ONLINE ADVERTISING UPDATE
MORNING BRIEF

LATEST TRENDS AND DEVELOPMENTS WITHIN ONLINE MARKETING

Produced by

Tilbageblik: Evolution and Trends i Online Advertising

Onsdag den 20 marts inviterede vi til et Morning Brief i Online Advertising på vores hovedkontor på Islands Brygge. Vi bød gæstetalere Thomas Petersen fra Nilfisk og Sanne Sønderskov Jensen fra Strossle velkommen, og i samarbejde med IIH’s eget paid media team opdaterede de deltagerne på udvikling og trends i online advertising, tips og tricks til succesfulde paid media kampagner samt native advertising.

Lokalet var fyldt på dagen, og der var gode spørgsmål og delinger af udfordringer og erfaringer fra både talere og deltagere ved eventet. Flere deltagere blev hængende længe efter Q&A sessionen og netværkede med hinanden, dermed er vi hos IIH Nordics events team tilfredse med dagen og hvordan det korte 4-timers event løb af stablen.

Om eventet

Mulighederne i online marketing fortsætter med at vokse med et stigende antal netværk at vælge imellem udover Google og Facebook. Netværk som Amazon, Linkedin, Snapchat og Twitch tilbyder marketers en dybere reach hos større ‘niche’ grupper. Dette Morning Brief event vil præsentere trends i online advertising, 10 tips til at få succes med sine paid kampagner, native advertising samt styrken i distributionen af content marketing.

IIH’s paid media team vil sammen med inviterede gæstetalere fra Nilfisk og Strossle præsentere nogle af de seneste trends som virksomheder og brands bør være opmærksomme på.

Dette Morning Brief bliver holdt på dansk.

Detaljer & program

Dato og tidspunkt
8:30 – 11:30
Eventet er afholdt

Lokation
IIH Nordic
Artillerivej 86
2300 København S
Danmark

08:30 Registrering

09:00 Velkomst
Jomar Reyes, IIH Nordic

09:10 Udvikling og trends i Online Advertising
Thomas Hermann, IIH Nordic

09:30 10 trin til succes med dine Paid kampagner
Thomas Petersen, Nilfisk

10:00 Pause

10:15 Styrken i distribution af content marketing
Sanne Sønderskov Jensen, Strossle

10:40 Afsluttende bemærkninger, Q&A og sidste kaffekop

11.30 Tak for i dag

Talerne ved dette event var

Thomas Hermann

Thomas Hermann

Head of Digital Marketing

Thomas Hermann

Thomas er Head of Digital Marketing hos IIH Nordic og kommer med 10 års erfaring i digital markedsføring. Han er teamleder i SEM afdelingen og specialiserer sig i værktøjer som Google Adwords, Google Analytics og diverse paid media værktøjer. Thomas har ekspertise indenfor områder som SEM, sociale medier markedsføring og digital strategi.

“Udvikling og trends i Online Advertising”

Mere information følger

Thomas Petersen

Thomas Petersen

Global Digital Media Manager

Thomas Petersen, Nilfisk

Thomas er en digital marketingsmand med mere end 15 års hands-on erfaring. Han eksekverer, planlægger og sætter op alle digitale kampagner globalt for Nilfisk og er samtidigt ansvarlig for virksomhedens web analytics tools og udnyttelsen af dette. Thomas har ekspertise indenfor digital marketing og specielt Paid media. Han arbejder agilt og baserer beslutninger på data og har arbejdet i flere forskellige områder inklusiv programmering, ledelse og Paid digital.

“10 trin til at få succes med dine Paid kampagner”

Thomas vil give en præsentation med fokus på paid media landskabet, strategier, hvordan man bliver agil og globalt vs. lokalt setups. Han vil forsøge at give et perspektiv på, hvordan man kan køre og evaluere en digital kampagne og hvilke muligheder, der eksisterer for at have success med kampagner. Yderligere vil Thomas komme ind på, hvordan man tilpasser sig forandringer og resultater samt hvilke data man skal lede efter.

Sanne Sønderskov Jensen

Sanne Sønderskov Jensen

Managing Director

Sanne Sønderskov Jensen

Sanne er ansvarlig for driften af Strossle Danmark. Hun har erfaring i arbejde med digitale medier siden 2005 og har arbejdet med de fleste digitale discipliner eksempelvis display banner, programmatic, Digitale video, Affiliate og native advertising.

“Styrken i distribution af content marketing”

Sanne vil give en præsentation om native advertising. I sin præsentation vil hun fokusere på distributionen af annoncørernes indhold ved hjælp af og med vigtigheden ved at skabe dialog med brugerne gennem godt indhold.

Dine værter

Thomas Hermann

Thomas Hermann

Head of Digital Marketing - IIH Nordic

Thomas Hermann

Thomas er Head of Digital Marketing hos IIH Nordic og kommer med 10 års erfaring i digital markedsføring. Han er teamleder i SEM afdelingen og specialiserer sig blandt andre i tools som Google Adwords, Google Analytics og diverse paid media værktøjer. Thomas har ekspertise indenfor områder som SEM, sociale medier markedsføring og digital strategi.

Jomar Reyes

Jomar Reyes

Events, Courses & Partner Relations - IIH Nordic

Jomar Reyes

Jomar er ansvarlig for IIH’s netværk af markedsføringsfolk, business professionelle og produkt specialister gennem events, workshops og kurser. Han arbejder yderligere med udviklingen og implementering af digital business strategier med udvalgte kunder.