Næste kursusdato
Kontakt os for nærmere info
Lokation
Artillerivej 86, 2300 København S
Pris
3.995 kr. ekskl. moms
Kom på kursus hos IIH Nordic i København og få indsigt, tips og cases, der giver jer succes med strategi og eksekvering på de sociale medier.
IIH Nordic er et af Danmarks førende digitale bureauer og hjælper nogle af Danmarks største virksomheder med at udnytte mulighederne på de sociale medier, som konstant er i forandring.
Lad vores viden komme din virksomhed til gode med et effektivt kursusprogram, der viser, hvordan du optimerer jeres egen strategi for sociale medier, giver dig tips til effektiv eksekvering og klæder dig på til at udnytte de intelligente annonceringsmuligheder på sociale medier fuldt ud.
Senior SEM specialist
Marie er SEM specialist hos IIH Nordic og arbejder bl.a. med annoncering på sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram og Twitter.
SEO & CRO specialist
Ida arbejder til dagligt med SEO, content marketing og sociale medier for både IIH Nordic selv og for en række af vores kunder.
Dato |
Kontakt os for nærmere info |
På kurset får du overblik over, hvilken indflydelse sociale medier har på virksomheders kommunikation og handlemuligheder. Udover et overblik over sociale medier i dag, dykker vi også ned i en række platforme.
Ud fra aktuelle cases gennemgår vi de vigtigste kendetegn ved f.eks. Facebook, LinkedIn og Instagram og deler ud af vores viden om, hvordan du lægger en strategi for sociale medier, hvordan du skaber engagerende posts, hvordan du udnytter annonceringsmuligheder, hvilke KPI’er du kan opstille, og hvordan du måler effekten.
Undervisningen veksler mellem teori og praksis, og vi sørger for, at du får fuldt udbytte af din nye viden med masser af øvelser, der giver dig byggestenene til jeres strategi for sociale medier.
Lægge en strategi for markedsføring på de sociale medier
Måle effekten af din indsats og opstille KPI’er
Styrke relationen til jeres kunder og øge brand awareness på de sociale medier
Målrette annoncer milimeterpræcist og identificere jeres målgrupper
Generere nye idéer til indhold til jeres sociale kanaler, der engagerer brugerne
Udnytte styrker og fordele ved hver kanal