Facebook Annoncering

Skab målbare resultater på Danmarks største sociale medie

Der er 3 millioner gode grunde til at annoncere på Facebook

Mere end 3 mio. danskere er på Facebook, og tallet er stadig stigende. Danmark er et af de lande, hvor der er flest på Facebook i forhold til indbyggertal. Derfor er platformen det oplagte sted at udrulle nye kampagner, forstærke forholdet til jeres kunder og øge salget.


Facebook markedsføring engagerer kunderne til dialog

Første møde med kunden starter ofte på Facebook

Med den rette kombination af content, strategi og effektive kampagner til velvalgte målgrupper, kan Facebook annoncering have en ekstremt god effekt. Med Facebook annoncering får I:

  1. Knivskarp målgruppesegmentering, der sikrer I bruger kampagnebudgetterne bedst muligt
  2. Kampagner der støtter op omkring den eksisterende tilstedeværelse på Facebook
  3. Direkte målbare konverteringer

Annoncering mod eksisterende følgere

Når man poster et opslag på Facebook, når man i gennemsnit kun 10-15% af sidens følgere. Det kræver det annoncering, for at nå ud til de resterende. Til gengæld åbner det op for skræddersyede kampagner. I kan udvælge demografiske målgrupper nøje, så I ikke spilder tid og kroner på irrelevante kundegrupper. Hvad end det er like-kampagner eller I går direkte efter salget.

Ram nye kundegrupper

Segmentering på Facebook opdeles ikke bare i alder og geografisk placering, men også interesser, brands de liker, der ligner jer og meget andet. Gå specifikt efter nye kundegrupper og stjæl markedsandele fra konkurrenterne.

Content og kampagner

Vi tilbyder Facebook annoncering, udsendelse af kampagner, udvikling af content, samt en persona analyse af hvilke målgrupper i bør satse på. På den måde, kan vi opbygge en dedikeret annonceringsstrategi og en følgeskare bestående af ambassadører, der vil anbefale jeres brand til andre og dele jeres content.


Facebook markedsføring er segmenteret marketing med langvarig effekt

Facebook annoncering betaler sig

Facebook er det perfekte medie til at lave målrettet markedsføring. Annoncering til udvalgte kundesegmenter giver en bedre effekt, frem for at skyde med spredehagl. Vi skaber målbare resultater med Facebook-annoncering, både inden for B2B og B2C, og det resulterer i høj ROI og mange nye leads til følge.


Brug IIH Nordics viden og erfaring

Hos IIH Nordic har vi stor erfaring med at rådgive og undervise virksomheder omkring brugen af sociale medier til markedsføring for derved at styrke deres forretning og øge salget.
Vi skaber målbare resultater for nogle af de største danske brands, men tilbyder også professionelle kurser og workshops for virksomheder der vil i gang med at bruge Facebook som en salgskanal.

  1. Målgruppeanalyse og segmentering på baggrund af data om jeres målgruppe på websitet
  2. Segmenteret annoncering til nye kundesegmenter
  3. Vi kommer med inputs til en effektiv indholds- og annonceringsstrategi
  4. Vi viser jer alle potentialerne og hvordan i bruger effektmåling af Facebook kampagner

 

Udfyld vores kontaktformular for at få en uforpligtende snak med en af vore specialister, for at høre hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed med Facebook-annoncering.


Malene Romme Mørch

"Vi kan klart anbefale IIH, hvis I har brug for en bedre forståelse af nettets rolle i kommunikationen og forretningen."

Britt Lightbody, Marketing Specialist

"Hvor er jeg bare glad for at have været på kursus hos jer - det har været en kæmpe hjælp til at komme rigtig i gang med Facebook!"

Tag på Facebook workshop hos IIH Nordic

Kom på Facebook workshop

Lær at ramme målgruppen på Facebook