WEB ANALYTICS
WEDNESDAY

Gå ikke glip af Danmarks største gratis analytics-event!

Web Analytics Wednesday er en international begivenhed, der forbinder digitale analytikere og marketingfolk gennem oplæg fra profiler fra ind- og udland. Siden 2007 har IIH Nordic faciliteret det danske WAW ved at lave regelmæssige arrangementer i København samt periodiske arrangementer i Århus og udlandet.

Ved hvert eneste WAW strækker vi os for at sikre top-kyndige og erfarende internationale talere inden for feltet samt at sikre, at præsentationerne vil være relevante, opdaterede og spændende for dig. At være en del af Web Analytics Wednesday handler ikke blot om at gå hjem med nye indsigter eller at høre om interessante erfaringer, det er også en suveræn mulighed for at møde ligesindede branchekolleger, som du enten kan lære af eller lære fra dig om dine egne erfaringer i branchen.

WAW eventet er normalt fysisk, men under de nuværende omstændigheder inviterer vi dig til at lære at få mere ud af dine online-data ved dette online event.

Dette event vil foregå på engelsk.

PHOTOGRAPHER: Wai Yin Ryan Chui

Review af tidligere WAW CPH

Læs mere om tidligere WAWs, aftenens talere og deres præsentationer.

WAW CPH Feb 2018

WAW CPH Apr 2018

WAW CPH Sep 2018

WAW CPH Feb 2019

WAW CPH Oct 2019

WAW CPH Feb 2020

WAW CPH Aug 2020

Tidligere talere – WAW CPH

Web Analytics Wednesday den 30. oktober 2019

Den 30. oktober 2019 holdte IIH Nordic deres andet Web Analytics Wednesday København 2019 i samarbejde med deres sponsor Tealium. Se videoen og hør fra de fantastiske talere: Krista Seiden, Sarah Faber Petersen, Anna Kiljunen, Marta Florentyna Saratowicz and Nicola Strand.

Simo Ahava – You Can’t Spell Measure Without Customization

Plug-and-play analytics virker ikke – Det burde vi vide på nuværende tidspunkt. Men selv en fantastisk, superopladt analytics pipeline fejler hvis virksomheden mangler modenheden til at kunne opretholde den. Til dette foredrag vil Simo Ahava tale om hvordan personliggørelse er kernen til et hvert succesfuldt analytics projekt.

Patrick Kitchell (Microsoft) – The Collapse of Social Media Engagement

Patrick er en veteran når det gælder CRM, sociale medier og tought leader, der skubber grænserne for teknologi og data.