Web Analytics workshop

Få en skræddersyet workshop

Skræddersyet Web Analytics forløb

IIH Nordics skræddersyede forløb i web analytics giver jer udgangspunktet og forståelsen for at bruge jeres web analytics værktøj til både operationelle, taktiske og strategiske optimeringer og ændringer. Det skræddersyede forløb giver et godt indblik i, hvordan I bruger jeres web analytics værktøj proaktivt i dagligdagen, til at styrke markedsføringen og forretningen og ikke blot som et rapporteringsværktøj over hvordan tingene er gået. Benyt chancen og lær at bruge Web Analytics rigtigt.


Målgruppe

Det skræddersyede forløb er ikke målrettet mod et bestemt analyseværktøj, som Netminers, Omniture, WebTrends eller Google Analytics, men giver den overordnede forståelse for, hvordan brug af værktøjerne og virksomhedens resultater hænger sammen.

Derfor henvender forløbet sig til alle, som arbejder med online effektmåling og som gerne vil have en dybere forståelse for, hvad tallene betyder, og hvordan man bruger dem i sin dagligdag.


Tidligere deltagere

Tidligere deltagere har omfattet marketing- og kommunikationschefer, og ansvarlige, ebusiness managers og folk med brug for konkret viden om hvordan de opnår en positiv return on analytics.


Det lærer I på IIH Nordics skræddersyede forløb i Web Analytics

  1. Strategisk forretningsmæssig online effektmåling
  2. Målsætninger, KPI og rapportering
  3. Hvad er sammenhængen mellem tal, forretning og hjemmesiden
  4. Hvordan udnyttes tallene til forretningsmæssige og markedsføringsmæssige forbedringer
  5. Implementering af effektmålingsværktøjer i det daglige arbejde


Efter Web Analytics kurset kan I:

  1. Forbinde tid brugt på web analytics direkte med bundlinjen!

Forløbet i web analytics giver jer kompetencer til at tænke web analytics og online effektmåling ind i jeres forretning og organisationen. I lærer at opbygge en systematisk udnyttelse af målingerne, hvilket betyder at I let og effektivt kan agere på jeres rapporter. Forløbet giver således en forståelse af hvordan I kan bruge værktøjerne aktivt til at forbedre såvel kommunikationen online som jeres bundlinje. 

Næste skridt

Kontakt os på telefon 70 20 29 19 eller udfyld vores kontaktformular, hvis du har nogle spørgsmål til workshoppen.

Steen Rasmussen er kursusholder og ekspert i web analytics

Kursusholder

Steen Rasmussen

Steen Rasmussen er medstifter af IIH Nordic. Han er en af Danmarks førende oplægsholdere indenfor web analytics og effektmåling og online kommunikation.

Steen Rasmussen

Jan Overgaard

"IIH har rigtig godt styr på Google Analytics."

Mette Hansson, E-Channel Manager

"Workshoppen var direkte hands on og ikke så meget udenomssnak, men mere orienteret omkring det praktiske håndværk, som man kan tage med hjem og bruge med det samme."

Troels Heiberg, Digital Consultant

"Yderst velstruktureret kursus som giver et godt indblik i brugen af Google Analytics i praksis. Man fornemmer at Steen Rasmussen i sandhed er en af de førende Analytics eksperter i Danmark."