Annoncering

Siden 2005 har IIH Nordic hjulpet danske og internationale virksomheder med annoncering på tværs af platforme for at vækste deres digitale forretning. Som Google Premier Partner er vi blandt branchens top 3% og vores specialister har præcis det der kræves, for at skabe resultater i samarbejde med jer.

Få mere værdi ud af jeres annoncering

Digital annoncering er en disciplin langt de fleste virksomheder skal sætte sig ind i, og til dels mestre, i dag, hvis de ønsker at fastholde deres eksisterende kundebase og bygge nye kunderelationer. Det betyder også, at annoncering hele tiden bliver mere og mere komplekst, i takt med at der kommer nye teknologiske muligheder, sikkerhedsmæssige begrænsninger og større budgetter, som leder til øget konkurrence.

 

muusfoto_IMG_3002

Disse udfordringer har vores kunder ofte med annoncering

Med den stigende kompleksitet inden for annoncering, stiger antallet af udfordringer også. Her er nogle af de problemstillinger vores kunder ofte præsenterer os for:

  • De oplever lav synlighed og dermed mindre salg
  • De ønsker øjeblikkeligt løft i deres omsætning
  • De mangler indsigt i den værdi annoncering kan skabe
  • De benytter sig af annoncering på de forkerte kanaler
  • De har ikke defineret eksisterende og potentielle målgrupper
  • De ønsker mere trafik

Genkender du disse problemstillinger fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med jeres annoncering. Blandt vores kunder finder I bl.a. Elkjøp, Nemlig, Merck og Bestseller.

Annoncering på sociale medier

Hos IIH har vi i mere end 15 år hjulpet virksomheder med at indfri deres ambitiøse mål på sociale medier ved at rådgive om planlægning, eksekvering, optimering af kampagner samt ved at skabe forståelse for platformenes værdier og give indsigt i målgruppers færden.

Google Ads

Vi har i mere end 17 år hjulpet danske og internationale virksomheder med Google Ads-universet. Vi ved derfor hvad der skal til, for at I kan slå jeres konkurrenter og skabe resultater der gør en forskel for forretningen.

Løft omsætningen med god annoncering

Med et stigende antal platforme og kanaler der kan bruges til online annoncering, er det essentielt at have styr på hvor I får mest værdi af jeres annoncekroner. Det er forsvindende let at kaste store budgettet efter ineffektive kampagner, og vores erfaring siger, at den største udfordring ofte ligger i, hvordan virksomheder indsamler, analyserer og tager beslutninger på baggrund af fejlagtig eller misforstået data.

For at kunne høste resultater af annoncering handler det, uanset hvilken platform og kanal, om først og fremmest at forstå jeres kunders færden på tværs af platforme og at vide hvordan I skal aktivere dem. Det er noget, som vores specialister har mange års erfaring I, og kan hjælpe jer med.

Med et indgående kendskab til jeres målgruppes behov og hvor de bruger deres tid, kan vi sammen lægge en plan for, hvordan I forvandler KPI’er til en konkret handlingsplan der tager højde for valget af platforme og kanaler, hvordan machine learning og algoritmer kan frigive tid til det meningsfulde arbejde, og hvordan et effektivt annoncesetup kan skrues sammen, så det sikrer et afkast måned efter måned.

5 gode grunde til at samarbejde med os

  1. Vi tager jeres faglige udvikling seriøst
  2. Vi tænker annoncering ind i en større sammenhæng
  3. Vi har adgang til de nyeste tools og teknologier
  4. Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres data
  5. Vi har arbejdet med nogle de største kunder i Norden

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.