DIGITAL MARKEDSFØRING

Skab mest mulig værdi ved at forstå kunderejsen

Invester i online markedsføring med fokus på branding, salg og kundefastholdelse

Digital markedsføring spænder bredt, og det er vigtigt at forstå kunderejsen for at udnytte de forskellige kanaler, så de spiller optimalt sammen og skaber mest mulig værdi.

Vores store dataindsigt gør os i stand til at sætte de rigtige KPI’er, der i sidste ende skaber den højest mulige ROI for din forretning. Med den dybeste indsigt og nyeste teknologi arbejder vi klogere og mere effektivt med alt fra SEO og SoMe til SEM, display, YouTube, email-marketing og programmatic buying mv.

Vi tilføjer løbende nye ydelser og er dedikerede til at udvikle nye teknologier, der sikrer, at I får maksimalt afkast af jeres indsats. Vi vil være ledende i branchen, og konstant research og udvikling sikrer, at vi altid har de nødvendige indsigter, teknologier og ressourcer til at hjælpe jeres virksomhed i forhold til jeres behov.

Google AdWords

AdWords-markedsføring er en af de vigtigste digitale kanaler, der kræver specialistviden og multikompetencer for at opnå succes. Hos IIH taler vi digital forretning og ikke kun faglige termer som CPC, CTR, CPM, QS og CPO.

Vi vil udvikle de krævende kunder, som udviser tillid, så vi sammen kan skabe målbare resultater ved brug af nyeste teknologi, nyeste viden og stor forretningsforståelse.
Vi træner andre bureauer i bl.a. AdWords gennem Google Partner Academy

Services: Løbende AdWords håndtering, ekspertopsætning, AdWords validering, ad hoc opgaver og workshops.

Kontaktperson

Thomas Hermann

Head of Digital Marketing
hermann@iihnordic.com

Kontaktperson

Christian Doeleman-Lassen

Head of SEO & CRO
christian@iihnordic.com

SEO

Søgemaskineoptimering kan være den billigste vej til flere besøgende. De fleste brugere finder allerede jeres side via søgemaskiner som Google, og med den rette indsats kan vi få jer helt til tops.

Selvom I allerede er et kendt brand, er synligheden i Google ekstremt vigtig, når brugerne søger efter jeres ydelser og produkter. I fællesskab får vi kortlagt en strategi for søgemaskineoptimering, som passer i forhold til jeres overordnede målsætninger og online marketingstrategi og sikrer jer øget salg.

Sociale Medier

På de sociale medier kan I skabe og udbygge relationer mellem jer og jeres kunder, og I har alle muligheder for at nå en eksponentielt voksende målgruppe.

Hos IIH ved vi, hvad der virker i de forskellige kanaler, og kan rådgive jer om brugen baseret på jeres forretning.

Det er vigtigt at bakke ens indsats på sociale medier op med f.eks. bannerannoncering og AdWords for at opnå den fulde effekt, og IIH Nordic kan vejlede jer, så I får valgt det rette mix til jeres budskab og målgruppe.

Kontaktperson

Camilla Krogh Christensen

Digital Marketing Specialist
krogh@iihnordic.com

Ida Madsen

Senior SEO & CRO Specialist
ida@iihnordic.com

Content Marketing

Content marketing handler om at skabe værdi for jeres målgruppe. I dag vil brugerne selv vælge, hvad de udsættes for. De vil selv researche og selv vælge. Og meget af dialogen foregår på de sociale medier.

Derfor er content marketing intelligent pull-marketing og giver fantastisk ROI, hvis I gør det rigtigt. IIH Nordic arbejder med content marketing både for os selv og vores kunder.

Vi kan derfor hjælpe jer med alt fra strategi til tekstforfatning og eksekvering.

Facebook

Mere end 3 mio. danskere er på Facebook, og tallet er stadig stigende. Derfor er platformen det oplagte sted at udrulle nye kampagner, forstærke forholdet til jeres kunder og øge salget. Vi skaber målbare resultater med Facebook-annoncering, både inden for B2B og B2C, og det resulterer i høj ROI og mange nye leads.

YouTube

Mere end 300 timers video uploades hvert minut på YouTube, og kanalen er et fast stop på jeres kunders købsrejse. Vi kan optimere jeres YouTube-annoncering, så I rammer den rigtige målgruppe, får fuld valuta for budgettet og binder YouTube effektivt sammen med jeres øvrige kanaler.

LinkedIn

I takt med at LinkedIn er blevet et populært socialt medie, er potentialet for annoncering også steget markant i forhold til leadgenerering. IIH Nordic er specialister i at nå jeres kunder med social annoncering. Vi har stor succes med LinkedIn-annoncering som et redskab til at komme i kontakt med B2B-kunder, hvilket er en mulighed, mange virksomheder overser.

Remarketing

Remarketing er personaliseret markedsføring, der viser jeres annoncer til lige præcis de personer, der har udvist interesse for jer, hvilket giver en langt højere konverteringsrate. Vi indsamler data på jeres besøgende, så I kan fastholde deres interesse ved at annoncere direkte til dem på Google og alle de social kanaler. Via avancerede audience profile tools, kan vi opsamle kundedata på tværs af platforme og lave en cross channel remarketing-strategi.

Email-marketing

Email-marketing er en af de billigste og mest effektive måder at kommunikere med jeres nuværende og kommende kunder på. Det er dialogbaseret og relationsopbyggende, og så giver det fantastiske muligheder for at teste og effektmåle. Med email-marketing kan IIH Nordic hjælpe jer til at nå direkte ud til alle jeres interessenter, der hvor I kan være sikre på, de altid er tilstede – nemlig direkte i deres indbakke.

Display

Det er en udfordring for mange at skabe effektive display-annoncer, der skaber opmærksomhed hos brugerne og får dem til at reagere med den ønskede handling. IIH Nordic hjælper jer med at få mere ud af jeres display-kampagner med den rigtige strategi, design, opsætning og effektmåling og derigennem at øge jeres salg.

Vil du vide mere? Send os en e-mail eller ring på 70 20 29 19