WEB ANALYTICS
WEDNESDAY

Næste WAW i København 26. februar 2020

Gå ikke glip af Danmarks største gratis analytics-event

Web Analytics Wednesday er en international netværksbegivenhed, der forbinder digitale analytikere og marketingfolk med oplæg fra profiler fra ind- og udland. Siden 2007 har IIH Nordic faciliteret det danske WAW ved at lave regelmæssige arrangementer i København samt periodiske arrangementer i Århus og udlandet.

Kom med til en aften med store talere fra hele verden, cases og trends fra online- og analytics-branchen. Lær at få mere ud af dine online-data, udvid netværket og mød dine branchekolleger over en øl og en snack.

0Weeks0Days0Hours0Minutes

PHOTOGRAPHER: Wai Yin Ryan Chui

Detaljer

15:30 – 21:00
26. februar 2020

Campus Carlsberg
Humletorvet 3, 1799 KBH V
Auditorium W2.04

Review af WAW CPH 

Læs mere om tidligere WAWs, aftenens talerne og deres præsentationer.

WAW CPH Feb 2018

WAW CPH Apr 2018

WAW CPH Sep 2018

WAW CPH Feb 2019

WAW CPH Oct 2019

Program

15.30   Registering

16:00   Velkommen – Steen Rasmussen & Jomar Reyes, IIH Nordic

16:15   Meet and Greet

16:20   At skabe et markedsledende data set-up på 6 måneder – Marie Lykke Lützhøft, Bonnier Publications

16:40   Mobile Data – Tracking Challenges – Niclas Malmhagen, Channable

17:05   Pause

17:20   The Path to Redemption – Robert Johnson, IIH Nordic

17:40   MeasureCamp Copenhagen ticket Launch

17:45   WAW Breakout Session – Peer til Peer

18:05   Aftensmad & Networking

18:45   Høsten er stor, men medarbejderne få – Wojciech Zak, Aller Media

19:05   Keynote: When You Really Need Custom Data in GTM but a Developer is not Available – Julius Fedorovicius

20:00   Perspektiver & afslutning

21.00   Tak for i aften

Talere – Web Analytics Wednesday den 26. februar 2020

Onsdags web analytics vil bringe dig en variation af indsigtsfulde talere. Nogle vil bevares en overraskelse, indtil alle talere har godkendt invitationen.

Julius Fedorovicius

Stifter af Analytics Mania, konsulent og underviser

Stifter af Analytics Mania, konsulent og underviser

Julius Fedorovicius er en digital analytics konsulent, som hjælper virksomheder med at få mest muligt ud af deres Google Analytics og Google Tag Manager setups.

Derudover er Julius en særdeles aktiv blogger på analyticsmania.com. Han underviser både online kurser og fysiske webshops og er altid på udgik efter nye måder at videregive sine erfaringer på. I øjeblikket hjælper han tusinder af studerende med at komme i gang med Google Tag Manager.

Du kan følge Julius på www.analyticsmania.com, twitter @fedorovicius eller LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fedorovicius/

Når du har brug for Custom Data i Google Tag Manager (GTM) men ingen webudviklere er til rådighed

I denne keynote vil Julius give dig tips og tricks til, hvordan du kan anvende GTM og få adgang til custom data/brugerdrevne data, som muligvis allerede er tilgængelig på din hjemmeside – helt uden input fra en webudvikler.

Marie Lykke Lützhøft

Head of Data Analytics & CRM, Bonnier Publications

Head of Data Analytics & CRM, Bonnier Publications

Marie Lykke Lützhøft beskæftiger sig særligt med de resultater, som bliver skabt gennem data drevet marketing, der giver kunden den bedste oplevelse og virksomheden de bedste resultater på tværs af owned og paid media. I 2018 var Marie en af de hovedansvarlige for implementeringen af Google 360 suite hos Bonnier Publications, med fokus på prioriterede use cases og machine learning modeller baseret på data indsamlet i Google BigQuery.

Marie har arbejdet med CRM og data i mere end 13 år og har meget erfaring med at skabe resultater og løbende projekter med et fokus på abonnement og digital forretningsudvikling primært i medieindustrien.

At skabe et markedsledende data set-up på 6 måneder

Organisationer får ikke det meste ud af deres tilgængelige data. Derfor må flere virksomheder tænke en ny data strategi ind i deres forretning. Marie vil dele indsigter i, hvorfor Bonnier Publications havde brug for et nyt data set-up gennem case eksempler, der fremviser, hvordan de gjorde det, hvad der var muligt, hvad de har lært og opnået samt de næste skridt i processen.

Wojciech Zak

Digital Analytics Manager og Data Strategist, Aller Media

Digital Analytics Manager og Data Strategist, Aller Media

Wojciech arbejder med alle data og analytics orienterede aspekter af forretningen i Aller Media og sikrer, at indsigterne fra Aller Media’s arbejde kan blive brugt til optimering og konstant udvikling af nye ideer. Wojciech trives bedst i et blandet miljø af marketingfolk, innovatører, udviklere, kommercielle ledere og redaktører. Han prædiker værdien af data, at måle hvad der kan udføres og visualisere indvirkningen, imens han demokratiserer ”sandheden” på tværs af organisationen og sikrer kommunikation på tværs af forskellige mennesker. Desuden er Wojciech en tidligere IIH’er med 5 års erfaring.

Høsten er stor, men medarbejderne få

Wojciech vil dele sine erfaringer med, hvordan han og hans team formåede at navigere i kaos og introducere en digital kultur i organisationen. I denne præsentation vil Wojciech give dig en gennemgang af sine arbejdsmetoder og nogle af de vigtigste projekter, som bidrog til at øge den digitale relevans i Aller Media, en virksomhed der undgår seriøse forandringer. Wojciech vil præsentere sine personlige refleksioner om digital kultur, der kommer fra hans erfaring med forskellige virksomheder, han tidligere har arbejdet med.

Robert Johnson

Head of Cloud & Analytics, IIH Nordic

Head of Cloud & Analytics, IIH Nordic

Robert Johnson har meget erfaring med at bygge ting, hvad end det er; tømrerarbejde, digitale løsninger, datafundamenter eller teams. Som analytisk ekstrovert vil Robert dele best-practice løsninger samt tale om at anvende agile lederstrategier for at opnå høj produktivitet.

WAW CPH Partners

Følgende virksomheder er med til at gøre Web Analytics Wednesday til et gratis arrangement med internationale talere, mad og drikke og god stemning.

Tidligere taler – WAW CPH

Web Analytics Wednesday den 30. oktober 2019

Den 30. oktober 2019 holdte IIH Nordic deres andet Web Analytics Wednesday København 2019 i samarbejde med deres sponsor Tealium. Se videoen og hør fra de fantastiske talere: Krista Seiden, Sarah Faber Petersen, Anna Kiljunen, Marta Florentyna Saratowicz and Nicola Strand.

Simo Ahava – You Can’t Spell Measure Without Customization

Plug-and-play analytics virker ikke – Det burde vi vide på nuværende tidspunkt. Men selv en fantastisk, superopladt analytics pipeline fejler hvis virksomheden mangler modenheden til at kunne opretholde den. Til dette foredrag vil Simo Ahava tale om hvordan personliggørelse er kernen til et hvert succesfuldt analytics projekt.

Patrick Kitchell (Microsoft) – The Collapse of Social Media Engagement

Patrick er en veteran når det gælder CRM, sociale medier og tought leader, der skubber grænserne for teknologi og data.