Webanalyse

Mål effekten af jeres online markedsføring

Webanalyse giver jer data til at skabe en bedre forretning

Web analytics skaber værdi, når I vil forstå, hvordan de besøgende bruger jeres hjemmeside, og når I vil se hvordan hjemmesiden hænger sammen med jeres øvrige online markedsføringsinitiativer. IIH Nordic er 3 år i træk udpeget i MyImages undersøgelse som det bureau med de bedste web analyse kompetencer. Vi er certificerede i adskillige webanalyse værktøjer, og ved hvordan I kan forbedre jeres online markedsføring ved kontinuerligt at måle effekten - og handle på data.

Data governance sørger for I altid har valide tal i analytics

Data Governance

Hold styr på data
Adobe Analytics - den skræddersyede analytics opsætning med uanede muligheder

Adobe Analytics

Kom godt i gang

Online kan I måle effekten af jeres markedsføring

En af de helt centrale forskelle på online og offline markedsføring er muligheden for at måle effekten og afprøve de forskellige muligheder. Men for at at udnytte disse muligheder kræver det et konsistent overblik. For mange virksomheder er de muligheder, der ligger i deres web analytics værktøjer, tilstrækkeligt for at dække deres behov for indsigt i de forretningsmæssige muligheder. Men for andre virksomheder med større budgetter eller et mere komplekst miks af kanaler, kræves der specifikke og målrettede værktøjer til at holde styr på resultaterne.


Byg intelligente strategier ud fra kundedata

Data får først værdi, når de bruges korrekt. Vores mangeårige erfaring gør, at vi kan omsætte hardcore datasæt til strategi ud fra best practice.

  1. Vi analyserer jeres nuværende Analytics konti og kundedata
  2. Vi tager en snak om jeres behov, målsætninger og fremtidsperspektiv
  3. Vi kommer med et langtsigtet strategiforslag


Certificeringer

Vi er opdaterede inden for webanalyse og analytics IIH Nordic er Comscore certificeret og tilbyder Digital Analytix Vi er førende i Danmark inden for analytics og webanalyse

Rebekka Musaeus, Marketing Manager

"IIHs videns om brugerne på nettet og online effektmåling, er meget værdifuld for os i arbejdet med at sikre vores partnere maksimal værdi af samarbejdet."

Andreas Petterson, Web Analyst

"IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettede højder."