

 

 

Brian Egerup Kjærulff, CEO & Co-founder, Mobtimizers

Brian arbejder med mobile strategier og optimering af mobile kanaler som CEO for niche-bureauet Mobtimizers. Mobtimizers er et strategisk mobil-bureau med virksomheder som MobilePay, Arla, COOP og Aller på kundelisten. Brian har 15 års erfaring med udvikling af digitale strategier, analyse og forretningsoptimering i Danske Bank, GE og Experian. Brian er desuden en international oplægsholder fra Adobe Summit i London og Superweek.



 

 Jesper Andersen,  Direktør og strategisk rådgiver i Quantum Public Relations

"Fra Output til Outcome – gør vi en forskel for bundlinjen?”

 Jesper Andersen er strategisk PR-rådgiver med speciale i kommunikationsmåling og –analyse. Han har arbejdet med kommunikation i over 10 år – både på rådgiversiden og som pressechef i flere store virksomheder. Hans virksomhed, Quantum Public Relations, er som Danmarks første blevet optaget i den internationale brancheorganisation AMEC – Association for the Measurement and Evaluation of Communication.

Mads Bøgh - Senior SEM specialist- IIH Nordic

Digital data-drevet pioner med speciale i udforskning af PPC marketing platforme med fokus på at gøre det komplekse tilgængelig for alle. Mads er certificeret i den fulde Google suite og bringer en praktisk hands on tilgang og har erfaring fra nogle af de største kunder i Norden.

 


 

 

Krista Bermann Teilmann - Senior Digital Advisor - IIH Nordic

Krista er Senior Digital Advisor hos IIH Nordic med speciale i betalt annoncering på bl.a. Google. Med mere end 10 års online-erfaring har Krista stor indsigt i at optimere dine online-aktiviteter og skabe øget overskud og mere kvalificeret trafik.