Digital Impact Forum den 10. april 2019
Den 10. april 2019 bød vi velkommen til 2019’s første Digital Impact Forum. Aftenen bød på seks interessante talere fra virksomheder som ølbryggeriet Mikkeller, Matas, Life Extension Europe, Domo, Usabilla og DFDS. Som sædvanligt blev det en aften med gode inputs, netværk og gode drinks.
Læs mere om Digital Impact Forum og det næste event her.
Eksklusivt arrangement for marketingansvarlige
Digital Impact Forum er et halvårligt arrangement, der samler nogle af de ledende kræfter inden for marketing og kommunikation i Norden. Aftenens talere deler deres erfaringer med et specielt inviteret publikum af senior marketingfolk og CxO’er, der vil genopfinde deres virksomheders metode til at bygge en ledende markedsposition i den digitale tidsalder.
IIH Nordic arrangerer to gange årligt Digital Impact Forum i vores lokaler på Islands Brygge og inviterer til en inspirerende aften med spændende cases, ny viden, networking, middag og drinks.
Deltagerprofil
Digital Impact Forums deltagere er vigtige influencers, interessenter og beslutningstagere vedrørende deres virksomheds digitale tilstedeværelse, online marketing og analyse strategi. Du har ambitioner om at gøre din organisation til et af de førende indenfor business/marketing teknologi, hvor det at være data-drevet er nøglen.
Tidligere deltagere omfatter;
- Chief Marketing Officers
- Chief Digital Officers
- Chief Information Officers
- Marketing Managers
- Kommunikations Direktører og ledere
- Senior Marketing Professionals
- Digital Business Development fagfolk
Dato
April 10 2019 | 15:30-20:30
Lokation
Artillerivej 86, 2300 København S
Pris
6,500 kr. Ekskl. VAT
Program
15.30 Registering
16.00 Velkomst af Jomar Reyes, IIH Nordic
16.10 Brian Andersen, “Matas – Digital transformation”
16.30 Heidi Teschemacher, “Hvorfor’n data?! Learnings fra rejsen mod eCommerce“
16.50 Pause
17.00 Brett Gibson, “A single source of Truth”
17.20 Jacob Gram Alsing, “Mikkeller – mere end omnichannel?”
17.40 Pause med mad og sjov
18.20 Rie Ulrich, “Ugly Jerry og nogle af hans venner”
18.40 Sander van Gelderen, “Making better informed decisions”
19.00 Astrid Illum, “Analytics i stor skala implementering – erfaringer”
19.20 Perspektiver & afslutning af Steen Rasmussen, IIH Nordic
19.40 Networking & sjov
20:30 Tak for i aften