DATA STRATEGI

Morning Brief sammen med Tealium
Onsdag d. 28 august 8.30 - 11.30

Dato & tid

28. august 2019 | 08:30 – 11:30

Hvor

Artillerivej 86, 1.sal, 2300 København S

Morning brief om datadrevet strategi

Det får du med hjem:

Digital strategi i bedste praksis integrerer data fra flere kilder, hvilket gør det muligt for virksomheder virkelig at være datadrevet. Ved at kombinere interne data (salg, driftsomkostninger og personale) med online data kan virksomheder bedre orkestrere ressourcer, udvikle bedre planer og træffe bedre beslutninger, der leverer optimale indtægter og omkostningseffektivitet. Kort sagt kan virksomheder da udvikle et dataøkosystem, der øger profit margen fra øget salg, øget effektivitet og en reduktion i omkostningerne.

IIH Nordic inviterer dig til et morning brief sammen med event partner Tealium, hvor vi vil dele indsigt og cases om dataintegration, kvalitet og tilgængelighed som de vigtigste ingredienser for at opnå solidt afkast på data.

Vi byder velkommen til en kop kaffe fra kl. 8.30 og præsenterer tre talere med hver sin vinkel på, hvorfor det er vigtigt, at du og virksomheden arbejder aktivt med jeres datastrategi.

Dette event vil foregå på engelsk.

  • Viden til at

    • Kombinere kunde, online, marketing og CRM data
    • Producere uvurderlige forretningsplaner til marketing strategier samt produkt prognoser og management
    • Investere i operationel optimering
  • Mødes med

    • Kollegaer indenfor branchen med lignende udfordringer
    • Teknologi og data specialister fra IIH Nordic og Tealium
  • Du går hjem med

    • Inspiration og vejledning til de næste skridt imod din virksomheds nye generation af data strategi

Agenda

08.30 – 09.00   Registrering og kaffe

09.00 – 09.15   Velkomst og industri indsigter

09.15 – 09.45   The digital strategy myths: 3 things to consider about your                                 data – Steen Rasmussen, IIH Nordic

09.45 – 10.15   Orchestrating data to increase sales and reduce costs –                                       Mark Edmondson, IIH Nordic

10.15 – 10.30   Kort pause

10.30 – 11.00   Titel følger – Khal Harris, Tealium

11.00 – 11.10   Spørgerunde

11.10 – 11.20   Rundt om bordet og sidste kaffekop

11.20 – 11.30   Tak for i dag

Eventet er for dig …

Eventet henvender sig til dig, som er leder eller senior niveau og dagligt skal forholde sig til den optimale brug af virksomhedens data. Du er en ambitiøs leder, som ønsker at vide mere om, hvordan du kan hjælpe din virksomhed til at udnytte sit fulde markedsføringspotentiale med den data, I har.

Du er på udkig efter redskaber, cases og indsigter, som kan være inspirerende og brugbare i dit daglige arbejde. Ved eventet vil du få indsigt i, hvordan I kan blive endnu bedre til at udnytte jeres tilgængelige data og dermed blive bedre til at tilpassse til jeres kunders behov.

Dagens emner

IIH Nordic og Tealiums specialister vil præsentere nogle af de seneste indsigter og erfaringer fra deres daglige arbejde sammen med ledende brands. De vil fokusere på kerneelementer i en hver virksomhedens data strategi. Dagens diskussioner vil udforske og forsøge at identificere det fulde potentiale med din nuværende status på data brug.

Steen Rasmussen

Steen Rasmussen

Senior Partner & CO-founder, IIH Nordic

Steen er en af Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler anerkendt som førende ekspert inden for emnet. Med mere end 15 års praktisk erfaring indenfor online optimering af hjemmesider, brugervenlighed og webanalyse har han specialiseret sig i online analyse, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering. Steen er de seneste år blevet nomineret tre gange til at være en af verdens førende analytikere af Digital Analytics Association.

Khal Harris

Khal Harris

Digital Strategist EMEA, Tealium

Khal har erfaring på tværs af mange forskellige sektorer og industrier, hvilket har givet ham en unik tilgang til digital strategi og markedsføring. Fra stunts, der involverer konceptbiler og virtual reality-installationer i bycentre, til resultatorienterede aktiveringer til velgørenheds-, sundheds-, offentlig- og uddannelsesmærker, tilføjer hans erfaring på tværs af en lang række sektorer nogle reelle input til hans udforskning af use cases.

Mark Edmondson

Mark Edmondson

Senior Data Scientist, IIH Nordic

Mark Edmondson er en ud af en lille håndfuld official Google Developer Experts (GDE) i verden, og han spiller en aktiv rolle i den strategiske udvikling af Googles data analytics produkt tilbud. Mark er en anerkendt taler indenfor sit ekspertiseområde, og han har i starten af året talt ved Superweek eventet i Ungarn.

Hos IIH Nordic arbejder Mark med arkitekturen af data lakes, BigQuery og Machine Learning.

Dette event bliver afholdt og udarbejdet af IIH Nordic i samarbejde med Tealium.

Dato & tid

28. august 2019 | 08:30 – 11:30

Hvor

Artillerivej 86, 1.sal, 2300 København S