Detaljer & program
Dato og tidspunkt
8:30 – 11:30
Eventet er afholdt
Lokation
IIH Nordic
Artillerivej 86
2300 København S
Danmark
08:30 Registrering
09:00 Velkomst
Jomar Reyes, IIH Nordic
09:10 Udvikling og trends i Online Advertising
Thomas Hermann, IIH Nordic
09:30 10 trin til succes med dine Paid kampagner
Thomas Petersen, Nilfisk
10:00 Pause
10:15 Styrken i distribution af content marketing
Sanne Sønderskov Jensen, Strossle
10:40 Afsluttende bemærkninger, Q&A og sidste kaffekop
11.30 Tak for i dag
Talerne ved dette event var
Thomas Hermann
Thomas Hermann
Thomas er Head of Digital Marketing hos IIH Nordic og kommer med 10 års erfaring i digital markedsføring. Han er teamleder i SEM afdelingen og specialiserer sig i værktøjer som Google Adwords, Google Analytics og diverse paid media værktøjer. Thomas har ekspertise indenfor områder som SEM, sociale medier markedsføring og digital strategi.
“Udvikling og trends i Online Advertising”
Mere information følger

Thomas Petersen
Thomas Petersen, Nilfisk
Thomas er en digital marketingsmand med mere end 15 års hands-on erfaring. Han eksekverer, planlægger og sætter op alle digitale kampagner globalt for Nilfisk og er samtidigt ansvarlig for virksomhedens web analytics tools og udnyttelsen af dette. Thomas har ekspertise indenfor digital marketing og specielt Paid media. Han arbejder agilt og baserer beslutninger på data og har arbejdet i flere forskellige områder inklusiv programmering, ledelse og Paid digital.
“10 trin til at få succes med dine Paid kampagner”
Thomas vil give en præsentation med fokus på paid media landskabet, strategier, hvordan man bliver agil og globalt vs. lokalt setups. Han vil forsøge at give et perspektiv på, hvordan man kan køre og evaluere en digital kampagne og hvilke muligheder, der eksisterer for at have success med kampagner. Yderligere vil Thomas komme ind på, hvordan man tilpasser sig forandringer og resultater samt hvilke data man skal lede efter.

Sanne Sønderskov Jensen
Sanne Sønderskov Jensen
Sanne er ansvarlig for driften af Strossle Danmark. Hun har erfaring i arbejde med digitale medier siden 2005 og har arbejdet med de fleste digitale discipliner eksempelvis display banner, programmatic, Digitale video, Affiliate og native advertising.
“Styrken i distribution af content marketing”
Sanne vil give en præsentation om native advertising. I sin præsentation vil hun fokusere på distributionen af annoncørernes indhold ved hjælp af og med vigtigheden ved at skabe dialog med brugerne gennem godt indhold.
Dine værter
Thomas Hermann
Thomas Hermann
Thomas er Head of Digital Marketing hos IIH Nordic og kommer med 10 års erfaring i digital markedsføring. Han er teamleder i SEM afdelingen og specialiserer sig blandt andre i tools som Google Adwords, Google Analytics og diverse paid media værktøjer. Thomas har ekspertise indenfor områder som SEM, sociale medier markedsføring og digital strategi.
Jomar Reyes
Jomar Reyes
Jomar er ansvarlig for IIH’s netværk af markedsføringsfolk, business professionelle og produkt specialister gennem events, workshops og kurser. Han arbejder yderligere med udviklingen og implementering af digital business strategier med udvalgte kunder.