Hvordan arbejder vi?

Vi skaber værdi online - for jer og jeres kunder

Nordiske specialister i online

IIH Nordic A/S er en konsulentvirksomhed med hovedsæde i København og afdelinger i Stockholm og Oslo. Vi er specialister i online strategi og operationel online markedsføring og forretning i Norden med fokus på Danmark, Norge og Sverige.

IIH Nordic har eksisteret i mere end 10 år. De to partnere, Henrik Stenmann og Steen Rasmussen, startede IIH i 2004, og nu tæller virksomheden mere end 40 medarbejdere.


Vi er i hele Norden

Med en række medarbejdere fordelt på de forskellige kontorer med forskellig uddannelsesbaggrund, sprogfærdigheder og specialeområder inden for online markedsføring og forretning, giver det os kompetencer inden for alle områder i online projekter.


IIH Nordic skaber vækst online for firmaer i hele Skandinavien

Sådan skaber vi resultater

IIH Nordic bygger på en simpel ide: I kan forbedre afkastet af jeres online markedsføring og hjemmeside ved kontinuerlig online effektmåling. Det centrale udgangspunkt for enhver strategisk, taktisk eller operationel optimering af jeres online markedsføring og aktiviteter er en korrekt og målrettet installation af online effektmåling og web analytics.

Baseret på dette er der fire aspekter af online, som hver især vil styrke den forretningsmæssige effekt:

1. Tiltræk de rigtige besøgende

Der er meget stor forskel i kvaliteten af de besøgende, der kommer til jeres hjemmeside. Derfor er det vigtig at kortlægge, hvordan f.eks. sociale medier og display annoncering skal sammensættes for at tiltrække de rigtige besøgende. Samtidig vil aktiviteter som AdWordssøgemaskineoptimering og e-mail marketing løbende være med til at underbygge forretningen.


2. Fasthold interessen og konverter

Modtag de besøgende det rigtige sted, med det rigtige budskab. Det er vores erfaring, at I gennem de rigtige landings sider kan forbedre kvaliteten af jeres forskellige kampagner med flere hundrede procent. Her er der generelt masser af muligheder for at optimere hjemmeside enten direkte eller eksempelvis gennem A/B test. I dag er der også mange flere muligheder for at segmentere de besøgende og arbejde med lead generation gennem marketing automation, ligesom strategisk arbejde med content marketing hjælper jer med at tiltrække, fastholde og sælge mere.


3. Mål effekten og gør resultaterne endnu bedre

Gennem web analytics kan I opsætte mål og nært følge, hvordan det går med at tiltrække, konvertere og sælge via jeres hjemmeside. Uanset om I har en decideret webshop eller ej, er analyse af jeres online aktiviteter afgørende for en succesfuld digital strategi. 


4. Husk strategien 

Grundstenen for jeres digitale succes er en optimal strategi. Find en samarbejdspartner, der forstår online og hvad der virker på nettet. 

Lena Jensen, Advisor

"Det er meget inspirerende at arbejde sammen med IIH Nordic - de har hjulpet os til virkelig at se mulighederne i online marketing."

Mikkel Mayner Lind, Digital Manager

"IIH er min foretrukne sparringspartner inden for online markedsføring og e-handel. Jeg vil anbefale IIH til alle, der kræver smæk for skillingen på deres web-budget."