DIGITAL ANNONCERING
KURSUS

Få 10 års Digital Annonceringsviden med tips og tricks til at få flere kunder

Næste kursusdato

7. maj 2019 | 09.00 – 16.00

Lokation

Artillerivej 86, 2300 København S

Pris

3.995 kr. ekskl. moms

Digital Annoncering, SEM og PPC

Kursusholder

Lige siden 2005 har vi undervist i digital annoncering og holdt foredrag på danske og udenlandske konferencer. Vi har derfor mange års værdifuld viden, som vi deler på vores kursus, så I på tværs af kanaler kan realisere det fulde potentiale af jeres digitale annonceringsindsats.

Mulighederne med digital annoncering udvikler sig konstant, og digital annoncering bliver hele tiden mere og mere komplekst, i takt med at der kommer nye muligheder og større budgetter, der leder til øget konkurrence.

På vores digitale annonceringskursus hos IIH Nordic får du den nødvendige baggrundsforståelse, de gode eksempler og den nyeste viden omkring hvilke muligheder, der findes og som vil være relevante for netop jeres forretning, så I fremadrettet kan få endnu mere for jeres penge.

Marie Bojesen

Senior SEM Specialist

Marie er SEM specialist hos IIH Nordic og arbejder til dagligt med at opsætte og optimere digitale annonceringskampagner for store danske og internationale virksomheder.

Kommende kursusdatoer

DatoTid
7. maj 201909.00 – 16.00
17. september 201909.00 – 16.00

Digital Annoncering, SEM og PPC

  • Agenda

  • Formiddag

    • Introduktion og overblik over digital annoncering
    • Den effektive digitale strategi – KPI’er
    • Valg af kanaler og synergi
    • Målgrupper
  • Eftermiddag

    • Kanaler
      • Google Ads
      • Google Display
      • Bing Ads
      • YouTube annoncering
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • LinkedIn Ads
      • Snapchat Ads
    • Effektmåling og tracking
      • Google Analytics
      • Dashboards
    • Jeres digitale strategi
    • Afrunding, spørgsmål og svar

Hvem er kurset målrettet?

Vores kursus i digital annoncering henvender sig til dig, der allerede arbejder med digital annoncering, skal i gang med at arbejde med digital annoncering eller dig, som har den daglige kontakt med jeres digitale bureau. Vi starter fra bunden, så alle kan være med, men behandler også emner, der vil kunne optimere din digitale annoncering, selvom du har en del erfaring.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til kurset eller vil vide mere om muligheden for en skræddersyet workshop til din virksomhed.
Ring til os på telefon 70 20 29 19 eller skriv en mail til iih@iihnordic.com.

Indhold på vores kursus i digital annoncering

På én dag kommer du i dybden med digital annoncering og spektret af kanaler. Du får overblik over, hvordan man laver en digital marketingstrategi, planlægning, eksekvering, og hvordan I får mest muligt ud af digitale kanaler samt et overblik over disse.

Vi lover, at du går hjem fra kurset med tasken fuld af konkrete redskaber, effektive tips at bruge digital annoncer effektivt og gode råd til det fortsatte arbejde med digital annoncering i din virksomhed.

IIH Nordics kurser i digital annoncering giver dig en grunding introduktion til, hvordan I får det optimale ud af jeres annoncering og gør digital annoncering til en god forretning – uanset om I er en B2B- eller B2C-virksomhed. Du vil med garanti øge salget og antallet af konverteringer og arbejde meget mere effektivt med digital annoncering efter kurset.

Efter at have været på kursus i digital annoncering kan du

Lave en effektiv digital marketingstrategi, der sikrer, at I får mest mulig ud af de digitale kanaler

Identificere værdiløse annoncer og søgeord og dermed spare penge

Øge salget via dine digitale annoncer

Forstå baggrunden for search kampagner og hvordan I kan optimere jeres kampagner

Forstå hvordan kanalerne spiller sammen og hvilke kanaler, der fungerer bedst i forhold til netop jeres formål

Reducere tidsforbruget med dit optimeringsarbejde

En lang række virksomheder har allerede været på kursus i digital annoncering hos IIH Nordic

Et rigtig godt kursus. Jeg fik et stort skub op ad en meget stejl læringskurve. De mange praktiske tips og råd – ikke mindst til hvordan man optimerer sine kampagner og reducerer budomkostningerne – har været en stor hjælp, som jeg er sikker på vil styrke vores markedsføring.

Robert Pajor, Dansk Byggeri
Robert Pajor, Dansk Byggeri

Et rigtig brugbart kursus med meget kompetente kursusholdere. Man får virkelig noget med hjem.

Berit Falk Bau-Kjær, EUC Nordvestsjælland
Berit Falk Bau-Kjær, EUC Nordvestsjælland

Meget lærerigt kursus. For alle som skal igang med AdWords, eller så småt er i gang, indeholder kurset uvurderlig viden og brugbare eksempler. Fagligt højt niveau på både kursusindhold og underviseren.

Anders Juel Rasmussen, Børsen
Anders Juel Rasmussen, Børsen

Jeg faldt for IIH’s høje faglighed og neutrale tilgang til emnet – de ved, hvad de taler om, og er ikke bare ude på at sælge en masse af deres øvrige konsulentydelser. Dygtig foredragsholder, skarp vinkel og konkrete råd og vejledning til at optimere AdWords-kampagner. IIH er helt klart en virksomhed, vi ville vælge igen, hvis vi skulle få brug for dybdegående sparring indenfor online marketing.

Anette Bangsfelt, Timelog
Anette Bangsfelt, Timelog

AdWords-kurset hos IIH er på højt fagligt niveau, der via god formidling og cases sætter modtageren i stand til direkte at arbejde optimeret med egne SEM-aktiviteter.

Rasmus Thau Riddersholm, Telenor
Rasmus Thau Riddersholm, Telenor

En rigtig god kursusdag med dygtige undervisere. Kurset har givet nye perspektiver og mod på at arbejde videre med den digitale markedsføring.

Kasper Kent, Rhetor
Kasper Kent, Rhetor

Vi fik meget værdi for pengene. Efter de otte timer hos IIH Nordic stod det klart, at vi nemt kunne spare mange penge på vores AdWords-budget.

Karen Dyhr, Norriq
Karen Dyhr, Norriq

IIH Nordic afholder gode kurser, der giver mulighed for at tilegne sig både generel og specialistviden inden for online salg og marketing. De arbejder seriøst med deres undervisningsdel, og er, så vidt jeg kan se, de bedste udbydere af den slags kurser til både store og små virksomheder.

Trine Persson, Webapoteket
Trine Persson, Webapoteket

På kurset fik jeg masser af ny brugbar og konkret viden om Google Adwords, selvom jeg troede, jeg vidste en del om emnet!

Anette Breith Mortensen, Nic. Christiansen Gruppen
Anette Breith Mortensen, Nic. Christiansen Gruppen