Digital Analytics Hub

Copenhagen

3.April 2020

Tidspunkt

3. april 2020 | 8:30 – 12:30

Lokation

IIH Nordic

Artillerivej 86 1. sal, 2300 København S

Danmark

Digital Analytics Hub

Virtual Digital Analytics Hub Club den 3. april 2020

Den 3. april byder IIH Nordic i samarbejde med Da Hub velkommen til alle, som arbejder med analytics og ønsker at tage del i en engageret omgang vidensdeling.

DA Hub Club består 100% af rundbordssamtaler. Ingen præsentationer og ingen salgs pitches. Fremfor at lytte til en oplægsholder med en masse nøgleord, vil du ved dette arrangement have mulighed for at engagere dig med andre i en produktiv diskussion om, hvad fungerer og hvad fungerer ikke i analytics, så du kan begynde at forbedre din analytics så snart som dagen efter.

Hvert rundbord ledes af en erfaren analytics specialist. Du vil gå fra dette event med praktiske løsningen til dine mest presserende analytics udfordringer. Diskussionernes emner vil variere fra det tekniske til det strategiske. Du har muligheden for at vælge tre 90-minutters diskussioner ud af 12 valg. Derudover får du en oplagt mulighed for at fortsætte samtalerne over frokost og kaffepauser.

Hvordan fungerer det?

Der er 12 diskussioner á 90-minutter at vælge imellem, så du vil ikke løbe tør for valgmuligheder. Emnerne inkluderer en række emner fra tekniske og ledelsesmæssige udfordringer til introduktion af ny teknologi indenfor digital analyse, datavidenskab og optimering.
Man deltager i tre rundbords diskussioner i løbet af dagen og hver diskussion varer 90 minutter. Det giver nok tid til at komme ind i hjertet af emnet og komme rundt om nogle praktiske løsninger på centrale udfordringer.

Anmeldelser

“Dette er min favorit konference at deltage i – uden tvivl. Baseret på X Change modellen, tilbyder den det samme vidunderlige samtale format, afslappet atmosfære og intense deep-dives. Du vil elske det”

Gary Angel
Founder & CEO, Digital Mortar
“DA Hub giver rum til en unik atmosfære af deling og samarbejde. Det er en af de få analytics konferencer, som formår at få 120 delegerede og få dem til at føle som en del af et team med samme mål – at gøre digital analyctics bedre og hjælpe hinanden med at gøre det bedre.”
Etienne Cox
Director Global Online & Web Analytics, Dell

Program

08.30   Velkommen og registrering

12:30   Tak for i dag

Deltager profil

You are a key influencer, stakeholder and decision maker regarding your company’s digital presence, online marketing and analytics strategy. You have the ambition to bring your organisation to the leading edge of business/marketing technology, where being data driven is key.

Fellow attendees include;

  • Chief Marketing Officers
  • Chief Digital Officers
  • Chief Information Officers
  • Marketing Managers
  • Communications Directors & managers
  • Senior Content Marketing professionals
  • Digital Business Development professionals

Diskussionsledere

Heidi Teschemacher

Heidi Teschemacher

CCO, Life Extension Europe

Heidi Teschemacher, Life Extension Europe

Heidi er Commercial Director for forbruger afdelingen samt ansvarlig for corporate Marketing & IT hos Life Extension Europe, en eCommerce virksomhed der sælger mad supplementer i Europa. Hun er en født detailhandler med et drive til konstant læring og forbedring. Med næsten 20 års erfaring i detail og de sidste 10+ år i roller med fokus på turnaround og vækst, kommer Heidi med ekspertise indenfor strategi, innovation og forbrugere. Hun har tidligere være ved internationale brand virksomheder som Gillette, P&G, L‘Oreal, Cloetta samt detailkæder som Coop og Meny – og er ny i eCommerce.

