Få hjælp til Google Tag Manager

Vi kan hjælpe jer med at få sat Google Tag Manager op korrekt

Kom i gang med Google Tag Manager - track bedre og spar tid

Google Tag Manager er et - på overfladen - lille værktøj, der kan samle og håndtere alle en hjemmesides scripts, men det kan få stor betydning for jeres markedsføring, webanalyse og konverteringsoptimering.


Fordelen ved Google Tag Manager

Den helt store fordel ved Google Tag Manager er, at I nu fra centralt hold kan styre implementering, redigering og udskiftning af scripts uden at skulle belaste IT-afdelingen. Det skaber bedre tracking af kampagner og online aktiviteter. Vi har tit oplevet, at lige netop denne faktor kan være med til at forsinke projekter, og det løser Google Tag Manager på en sofistikeret måde, da jeres teknikere ikke længere skal ind og justere på selve siden.


Implementér nye værktøjer på få minutter

Det betyder for eksempel, at I kan implementere et værktøj som Visual Website Optimizer (A/B - Test) på et øjeblik og gå i gang med at splitteste. Det samme gælder, når I har behov for at implementere nye marketingværktøjer samt en lang række andre funktioner.

Desuden vil det typisk være en fordel for jeres load speed, at jeres scripts bliver samlet ét sted.


Få bedre datakvalitet med Google Tag Manager

Et af de steder, hvor Google Tag Manager kan komme til at gøre en stor forskel, er i Google Analytics. Her bliver det nemt at tilføje event tracking, måle på download af PDF’er og et hav af andre ting, som der kan opstå behov for på jeres hjemmeside.


Google Tag Manager Certified

Som Google Analytics Certified Partner har IIH Nordic allerede haft mulighed for at blive certificeret i Google Tag Manager, så vi kan hjælpe jer med at lave en best practice opsætning. Så ring til vores analytics afdeling på 70 20 29 19 eller kontakt os.