Digital transformation

Teknologien forandrer forretningen – og det går hurtigt

Digital transformation skaber nye forretningsbetingelser


1 ½ år tog det Zalando at kapre afgørende markedsandele fra veletablerede virksomheder som Stylepit. 90% af alt data i verden er skabt de seneste 2 år, ifølge IBM, og din teenagesøn besidder større teknologisk modenhed, end de fleste bestyrelsesmedlemmer og CEO's.

Vores brug af teknologi ændrer alt fra kundernes købsadfærd, til kommunikationsformer og betingelserne for at drive forretning. 

Den digitale transformation ændrer business

Den digitale transformation tvinger virksomheder til at arbejde radikalt anderledes, hvis de ikke vil overhales indenom af agile mønsterbrydere, født ud af den digitale virkelighed. Den digitale transformation kræver, at I:

  1. Bliver ekstremt kundecentriske
  2. Oparbejder en digital, agil kultur
  3. Konstant videreuddanner medarbejderne
  4. Driver forretningen på baggrund af data
Digital transformation er nøglen til at overleve den øgede konkurrence

Data omsat til actions kan løfte omsætningen

Når vi taler teknologi og digital disruption, kommer vi ikke uden om data. The internet of things, vores liv på sociale medier, e-handel og brug af mobil giver virksomheder en stormflod af data. De virksomheder, der kan sortere og anvende data direkte i forretningsudviklingen med automatiserede arbejdgange, bliver dem der overlever. Så det kræver, at virksomhederne arbejder radikalt anderledes og blandt andet lærer at agere på data og med en agil strategi.

Hvorfor snakke digital transformation med IIH Nordic?

IIH Nordic er født ind i en digital virkelighed. Vi er datadrevne og har i mere end 10 år indsamlet, analyseret og eksekveret på data for virksomheder som VisitDenmark og Rockwool. Derfor kan vi hjælpe jer på sporet af jeres digitale transformation.

  1. Vi kan eksekvere på data og forstår sammenhæng mellem forskellige datakilder
  2. Vi ved, hvordan I måler data og hvilke KPI’er, I skal opstille for at få de svar I har brug for
  3. Vi ved, hvordan I aflæser kundens adfærd på jeres hjemmeside, og på tværs af de kanaler I mødes på

Astrid Zachariasson, Marketing Project Manager

"IIHs indsigt og forståelse i vores web analytics og online markedsføring har virkelig givet os et vigtigt skub i den helt rigtige retning."

Laura Kock, Projektleder

"Jeg har været meget glad for vores lange samarbejde med IIH Nordic. Jeg oplever dem som optimale sparringspartnere, bl.a. fordi de formår at tænke proaktivt på Gyldendal Uddannelses vegne."

Certificeringer

Digital transformation kræver løbende certificering Vi er Google Partner for at holde os opdateret i digital tranformation IIH Nordic holder sig opdateret i den digitale markedsføring