Marie Lykke Lützhøft

Marie Lykke Lützhøft

Head of Data Analytics & CRM, Bonnier Publications

Marie Lykke Lützhøft, Bonnier Publications

Marie Lykke Lützhøft beskæftiger sig særligt med de resultater, som bliver skabt gennem data drevet marketing, der giver kunden den bedste oplevelse og virksomheden de bedste resultater på tværs af owned og paid media. I 2018 var Marie en af de hovedansvarlige for implementeringen af Google 360 suite hos Bonnier Publications, med fokus på prioriterede use cases og machine learning modeller baseret på data indsamlet i Google BigQuery.

Marie har arbejdet med CRM og data i mere end 13 år og har meget erfaring med at skabe resultater og løbende projekter med et fokus på abonnement og digital forretningsudvikling primært i medieindustrien.

Astrid Illum

Astrid Illum

Head of Product & Digital Analytics, DIO, DFDS

Astrid Illum, DFDS

Martin Madsen

Martin Madsen

Senior Data Engineer, nemlig.com

Martin Madsen, nemlig.com

Christina Elmark

Christina Elmark

Global E-Commerce Manager, Gaming, EPOS

Christina Elmark, EPOS

Marina Medved

Marina Medved

Head of Marketing Technology & Digital Analytics, Saxo Bank

Marina Medved, Saxo Bank

Thomas Jacobsen

Thomas Jacobsen

Digital Engagement Officer (Analytics)

Thomas Jacobsen, UNHCR

Steen Rasmussen

Steen Rasmussen

Digital Strategist & Senior Partner

Steen Rasmussen, IIH Nordic

Steen er en af Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler anerkendt som ledende ekspert på området. Med mere end 15 års praktisk erfaring indenfor online optimering af hjemmesider, brugervenlighed og web analytics har han specialiseret sig i online måling, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering.

Steens referencer rangerer fra stærke nordiske brands som Vestas og VisitDenmark til internationale kunder som Oracle, Johnson & Johnson og Microsoft. Steen har været nomineret til “Årets Praktiker” og som en af verdens ledende analytikere af Digital Analytics Association tre år i træk.

Dine værter

Jomar Reyes

Jomar Reyes

Senior Business Strategist & Head of Events & Partner Relations

Jomar Reyes – Head of Events & Partner Relatations hos IIH Nordic

Jomar er ansvarlig for at betjene IIH’s særlige netværk af markedsførings- og forretningsfolk samt specialister med arrangementer, workshops og kurser. Han arbejder også med at udvikle og implementere digitale forretningsstratregier for udvalgte klienter ved hjælp af de nyeste martech-værktøjer.

Michael Feiner

Michael Feiner

Co-Founder & Director, DA Hub

Michael Feiner – Co-founder & Director hos DA Hub

Michaels digitale analytiske karriere går tilbage til 2001. Han har arbejdet for Nedstat (nu en del af comScore), Nielsen Online og analytics konsulenthuset Logan Tod. I 2007 stiftede Michael AEP Convert, en konsulentvirksomhed indenfor analytics og optimering med klienter som Royal Bank of Scotland, Vodafone, Chelsea FC, More Than, BT, Selfridges, Kitbag og Lakeland. I april 2015 fusionerede AEP Convert med L3 Analytics og formede LeapThree.
I 2018 forhandlede Michael om salg af LeapThree til det digitale marketing bureau, Ayima. Derefter forlod han Ayima i 2019 for at fokusere på at opbygge Digital Analytics Hub.
Matthias Bettag

Matthias Bettag

Senior Data Strategist hos ODOSCOPE

Matthias Bettag – Senior Data Strategist hos ODOSCOPE

Matthias er en erfaren digital analytiker, strategisk konsulent og certificeret Web Analyst TM. Han grundlagde det europæiske semfoniske kontor i begyndelsen af 2012 efter 7 år hos den farmaceutiske gigant Bayer. Han har desuden været Tysklands country manager i Digital Analytics Association (DAA) fra 2009-2018.
Matthias var tutor hos UBC Sauder School of Business (Canada) for det tyske online kursus “Award of Achievements in Digital Analytics” fra 2012-2018 og har været taler ved en række events. Han var administrerende partner hos Digital Motion, før han kom til ODOSCOPE som Senior Data Strategist i 2019.

Organisationerne bag DA Hub Club i København