Whitepapers

Et whitepaper er vejen til nye leads gennem thought leadership

Skab awareness og opbyg jeres brand

Med et whitepaper får I et eminent redskab til at skabe awareness, opbygge jeres brand og give leads det sidste venlige skub, der forvandler dem til kunder. Et whitepaper er den oplagte mulighed for at uddanne og inspirere jeres leads og kunder, så de får nemmere ved at træffe en købsbeslutning.

Lad IIH Nordic producere et strømlinet whitepaper

Kom videre fra ide til handling

Mulighederne med et whitepaper er mange, men udfordringerne er de samme. Det skal være interessant. I skal koge kompleksitet og features ned til værdi og behov – og så skal I designe en god landingsside, der skaber interesse, så jeres whitepapers får luft under vingerne.


Nå de rette modtagere

Mange virksomheder har allerede ideer og data til et whitepaper, men mangler tid til at få det skrevet eller distribueret bredere ud. IIH er eksperter i persuasive copywriting og kan sikre, at jeres whitepaper når de rette modtagere på det rette tidspunkt i deres købs- og beslutningsproces.


Fordelen ved IIH's tilgang til white papers: 

Et white paper giver jeres brugere masser af værdi ved at fokusere på aktuelle tendenser, relevante udfordringer eller indsigt og tips, der gør dem mere effektive. Derfor kan det skabe mange nye leads. Med IIH som partner er I sikre på at få:

En strategi for distributionen
Alt for mange white papers ender i et støvet hjørne af hjemmesiden og ses kun af de samme 20 kontakter, der allerede kender jer.

Indhold tilpasset målgruppen
Vores tekstforfattere kan skrive i øjenhøjde med jeres målgrupper og ved hvordan et white paper skal udformes, så det understøtter jeres mål og samtidig giver masser af værdi til læseren.

Grafik lækkert design 
Vi understøtter jeres visuelle identitet.

Konverteringer
Hvis jeres white paper skal generere leads, så husk en god landing page, der konverterer besøgende til kunder.


Whitepaper kan supplere kampagner med stor effekt

Brug et whitepaper som en del af jeres kampagner

Et whitepaper er i stigende grad ved at blive en fast del af den moderne CMO’s arsenal af yndlingscontent – og med rette. Et whitepaper kan både bruges til at:

  1. Gøre modtageren opmærksom på jer og jeres ydelser (awareness)
  2. Overbevise om, at I er eksperterne (consideration)
  3. Lukke salget (purchase)

Derfor er et white paper også oplagt som led i jeres kampagner. IIH rådgiver om hele processen fra strategi, til udformning, lancering og distribution – ligesom vi kan bygge den landing page, der giver jer højere konverteringer.