IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online’s forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettet højder.
Hos IIH Nordic har vi udviklet en løsning til at monitore data layer for på den måde at sikre identificering af fejl, varsling af ændringer samt handlingsorienterede indsigter.
Løsningen fungerer ved, at værktøjet automatisk opdager afvigelser fra datakontrakten for alle de overvågede hændelser på alle sider. Fejlene leveres i realtid med detaljerede indsigter via e-mail eller Slack. Dette sikrer højere datakvalitet i Google Analytics, da man på denne måde forkorter tiden fra fejl til handling.
De handlingsorienterede indsigter leveres både som notifikationer og dashboard, som giver de nødvendige data, så udvikleren kan påbegynde udbedring af fejl. Der kræves ingen input fra downstream-interessenter.
Data er i dag en af de vigtigste kilder til information, men flere og flere virksomheder spilder stadig både tid og penge på langsommelige fejlfindingsprocesser.
Hos IIH Nordic har vi opfundet et værktøj til at håndtere disse udfordringer, så I nemt og hurtigt kan identificere fejl i jeres datasæt og dermed hurtigst muligt få rettet op på fejlen.
Med dette værktøj gør vi det samtidig muligt at give jer et realtime overblik med handlingsorienterede indsigter til, hvordan I bedst muligt løser jeres udfordringer.
Lyder det som noget for jer, så kontakt vores specialister, som står klar til at hjælpe jer allerede i dag, så I kan få mest muligt ud af jeres data.
Data Layer Monitor er et altafgørende værktøj inden for fejlfinding i data, da det kan hjælpe virksomheder med både tidsoptimering og ressourcespild. Alligevel ser vi ofte, at det bliver nedprioriteret, da potentielle kunder endnu ikke har opdaget, hvor stor en hjælp dette værktøj kan være. De kæmper derfor ofte med følgende problemstillinger:
Genkender du disse problemstillinger fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe med at give jer de bedste forudsætninger for fejlfinding i jeres data.
Hos IIH Nordic har vi stor erfaring med data og har i mange år udviklet vores egne tools for at forbedre tracking, indsigter samt indsamling af data på tværs af kanaler.
Vi hjælper jer med at identificere fejl på jeres website og giver konkrete handlingsbaserede indsigter ved hjælp af vores selvudviklede løsning, Data Layer Monitor.
Hos IIH Nordic har vi stor erfaring med data og har i mange år udviklet vores egne tools for at forbedre tracking, indsigter samt indsamling af data på tværs af kanaler.
Vi hjælper jer med at identificere fejl på jeres website og giver konkrete handlingsbaserede indsigter ved hjælp af vores selvudviklede løsning, Data Layer Monitor.
IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online’s forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettet højder.
Det var netop IIH’s forståelse for mulighederne inden for web analytics-værktøjer, samt deres uvildige rådgivning, der var afgørende faktor i forbindelse med vores valg af det helt rigtige web-værktøj.
IIH har aldrig skuffet når det kommer til viden og faglig kompetente medarbejdere indenfor Web Analyse. Vi har været meget tilfredse med det leverede arbejde!
Vi har flere gange fået hjælp til analytics og search af IIH Nordic. IIH Nordic lever fuldt op til vores høje ambitioner.
IIH har givet os kompetent sparring i forhold til vores online forretning – kreativt såvel som analytisk. De har i flere tilfælde fået brikkerne til at falde på plads, så vi kunne komme videre med det væsentlige. IIH har helt afgjort hjertet på det rette sted og taler samtidig klart og tydeligt til fornuften.
Vi har ved årets European Search Awards i Prag hele ni chancer for at vinde en af de prestigefyldte priser. Nu har European Search Awards
I 2023 lukkede og slukkede Universal Analytics (UA), og siden da har GA4 overtaget pladsen som et vigtigt dataværktøj i mange virksomheder. Det har stadig
For brugerne, der vil have en tilpasset søgeoplevelse, er fremtidsudsigterne for Google SGE meget lovende. Den vil blive bedre og bedre til at forstå brugernes
AI er for mange blevet en fast makker i det daglige, der står klar til at hjælpe døgnet rundt, når der enten skal oversættes tekst
IIH Nordic er for tiende gang blevet kåret som det bureau, der er bedst til at analysere og anvende data i årets MyImage-undersøgelse, og denne
Velkommen til 2024, hvor den digitale verden fortsætter med at transformere sig med rivende hastighed og åbner dørene til en rejse ind i det ukendte.
Det er svært ikke at komme uden om begrebet “linkbuilding”, når man snakker digital markedsføring. Det er en strategisk praksis, der ikke kun hjælper med
Google har introduceret en banebrydende opdatering kaldet Google Search Generative Experience (SGE), der allerede er blevet rullet ud i flere lande, og som sandsynligvis vil
Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.