Vi har flere gange fået hjælp til analytics og search af IIH Nordic. IIH Nordic lever fuldt op til vores høje ambitioner.
Hos IIH Nordic har vi udviklet en løsning til at monitore data layer for på den måde at sikre identificering af fejl, varsling af ændringer samt handlingsorienterede indsigter.
Løsningen fungerer ved, at værktøjet automatisk opdager afvigelser fra datakontrakten for alle de overvågede hændelser på alle sider. Fejlene leveres i realtid med detaljerede indsigter via e-mail eller Slack. Dette sikrer højere datakvalitet i Google Analytics, da man på denne måde forkorter tiden fra fejl til handling.
De handlingsorienterede indsigter leveres både som notifikationer og dashboard, som giver de nødvendige data, så udvikleren kan påbegynde udbedring af fejl. Der kræves ingen input fra downstream-interessenter.
Data er i dag en af de vigtigste kilder til information, men flere og flere virksomheder spilder stadig både tid og penge på langsommelige fejlfindingsprocesser.
Hos IIH Nordic har vi opfundet et værktøj til at håndtere disse udfordringer, så I nemt og hurtigt kan identificere fejl i jeres datasæt og dermed hurtigst muligt få rettet op på fejlen.
Med dette værktøj gør vi det samtidig muligt at give jer et realtime overblik med handlingsorienterede indsigter til, hvordan I bedst muligt løser jeres udfordringer.
Lyder det som noget for jer, så kontakt vores specialister, som står klar til at hjælpe jer allerede i dag, så I kan få mest muligt ud af jeres data.
Data Layer Monitor er et altafgørende værktøj inden for fejlfinding i data, da det kan hjælpe virksomheder med både tidsoptimering og ressourcespild. Alligevel ser vi ofte, at det bliver nedprioriteret, da potentielle kunder endnu ikke har opdaget, hvor stor en hjælp dette værktøj kan være. De kæmper derfor ofte med følgende problemstillinger:
Genkender du disse problemstillinger fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe med at give jer de bedste forudsætninger for fejlfinding i jeres data.
Hos IIH Nordic har vi stor erfaring med data og har i mange år udviklet vores egne tools for at forbedre tracking, indsigter samt indsamling af data på tværs af kanaler.
Vi hjælper jer med at identificere fejl på jeres website og giver konkrete handlingsbaserede indsigter ved hjælp af vores selvudviklede løsning, Data Layer Monitor.
Hos IIH Nordic har vi stor erfaring med data og har i mange år udviklet vores egne tools for at forbedre tracking, indsigter samt indsamling af data på tværs af kanaler.
Vi hjælper jer med at identificere fejl på jeres website og giver konkrete handlingsbaserede indsigter ved hjælp af vores selvudviklede løsning, Data Layer Monitor.
Vi har flere gange fået hjælp til analytics og search af IIH Nordic. IIH Nordic lever fuldt op til vores høje ambitioner.
IIH har givet os kompetent sparring i forhold til vores online forretning – kreativt såvel som analytisk. De har i flere tilfælde fået brikkerne til at falde på plads, så vi kunne komme videre med det væsentlige. IIH har helt afgjort hjertet på det rette sted og taler samtidig klart og tydeligt til fornuften.
IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online’s forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettet højder.
IIH har aldrig skuffet når det kommer til viden og faglig kompetente medarbejdere indenfor Web Analyse. Vi har været meget tilfredse med det leverede arbejde!
Det var netop IIH’s forståelse for mulighederne inden for web analytics-værktøjer, samt deres uvildige rådgivning, der var afgørende faktor i forbindelse med vores valg af det helt rigtige web-værktøj.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.