Kursus i optimering af hjemmesider og webshops

Mere brugervenlighed giver flere kunder

Kursus i optimering af Hjemmesider & Webshops

Hjemmesider bliver aldrig færdige. Der er hele tiden standarder, der forandrer sig og konkurrenter, der udvikler sig, så du har konstant behov for at forbedre jeres hjemmeside / webshop.

På IIH Nordics kursus i optimering af hjemmesider og webshops lærer du, hvordan du bedst muligt tilgår optimeringsprocessen.
Der er mange gode grunde til at tænke optimering af hjemmesiden med i markedsføringsstrategien. Kan I få en større procentdel af jeres besøgende til at konvertere til kunder, styrker det nemlig alle jeres online markedsføringstiltag.

Optimering kan ses direkte på bundlinjen

På vores kurser i optimering lærer du, hvordan I teknisk og strategisk griber optimeringsprocessen an, så den får størst mulig effekt for jer økonomisk. IIH Nordic har stor erfaring på området og har hjulpet store brands som Telia, DTF Travel og Ikano Bank med at få et større udbytte af deres hjemmesider uden at øge markedsføringsbudgettet.

Praktisk information

Sted: Artillerivej 86, 2300 Kbh S

Varighed: Kl. 9.00-16.00

Forplejning: Fuld forplejning

Max deltagere: 10

Pris: 4.800 kr. ekskl. moms

Kommende kursusdatoer

18 oktober 2016


Se dit website fra kundernes perspektiv

Du lærer at se jeres hjemmeside med de potentielle kunders øjne og forstå deres beslutningsprocesser i forhold til at investere i jeres produkter og services. Samtidig bliver du introduceret til A/B tests, der kan hjælpe jer med at træffe de rigtige beslutninger i stedet for at skulle optimere alene på basis af mavefornemmelse. Efter vores kursus i optimering af hjemmesider og webshops kan du:

  1. Skabe klare Call to Actions
  2. Begrænse de besøgendes frafald
  3. Anvende A/B tests og teste jer frem til de optimale løsninger

Vi hjælper dig til at skabe en tryggere købsproces for jeres kunder, så de vender tilbage igen og igen. Du bliver desuden præsenteret for en række værktøjer og software, der kan hjælpe dig i optimeringsprocessen - blandt andet Google Analytics, A/B-split testing og multivariate tests.


Få et kursus i optimering af hjemmesider

Inddragelse af cases på kurset

IIH Nordic tager altid udgangspunkt i en kombination af best practise, tests og fakta, når vi optimerer en side, og denne tilgang vil også blive brugt på kurset i optimering af hjemmesider og webshops. Efter kursus i optimering af hjemmesider kan du tage direkte hjem og gå i gang med optimeringsprocessen med en fuld værktøjskasse, der kan få stor betydning for jeres sides vækst i alt fra tilbagevendende besøgende til omsætning.


Målgruppe på kursus om hjemmeside og webshop optimering

Alle der på den ene eller anden måde er i berøring med en webshop eller hjemmeside i deres daglige arbejde. Både folk, der sidder med et overordnet ansvar og har brug for et overblik samt de tekniske medarbejdere kan få noget ud af vores kursus i optimering af webshops og hjemmesider.

Et kursus i optimering af hjemmesider og webshops åbner for nye potentialer

Næste skridt

Tilmeld dig kurset og vælg dato allerede i dag! Har du spørgsmål til kurset i optimering af hjemmesider og webshops, så kontakt os eller ring til os på telefon 70 20 29 19


Niels Tybjerg er kursusholder og specialist i konvertering på hjemmesider

Kursusholder

Niels Tybjerg

Niels arbejder strategisk med konverteringsoptimering, content marketing, social media, marketing automation og email flows for nogle af landets største brands inden for B2B og B2C

Mød Niels her
Sarah Faber Petersen er CRO specialist og kursusholder

Kursusholder

Sarah Faber Petersen

Sarah er Senior CRO Specialist. Hun viser dig, hvordan du kan optimere din hjemmeside eller webshop, så de konverterer bedre.

Mød Sarah her

Michael Barfoed, digital salgschef

"Jeg gik derfra med masser af knivskarpe indsigter og konkrete output, som vi helt sikkert vil implementere fremover."

Tine Skov Pedersen, CRM Manager

"På trods af meget høje forventninger, levede kurset i fulde drag op til forventningerne. Det var fedt, at der var taget afsæt i ens virksomhed. Jeg kan kun anbefale det til alle, der vil i gang med hjemmesideoptimering."

Nicolai Westrup Gleie

"Kurset bød på et grundigt indblik i A/B-testing, herunder både teoretisk baggrund og praktisk opsætning. Samtidig fik jeg nyttig information om, hvordan man gør sine tests valide, samt hvordan man bedst drager konklusioner på baggrund af dem."

Jesper Larsen, Digital Manager

"Jeg har deltaget i flere kurser hos IIH efterhånden, og kan varmt anbefale den enorme ekspertise der ligger i virksomheden og dets formidling. Det har gjort mig til en bedre online optimerings specialist."

Lisa Larsen, Marketing Consultant

"Fint hands-on kursus med mulighed for at komme i gang med at optimere med det samme!"

Stine Darby, Strategic Planner

"Yderst kompetent kursusholder med nok overskud til at sørge for at alle kursusdeltagere fik noget brugbart og konkret ud af kurset."

Sine Jess, Websiteansvarlig

"Lærerigt og anbefalelsesværdigt kursus med en kompetent og erfaren kursusholder. At jeg fik flere værktøjer med hjem end forventet er kun et ekstra plus!"