• Linkedin
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • English
IIH Nordic
  • Om os
    • Medarbejdere
    • Karriere
    • 4-dages arbejdsuge
  • Services
    • Strategi
    • Analytics, Data & Insights
    • Digital markedsføring
    • Kurser & Uddannelse
  • Cases
  • Teknologi
  • Events
    • Event Kalender
    • Web Analytics Wednesday
    • Measure Camp
    • Digital Impact Forum
    • Kurser & Uddannelse
  • Blog
  • Kontakt
  • Menu

BLOG

Ny viden og artikler om digital markedsføring og data

Undgå 5 fatale fejl når I lancerer ny hjemmeside

Facebook, SEO, Website optimering & UX
En redesignet hjemmeside er ikke nødvendigvis løsningen på alle jeres problemer, men kan derimod resultere i nye.Går jeres online forretning ikke optimalt? Så skal I da have en spritny hjemmeside! Det er jo vigtigt at følge med…
0 Kommentarer
/
august 24, 2011
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/undgaa1.jpg 145 300 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2011-08-24 12:31:472017-10-30 11:34:42Undgå 5 fatale fejl når I lancerer ny hjemmeside

Udråbstegnets anatomi og andre tegns betydning for dit budskab

Online Markedsføring
Tekstforfatterens værktøjskasse er fyldt med mere end bogstaver – den indeholder også en lang række tegn og symboler, der kan hjælpe dig med at sælge dit produkt.Folk tænker ofte ikke over betydningen af deres tegnsætning, når…
0 Kommentarer
/
juni 8, 2011
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/thumb-300x1451-3.png 145 300 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2011-06-08 09:41:372017-10-30 11:29:47Udråbstegnets anatomi og andre tegns betydning for dit budskab

Tekstforfatterens værktøjskasse – allitterationer

Website optimering & UX
  Skab flow i dine tekster med bogstavrim, så kunderne læser dem til ende Den effektive og optimerede webtekst i virksomhedssammenhæng har fokus på ét formål: At påvirke læseren og give ham eller hende nok informationer til…
0 Kommentarer
/
maj 27, 2011
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/thumb-300x1451-2.png 145 300 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2011-05-27 14:19:052017-10-31 11:09:52Tekstforfatterens værktøjskasse – allitterationer

Hvad kan en liter mælk lære dig om at skabe online tryghed?

Website optimering & UX
Gå en tur i supermarkedet og få inspiration til brug af tryghedssymboler på din hjemmeside Tryghedssymboler er et vigtigt parameter, når du vil vække tillid hos dine kunder online, og korrekt brug af dem kan have overraskende stor effekt…
0 Kommentarer
/
maj 12, 2011
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/thumb-300x1451-1.png 145 300 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2011-05-12 11:27:092017-10-30 11:21:15Hvad kan en liter mælk lære dig om at skabe online tryghed?

Karsten Nygaard er ny SEO-specialist hos IIH Nordic

Nyheder, Online Markedsføring, SEO
IIH Nordic har udvidet vores i forvejen kompetente SEO-team med Karsten Nygaard, der kommer med 12 års brancheerfaring. Læs et interview med manden, der under navnet Strategen har præget SEO-branchen i Danmark stort set siden dens begyndelse.Velkommen…
0 Kommentarer
/
februar 16, 2011
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/iih1-1.jpg 170 295 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2011-02-16 13:37:242017-11-14 09:24:21Karsten Nygaard er ny SEO-specialist hos IIH Nordic

Top 5 over online tendenser i 2011

Nyheder
2011 kommer tordnende, og der bliver tryk på lige fra start af. Læs med her hvis du vil være forberedt på, hvad året kommer til at byde på for din online forretning.2010 var et begivenhedsrigt og tempofyldt år online, men der er…
0 Kommentarer
/
december 9, 2010
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/tendencies1.jpg 170 295 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2010-12-09 14:55:482017-10-30 11:13:33Top 5 over online tendenser i 2011

Undgå at gå glip af de lokale kunder med Google Places

Google AdWords, Online Markedsføring, SEO
På det seneste har Google opgraderet prioriteringen af local search, og det ses nu tydeligt med placeringen af Google Places i dine søgeresultater. Her får du en forklaring på, hvordan du undgår at miste dyrebare placeringerDet kan…
0 Kommentarer
/
november 9, 2010
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/googleplaces1.jpg 170 295 Niels Tybjerg https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Niels Tybjerg2010-11-09 14:32:572017-11-13 21:14:10Undgå at gå glip af de lokale kunder med Google Places

Sponsorerede links fra Google går fra gul til pink - Hvorfor?

