Vores mission og vision

Vores DNA

Mission: Vores tre kerneprincipper

Vores mission og aktiviteter bygger på tre kerneprincipper, der afspejles i vores navn: Internet Intelligence House Nordic.

Internet: Vores kernekompetence er internettet. Vi afprøver og udforsker løbende vores viden om nettet, så vores kunder får de bedste muligheder. Vores indsigt i det online marked, gør det lettere for vores kunder at koncentrere sig om andre forretningsmuligheder.

Intelligence: Optimering skal baseres på viden. Vi ser, at mange virksomheder baserer deres hjemmeside og markedsføring på interne holdninger, meninger og tanker. Vi mener, der er brug for en systematisk tilgang, der kortlægger og udnytter de forretningsmæssige muligheder, som internettet tilbyder alle virksomheder.

House: Vi er et hus fuld af specialister, der arbejder sammen for at styrke og optimere jeres digitale forretning. Kun gennem en alsidig udnyttelse af kompetencer, lige fra psykologi til mikroøkonomi, kan I optimere jeres hjemmeside og online forretning.


IIH Nordic har en vision om at spare tid ved at tænke proaktivt og arbejde intelligent

Viden driver vision

På den baggrund har IIH Nordic som mål at levere arbejde af førende rådgivningsmæssig standard og i en kvalitet, som kunden og slutbrugeren oplever som en succes på den korte og lange bane. Vi bestræber os på at være den mest respekterede rådgiver i forhold til online aktiviteter i de nordiske lande og ligge i Top 10 i Europa.

Se nogle af de kunder, som vi arbejder med


Vi vil skabe mere tid

Vores vision bygger på ' we make time/ we provide time' for vores medarbejdere, vores kunder og deres kunder. Vi vil gå foran som det gode eksempel både videns- og rådgivningsmæssigt. Vi udvikler vores viden på baggrund af vores erfaringer med online projekter, vores netværk i Danmark og udlandet samt den nye litteratur, der findes på området til gavn for virksomhed, medarbejdere og kunder ud fra visionen 'A superior tomorrow'.


Kristine Andersen, Marketingchef

"IIH Nordic har løftet vores online-performance og tilstedeværelse på nettet, med et styrket brand og en forbedret ROI til følge."

Mette Hattens, Marketingchef

"Jeg er aldrig i tvivl om deres faglige kompetencer; altid i særklasse."

Jens Andreasen, Project and Sales Manager

"IIH Nordic er en flok nørder som er meget kompetente og behagelige at arbejde med."

Per-Oluf Gustafsson, Online Manager

"Oprindeligt var vores udgangspunkt, at IIH kun skulle have optimeret AdWords for os i Danmark, men vi kan se, at deres tilgang til online markedsføring er en gevinst for Ellos i hele Norden"

Rebekka Musaeus, Marketing Manager

"IIHs viden, om brugerne på nettet og online effektmåling, er meget værdifuld for os, i arbejdet med at sikre vores partnere maksimal værdi af samarbejdet."

Martin Munkholt, Partner

"Vi bruger IIH Nordic fordi så ved vi at der ligger faglighed bag. Ligeledes har de gennem mange år sikret vores placeringer på Google og andre søgemaskiner."