Tidspunkt
3. april 2020 | 8:30 – 12:30
Lokation
IIH Nordic
Artillerivej 86 1. sal, 2300 København S
Danmark
Den 3. april byder IIH Nordic i samarbejde med Da Hub velkommen til alle, som arbejder med analytics og ønsker at tage del i en engageret omgang vidensdeling.
“Dette er min favorit konference at deltage i – uden tvivl. Baseret på X Change modellen, tilbyder den det samme vidunderlige samtale format, afslappet atmosfære og intense deep-dives. Du vil elske det”
Heidi er Commercial Director for forbruger afdelingen samt ansvarlig for corporate Marketing & IT hos Life Extension Europe, en eCommerce virksomhed der sælger mad supplementer i Europa. Hun er en født detailhandler med et drive til konstant læring og forbedring. Med næsten 20 års erfaring i detail og de sidste 10+ år i roller med fokus på turnaround og vækst, kommer Heidi med ekspertise indenfor strategi, innovation og forbrugere. Hun har tidligere være ved internationale brand virksomheder som Gillette, P&G, L‘Oreal, Cloetta samt detailkæder som Coop og Meny – og er ny i eCommerce.
Marie Lykke Lützhøft beskæftiger sig særligt med de resultater, som bliver skabt gennem data drevet marketing, der giver kunden den bedste oplevelse og virksomheden de bedste resultater på tværs af owned og paid media. I 2018 var Marie en af de hovedansvarlige for implementeringen af Google 360 suite hos Bonnier Publications, med fokus på prioriterede use cases og machine learning modeller baseret på data indsamlet i Google BigQuery.
Marie har arbejdet med CRM og data i mere end 13 år og har meget erfaring med at skabe resultater og løbende projekter med et fokus på abonnement og digital forretningsudvikling primært i medieindustrien.
Steen er en af Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler anerkendt som ledende ekspert på området. Med mere end 15 års praktisk erfaring indenfor online optimering af hjemmesider, brugervenlighed og web analytics har han specialiseret sig i online måling, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering.
Steens referencer rangerer fra stærke nordiske brands som Vestas og VisitDenmark til internationale kunder som Oracle, Johnson & Johnson og Microsoft. Steen har været nomineret til “Årets Praktiker” og som en af verdens ledende analytikere af Digital Analytics Association tre år i træk.
Jomar er ansvarlig for at betjene IIH’s særlige netværk af markedsførings- og forretningsfolk samt specialister med arrangementer, workshops og kurser. Han arbejder også med at udvikle og implementere digitale forretningsstratregier for udvalgte klienter ved hjælp af de nyeste martech-værktøjer.