Google AdWords, Nyheder
Som bekendt laver Google hele tiden ændringer og små AB tests, hvor de over en periode tester elementer af på deres website Google.com. For at give en bedre brugeroplevelse eller mere sandsynligt – tjene nogle flere penge.Da adwords…
0 Kommentarer
/
juli 27, 2010
https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/sponsoreredelinkskvinder1.jpg 170 295 Henrik Stenmann https://iihnordic.dk/wp-content/uploads/2017/10/iihnordic-340x156-sans.png Henrik Stenmann2010-07-27 14:04:352017-10-30 11:07:17Sponsorerede links fra Google går fra gul til pink - Hvorfor?
Side 15 af 17«‹1314151617›»
  • Vores ordbog – din online guide
    • A/B test
    • Adfærdsanalyse
    • AdWords er sponsorerede links
    • Analyseværktøj
    • Benchmark analyse
    • Brugervenlighed, UX, customer experience
    • Call to action
    • Effektmåling
    • Flere besøgende
    • Flows
    • Fokusgruppe
    • Hvad er et flowchart?
    • Konkurrentanalyse
    • Konverteringsrate
    • KPI
    • Links på hjemmesiden
    • META Tags
    • Monitorering
    • Most Wanted Response – MWR
    • Online strategi
    • Persuasive design
    • PPC – Pay Per Click
    • Respondenter
    • SEM – Hvad er SEM?
    • SEO – Hvad er SEO eller søgemaskineoptimering?
    • SEO Guide
    • SEO snyd
    • SEO Tjekliste
    • Sociale medier
    • Søgeord
    • Spørgeskemaundersøgelse
    • Tekniske vanskeligheder
    • Tekster til nettet
    • The long tail
    • Usability
    • Usability test
    • Webstatistik

Recent Posts

  • MyImage 2022: IIH Nordic kåret som bedst til analysere og anvende data – igen
  • Google Analytics 4: The Business and Future Focused Analytics Tool
  • Sådan kommer du godt fra start i 2022
  • Har du styr på din cookiestrategi?
  • Google Analytics 4: Are you ready to implement it?

Recent Comments

  • Karsten til 5 grunde til at Boost funktionen på Facebook er spild af penge
  • Peter til Klikker jeres kunder eller kigger de bare?
  • Martin Albertsen til Klikker jeres kunder eller kigger de bare?
  • helle weesgaard til Klikker jeres kunder eller kigger de bare?
  • Maja Plesner til De 5 fif der fordobler din e-mail åbningsrate

Categories

  • Content Marketing
  • CRO
  • Digital Strategi
  • Email Marketing
  • Facebook
  • Google AdWords
  • Google Analytics
  • Konferencer
  • Machine Learning
  • Marketing Automation
  • Mobil
  • Nyheder
  • Online Markedsføring
  • SEO
  • Sociale Medier
  • Tag Management Systems
  • Ukategoriseret
  • Web Analytics
  • Website optimering & UX

København

Artillerivej 86
2300 København S
Danmark
+45 70 20 29 19

Kolding

Jernbanegade 27
6000 Kolding
Denmark
+45 70 20 29 19

Stockholm

Strandvägen 7A
114 56 Stockholm
Sweden
+46 10 888 54 45

Oslo

CJ Hambros plass 2
N-0164 Oslo
Norway
+47 80 02 48 70

© Copyright - IIH Nordic
  • Linkedin
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Cookies
  • Terms of Use
  • Privacy
Scroll to top