Cases.
Vi er stolte af vores resultater og af de udfordringer, vi har defineret, målt og løst. Et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør.
Nordens førende Google partner
Danmarks bedste arbejdsplads
Prisvindende digitalt bureau

Case med Case om Gigtforeningen
Gigtforeningen genvinder 40% af deres hjemmesidebesøg takket være Recapture
Introduktion til sagen INDUSTRIPatientforening HVEM ER KUNDEN? Gigtforeningen er med over 80.000 medlemmer Danmarks tredjestørste patientforening. De kæmper for at gøre livet bedre for de 700.000 danskere, der døjer med gigt, slidgigt
35 % flere besøgende kom ind via Facebook
40% stigning i direkte trafik til hjemmesiden
Over 110.000 genvundne besøg på hjemmesiden
Case med Jabra
IIH Nordics Recapture-løsning sikrer Jabra bedre Google Ads-kampagner
Verdenen inden for digital markedsføring er præget af tempo og intensitet. Derfor valgte Jabra, som er en førende spiller inden for audio- og videoløsninger, at slå sig sammen med IIH Nordic for
Øgede konverteringer med 10-15 %
Inkrementel stigning i ROAS: 5-9 %
Forbedring af compliance
Case med Rentokil
Klik, konvertér, bekæmp: Rentokils vej til succes med Google Ads
Rentokil er en dansk virksomhed, der siden 1964 har specialiseret sig inden for skadedyrsbekæmpelse. Med et konstant fokus på innovation og kvalitet har Rentokil skabt en niche ved at tilbyde skræddersyede løsninger
70,5% stigning i konverteringer
53,6% stigning i konverteringsrate
26,9% fald i pris pr. konvertering
Case med Case med MandM
Innovativ digital løsning – optimering skaber overskud
Introduktion til casen IIH NORDIC TEAM Gunnar Griese,Implementation EngineerTechnical Lead Milán Balázs, Cloud Architecture Specialist BRANCHEE-commerce HVEM ER KUNDEN?MandM, ejet af Bestseller, er en af verdens størsteonline modeforhandlere med mere end 3,5
Op til 9% stigning i konverteringer på Facebook
85% stigning i profit og 72% stigning i profit pr. ordre
KPI-tracking i realtid vha. BigQuery Streaming API
Case med Bonnier
Når abonnenterne dør, må hele forretningen ændres
Det er ingen hemmelighed, at mediebranchen længe har været under pres. Særligt trykte medier har oplevet nedgang i abonnementoplag og læsertal, og den udvikling har man kunnet mærke i Bonnier, som råder
30% af nye kunder vælger det digitale produkt
71% af alle nye abonnenter køber via digitale marketingkanaler
60% øget omsætning fra digital forretning
Case med Atrium
Forbedrede forretningseffekten ved at aktivere Google Cloud ML
Nyt, handlingsorienteret indblik i performance
2-3 timer sparet hver dag
Øget datakvalitet
Case med Lyreco
Fra dataindsigt til aktivering; 90% øget email marketing via personalisering
Fra 15.7% til 29.3%: Gennemsnitlig stigning i Open Rate mails
Fra 18% til 30%: Stigning i Conversion Rate gennemsnitlig
Fra 1.2% til 3%: Gennemsnitlig stigning i Click Through Rate
Case med Bonnier
Adfærdsbaseret Digital Engagement Score hæver customer lifetime value gennem personalisering
Baggrund Bonnier Publications – magasinhuset bag titler som Illustreret Videnskab, Gør Det Selv og I FORM, ønsker at underholde, inspirere og motivere læserne, der hvor de er. Derfor har vi i løbet
80% opening rate på personaliserede e-mails
Relevant indhold på de rigtige kanaler
Ny Digital Engagement Score forbedrer churn prediction
Case med Nemlig
Øgede konverteringer og hurtigere hastighed
Øget website hastighed med 7%
Øget 90-dages konvertering med 40%
Bedre forståelse af brugere
“Handlingsorienterede og indsigtsfulde input på SEO”
Vi benytter IIH Nordic til vores internationale SEO analyser og vi værdsætter de handlingsorienterede og indsigtsfulde input vi får.
Rasmus Lund
ROCKWOOL
Få nyheder om trends og viden indenfor online marketing.
Få et pling i indbakken hver gang vi deler viden om trends og tendenser, samt invitationer til vores events.