WEB ANALYTICS
WEDNESDAY

Næste WAW i København 27. Februar 2019

Gå ikke glip af Danmarks største gratis analytics-event

Web Analytics Wednesday er en international netværksbegivenhed, der forbinder digitale analytikere og marketingfolk med oplæg fra profiler fra ind- og udland. Siden 2007 har IIH Nordic faciliteret det danske WAW ved at lave regelmæssige arrangementer i København samt periodiske arrangementer i Århus og udlandet.

Kom med til en aften med store talere fra hele verden, cases og trends fra online- og analytics-branchen. Lær at få mere ud af dine online-data, udvid netværket og mød dine branchekolleger over en øl og en snack.

0Weeks0Days0Hours0Minutes

PHOTOGRAPHER: Wai Yin Ryan Chui

Næste WAW: 27. Februar 2019

Kom med til en aften med store talere fra ind- og udland, cases og trends fra online- og analytics-branchen.

Lær at få mere ud af din online data, udvid netværket og mød dine branchekolleger over en øl og en snack.

Det er gratis at deltage.

Det får du ud af at deltage på WAW

  •        Du får udvidet dit netværk
  •        Du hører om den nyeste udvikling inden for analytics
  •        Du bliver inspireret via spændende cases
  •        Du lærer at udnytte webanalytics på nye måder

Detaljer

16:00 – 21:30
27. February 2019

Campus Carlsberg
Humletorvet 3, 1799 KBH V
Auditorium W2.04

Review af WAW CPH 2018  

Find information om vores seneste WAW, aftenens talerne og deres præsentationer.

WAW CPH Feb

WAW CPH Apr

WAW CPH Sep

Program

16:00 Ankomst
16:20 Velkommen og intro-runder
16:40 Daniel Waisberg, Google, “The analyst as a translater”
17:20 Teknologi Session – mere information følger
17:45 Frederik Hestvang, IIH Nordic, “Analytics fun – and then some”

18.10 WAW Networking Sessioner
18:30 Aftensmad

18:50 Teknologi Session – mere information følger
19:15  Lars Gundersen, “The high cost of insights”
19:40 John Ekmann, Conversionista, “What is Your Conversation-rate?”

20:20 Afsluttende bemærkninger & quiz
20:30-21.30 Drinks, networking & sjov.

Event Partners

Følgende virksomheder er med til at gøre Web Analytics Wednesday til et gratis arrangement med internationale talere, mad og drikke og god stemning.

Tidligere taler – WAW CPH

Patrick Kitchell (Microsoft) – The Collapse of Social Media Engagement

Patrick er en veteran når det gælder CRM, sociale medier og tought leader, der skubber grænserne for teknologi og data.

Casper Radil – Getting Personal – Data Driven Personas

Personlig markedsføring er hurtigt ved at blive en kritisk succesfaktor for de fleste brandoplevelser. Segmenter er ikke længere statiske og skifter afhængig af, hvordan brugerne interagerer med dit brand.

Jomar Reyes – Digital Marketing Ecosystems

I dag er markedsføring afhængig af et økosystem af cloud-baserede applikationer, sociale netværk og information fra CRM. I denne tale sætter Jomar Reyes fokus på dynamikken og lighederne i et økosystem, både fra naturen til en virksomhed.