CRO
Morning Brief

Morning Brief om
Konverteringsoptimering

Morning Brief 8. maj 2019

Gør besøgende til kunder med konverteringsoptimering

I kan sagtens have masser af trafik til jeres website, men det er ikke nødvendigvis nok til at skabe salg, eller sikre at de besøgende har en god brugeroplevelse og derved på sigt bliver kunder, der skaber værdi for virksomheden.

Ved at arbejde med konverteringsoptimering kan I øge sandsynligheden for, at en besøgende bliver til en kunde. I konverteringsoptimering arbejder man systematisk og med en datadrevet tilgang til at teste og forbedre ens websites evne til at konvertere dine besøgende – uanset om målet er en ny kunde i en webshop, en tilmelding til et nyhedsbrev, download af en pdf, eller blot at den besøgende ser og interagerer med nogle bestemte sider.

Men hvordan forbedrer man egentlig sin konverteringsrate?

Det svarer vi på til IIH Nordics Morning Brief den 8. maj, hvor du på få timer får tips og tricks til at arbejde med konverteringsoptimering. Her giver IIHs egne eksperter gode råd til at opnå flere salg på mobile devices og sætter fokus på, hvorfor det bliver vigtigere og vigtigere at tænke konverteringsoptimering ind i arbejdet med SEO. Sidst men ikke mindst får vi besøg af Bonnier Publications, som fortæller om, hvordan arbejdet med CRO gav forlaget en bedre konverteringsrate og dermed flere abonnenter.

Morning Briefet vil være på dansk.

Detaljer & Program

Dato og tidspunkt
8:30 – 11:30
8. maj 2019

Lokation
IIH Nordic
Artillerivej 86
2300 Copenhagen S
Danmark

Pris
Gratis

08:30 Registrering

09:00 Velkomst
Jomar Reyes, IIH Nordic

09:20 7 tips der giver flere salg på mobilen
Yasamin Malikshahi, IIH Nordic

09:50 Pause

10:00 Case: Sådan øgede Bonnier konverteringsraten
Nikolaj Foght, Bonnier

10:30 Konverteringsoptimering – den hemmelige ingrediens i SEO
Christian Doeleman-Lassen, IIH Nordic

11:00 Q&A med talerne og sidste bemærkninger

11:30 Tak for i dag

Talere

Christian Doeleman-Lassen

Christian Doeleman-Lassen

Head of SEO & CRO

Christian Doeleman-Lassen, IIH Nordic

Christian er Head of SEO & CRO hos IIH Nordic og leder til dagligt et team af specialister, der skaber online resultater for nogle af Skandinaviens mest interessante virksomheder. Han er SEO specialist med mere end 15 års erfaring indenfor søgemaskineoptimering og online markedsføring. Christian er egentlig uddannet cand.polit, men med passion for digital markedsføring, optimering og analyse, som blandt andet har ført ham til IIH Nordic og certifikater i Searchmetrics, Google Analytics og Google AdWords.

“Konverteringsoptimering – den hemmelige ingrediens i SEO”

Detaljer følger

Yasamin Malikshahi

Yasamin Malikshahi

UX & Conversion Specialist

Yasamin Malikshahi, IIH Nordic

Yasamin er UX & Conversion Specialist hos IIH Nordic, hvor hun har været i snart fire år. Hun kommer med en baggrund fra Cand.merc(it.), hvor hun har studeret E-business. Yasamin er særligt dygtig til content marketing, UX design og conversion rate optimization, og så har hun et kreativt mindset, som kommer til syne både i hendes arbejde og tankegang. Yderligere arbejder hun godt grafisk og har blandt andet undervist i Manga tegning.

“7 tips der giver flere salg på mobilen”

Detaljer følger

Nikolaj Foght

Digital Conversion Specialist

Billede på vej

Nikolaj Foght, Bonnier Publications

Information om Nikolaj følger

“Sådan øgede Bonnier konverteringsraten”

Detaljer følger

Dine værter

Christian Doeleman-Lassen

Christian Doeleman-Lassen

Head of SEO & CRO, IIH Nordic

Christian Doeleman-Lassen

Christian er Head of SEO & CRO hos IIH Nordic og leder til dagligt et team af specialister, der skaber online resultater for nogle af Skandinaviens mest interessante virksomheder. Han er SEO specialist med mere end 15 års erfaring indenfor søgemaskineoptimering og online markedsføring.

Jomar Reyes

Jomar Reyes

Events, Courses & Partner Relations, IIH Nordic

Jomar Reyes

Jomar er ansvarlig for IIH’s netværk af markedsføringsfolk, business professionelle og produkt specialister gennem events, workshops og kurser. Han arbejder yderligere med udviklingen og implementering af digital business strategier med udvalgte kunder.