Social annoncering

Få højere konvertering med målrettet social annoncering

Hvorfor annoncere på sociale medier?


På sociale medier møder I potentielle kunder med paraderne nede, og I kan segmentere meget præcist til udvalgte målgrupper. Med spændende content, der skaber værdi for brugerne, kan annoncering på sociale medier give ekstremt høj ROI. Den øgede konkurrence betyder også at I må have fat i kunderne før konkurrenterne - og første slag starter på de sociale kanaler. Social annoncering giver mulighed for:

  • Brand awareness, så I bliver hængende i brugernes bevidsthed
  • Målrettede kampagner - både til loyale følgere og nye kundesegmenter
  • Real-time effektmåling, så I kan optimere løbende og få højere ROI

Få effektiv Facebook annoncering hos os

Facebook annoncering

Lad mødet starte her
YouTube annoncering kan tiltrække nye kundesegmenter

YouTube annoncering

Danmarks 2. største søgemaskine
LinkedIn annoncering til nye B2B leads

LinkedIn annoncering

Få flere B2B leads
Twitter annoncering og Twitter marketing

Twitter annoncering

Til aktuelle events
Få flere kompetencer med et kursus i sociale medier

Kursus

Få indsigt i sociale medier

På vores kursus i sociale medier får du en introduktion til LinkedIn, Facebook, Twitter og alle de andre vigtige sociale kanaler

Se næste kursusdato

Lena Jensen, Marketing Advisor

"Det er meget inspirerende at arbejde sammen med IIH Nordic - de har hjulpet os til virkelig at se mulighederne i online marketing."

Vi binder online annoncering sammen

Uanset om du arbejder med YouTube, AdWords, Display, Facebook, LinkedIn eller Twitter, er det afgørende at kende brugeradfærd på nettet og udnytte dynamikken mellem de forskellige kanaler. I er nødt til at være til stede hvor kunderne befinder sig, og sociale medier er blevet en nødvendighed frem for en mulighed - både for B2B og B2C. Se de forskellige muligheder her, eller lad IIH Nordic producere jeres cross channel-strategi på tværs af alle de vigtigste kanaler - skræddersyet til jeres brand.