DATA STRATEGI

Morning Brief sammen med DOMO
Torsdag d. 22 august 8.30 - 11.30

Dato & tid

22. august 2019 | 08:30 – 11:30

Hvor

Artillerivej 86, 1.sal, 2300 København S

Datadrevet strategi: En kilde til sandhed

Det får du med hjem:

Den bedste digitale strategi integrerer data fra flere kilder og muliggør, at virksomheder er datadrevne. Gennem en kombination af intern data (salg, operationelle omkostninger og medarbejere) med onlinedata, kan virksomheder bedre administrere ressourcer, udvikle bedre planer og træffe bedre beslutninger, der giver optimal omsætning og omkostningseffektivitet. 

 

IIH Nordic inviterer til morning brief i samarbejde med event partneren Domo, hvor der vil blive delt indsigter og cases om data integration, kvalitetet og tilgængelighed som de vigtigeste ingredienser for at opnå et solid afkast på data. 

Vi byder velkommen til en kop kaffe og morgenmad fra kl. 8.30 og præsenterer tre talere med hver sin vinkel på, hvorfor det er vigtigt, at du og virksomheden arbejder aktivt med jeres datastrategi. 

Dette event vil foregå på engelsk.

  • Hjælp til at udvikle din case om

    • At kombinere kunde, online, marketing og CRM data
    • Producere uvurderlig forretningsplanlægning for marketingstrategier og ledelse af produkter
    • Investering i operationel optimering
  • Mød

    • Kollegaer fra industrien med ens udfordringer
    • Teknologi og data specialister fra IIH Nordic og Domo
  • Du vil få

    • Inspiration og retning til de næste skridt, der kan lede din virksomheds næste generation af data strategi

Agenda

08.30 – 09.00   Registrering og kaffe

09.00 – 09.10   Velkomst og introduktion rundt om bordet

09.10 – 09.40  Myter om digital strategi: 3 ting om din data, som du bør overveje – Steen Rasmussen, IIH Nordic

09.40 – 10.10  Orkestrer data for at øge salg og reducere omkostninger – Case præsenteret af IIHs specialister

10.10 – 10:20   Kort pause

10.20 – 10.50  Titel kommer – Mark Johnston, Domo

10.50 – 11.30   Afslutning og sidste spørgsmål

Eventet er for dig …

Eventet henvender sig til dig, som dagligt arbejder med data, analytics og automation indenfor digital markedsføring. Du er måske specialist eller marketing manager, som kigger på, hvordan data kan bidrage til at forbedre kunderejsen og samtidigt forbedre effektiviteten i arbejdet.

Du er på udkig efter redskaber, cases og indsigter, som kan assistere med at personliggøre kundeoplevelsen med dit brand og derigennem skabe en bedre oplevelse, som generer brand loyalitet hos dine kunder.

Dagens emner

Vi arbejder ihærdigt på at få emnerne, som vores talere vil berøre. Dette vil derfor snarest blive opdateret!

Steen Rasmussen

Steen Rasmussen

Senior Partner & CO-founder, IIH Nordic

Steen er en af Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler anerkendt som førende ekspert inden for emnet. Med mere end 15 års praktisk erfaring indenfor online optimering af hjemmesider, brugervenlighed og webanalyse har han specialiseret sig i online analyse, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering. Steen er de seneste år blevet nomineret tre gange til at være en af verdens førende analytikere af Digital Analytics Association.

Mark Johnston

Mark Johnston

Marketing Director, DOMO

Mark er marketingsdirektør for Domo i Europa og har ansvar for deres go-to markedsaktiviteter, der driver kommerciel succes og positionering af Domo som en ny softwarekategori inden for Digital Transformation. Mark har i 15 år haft en række ledende stillinger hos Microsoft, hvor han drev digital markedsføringstransformation, kanalstrategi, ledelse af softwareprodukter til virksomheder og teknologievangelisering. Han brænder for at tilpasse strategi og vision med udførelse, og for at transformere traditionelle praksisser så de passer til moderne, effektive go-to markeder.

Taler vil blive offentliggjort snarest

TBA

Offentliggøres snarest.

Mere information følger.

Dette event bliver afholdt og udarbejdet af IIH Nordic i samarbejde med DOMO.