




Spar 15 % på marketing med Machine Learning
Machine LearningNår du bruger Machine Learning som segmenteringsværktøj, kan du spare mellem 10% - 18% på dine online marketingudgifter og opnå samme antal konverteringer, som du gør i dag. Nysgerrig? Læs med her, hvor vi forklarer, hvordan du kan bruge…

4 grunde til at bruge Facebook Attribution i dag
Facebook, Online Markedsføring, Sociale MedierI oktober 2018 blev Facebook Attribution lanceret - et nyt annoncemålingsværktøj, der giver et mere komplet billede af forbrugernes kunderejse. Det er med til at eliminere gætteri, så I kan få mere ud af jeres annoncer. I dette blogindlæg…

IIH Nordics machine learning-model vinder bronze ved Superweek
Machine LearningFor andet år i træk høstede IIH Nordic international anerkendelse ved Superweek 2019. Sidste års Golden Punchcard-vindere, Steen Rasmussen og Mark Edmondson, vandt nemlig bronze for deres prædiktive machine learning-model, der med 96 %…

Web Analytics Wednesday: De 3 vigtigste takeaways
Konferencer, Nyheder, Web AnalyticsTo gange om året går branchens spydspidser på scenen til Web Analytics Wednesday – og den 27. februar var ingen undtagelse. Her underholdt seks internationalt anerkendte talere et fyldt auditorium på Campus Carlsberg med den nyeste viden…