Dato & tidspunkt
3. september 2020 | 16.30 – 21.00
Lokation
Copenhagen Distillery
Kløvermarksvej 70D, 2300 København S
Pris
7,500 kr. ekskl. moms
Her på siden kan du læse mere om IIH’s eksklusive event aften for ledere, der blev afholdt torsdag d. 3 september 2020.
CxO Digital Update er en netværksaften for erhvervsledere i Danmark. Denne aften vil IIH Nordic og erfarne profiler præsentere de seneste trends og indsigter, som er vigtige for din virksomhed og for at være førende i netop jeres marked i den digitale ‘on-line’ tid, vi lever i.
Alle talerne på programmet har arbejdet banebrydende og ledt vejen med at integrere teknologi og data i virksomheders operationelle arbejde og markedsføring. De kommer desuden med egne erfaringer fra arbejdet med digital teknologi på ledelsesniveau, og kan inspirere til at integrere digital teknologi helt fra toppen af organisationen.
Jesper har siden 2012 arbejdet som direktør for online marketing hos Boozt.com, en af de hurtigst voksende modeforhandlere i Skandinavien. Jesper har erfaring fra telecom virksomheder som Telenor og Fullrate. Hans kompetencer inkluderer flere års erfaring i at udvikle søgestrategier og lede SEM og SEO aktiviteter.
Robert har sammenlagt 25+ års erfaring i både at arbejde som konsulent i mediebureauer, men også flere år hos større brands som TDC Group. I begyndelsen af 2020 returnerede Robert til konsulent siden efter at have arbejdet i 10 år i telecom, hvor han etablerede en datadrevet kultur og ledede et agilt team i TDC Group. Robert servicerer kunder som blandt andet LEGO, Elkjøp og Bonnier Publications med sin ekspertise i at opbygge datafundamenter og levere Google Cloud-løsninger. Robert har desuden erfaring med digital transformation, implementering af datadrevet beslutningstagning og har haft ansvaret for et team på 180+ mennesker med fokus på at opbygge datafundamenter og forbedre marketing resultater.
Heidi er kommerciel direktør for forbrugerafdelingen hos Life Extension Europe, et e-handelsfirma, der sælger kosttilskud i Europa, hvor hun også er ansvarlig for både marketing og IT. Gennem aktivering af data har Life Extension Europe forbedret sin viden af kundens rejse og forbedret konverteringsraten med 40% og oplevet en 62% stigning i transaktioner.
Med næsten 20 års erfaring inden for detailhandel og de sidste 10 år i roller, der hovedsageligt fokuserer på omsætning og vækst, kommer Heidi med ekspertise inden for strategi, innovation og forbrugere. Hun har tidligere været hos kendte internationale firmaer som Gillette, P&G, L’Oreal, Cloetta og hos detailkæder som Coop og MENY – og nu i e-handel.
Jens kommer med 35+ års erfaring indenfor konsulentarbejde i bestyrelser og på C-niveauer, hvor han bidrager til at navigere i digital transformation. Han har international erfaring som bestyrelsesmedlem og non-executive director, hvor han bringer digitale strategier til live for internationale brands såsom Esteer Lauder, Nestlé, Virbac og Hertz. Han har tidligere arbejdet i ledende stillinger inden for it, telecom, media, tv og digital marketing. I øjeblikket er Jens direktør for Zesta, hvor han assisterer og guider virksomheder i at opbygge en robust virksomhed gennem databaserede salgs-, marketings- og brandstrategier.
Steen er en af Danmarks mest kendte digitale analytikere og en international taler anerkendt som en førende ekspert på emnet. Med mere end 15 års praktisk erfaring i onlineoptimering af websider, brugervenlighed og webanalyse, har han specialiseret sig i online målinger, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering.
Steens referencer spænder fra stærke Nordiske mærker som Vestas og VisitDenmark til internationale kunder som Oracle, Johnson & Johnson og Microsoft. Steen har været nomineret som en af verdens førende analytikere af Digital Analytics Association i de sidste tre år.