SOCIAL MEDIA
KURSUS

Vi deler ud af 10 års erfaring med, hvordan du når din målgruppe på sociale medier

Næste kursusdato

31. maj 2017 | 09:00 – 16:00

Lokation

Artillerivej 86, 2300 København S

Pris

3.995 kr. ekskl. moms

Kursus i sociale medier

Kursusholdere

Kom på kursus hos IIH Nordic i København og få indsigt, tips og cases, der giver jer succes med strategi og eksekvering på de sociale medier.

IIH Nordic er et af Danmarks førende digitale bureauer og hjælper nogle af Danmarks største virksomheder med at udnytte mulighederne på de sociale medier, som konstant er i forandring.

Lad vores viden komme din virksomhed til gode med et effektivt kursusprogram, der viser, hvordan du optimerer jeres egen strategi for sociale medier, giver dig tips til effektiv eksekvering og klæder dig på til at udnytte de intelligente annonceringsmuligheder på sociale medier fuldt ud.

Camilla Krogh

SEM specialist
Camilla er SEM specialist hos IIH Nordic og arbejder med annoncering på sociale medier som Facebook, LinkedIn, Instagram og Twitter.

Ida Madsen

SEO & CRO specialist
Ida arbejder til dagligt med SEO, content marketing og sociale medier for både IIH Nordic selv og for en række af vores kunder.

Kommende kursusdatoer

DatoTid
31. maj, 2018
09:00 – 16:00
4. oktober, 201809:00 – 16:00

Program for IIH Nordics kursus i sociale medier

På kurset får du overblik over, hvilken indflydelse sociale medier har på virksomheders kommunikation og handlemuligheder. Udover et overblik over sociale medier i dag, dykker vi også ned i en række platforme.

Ud fra aktuelle cases gennemgår vi de vigtigste kendetegn ved f.eks. Facebook, LinkedIn og Instagram og deler ud af vores viden om, hvordan du lægger en strategi for sociale medier, hvordan du skaber engagerende posts, hvordan du udnytter annonceringsmuligheder, hvilke KPI’er du kan opstille, og hvordan du måler effekten.

Undervisningen veksler mellem teori og praksis, og vi sørger for, at du får fuldt udbytte af din nye viden med masser af øvelser, der giver dig byggestenene til jeres strategi for sociale medier.

  • Formiddag

    • Sociale medier for virksomheder – et overblik
    • SoMe-strategi
    • Planlægning og ressourcer
    • Gennemgang af SoMe-kanaler
    • Håndtering af pages og henvendelser
    • Tips, tricks og tools
  • Eftermiddag

    • Annoncering på de forskellige kanaler
    • Annonceringsstrategi
    • Teknik og muligheder
    • Tips og tricks
    • Effekt og analyse

Hvem er målgruppen for IIH Nordics kurser i sociale medier?

Målgruppen er dig, der på den ene eller anden måde arbejder med kommunikation i det daglige. Det kan både være den marketingansvarlige, kommunikationsmedarbejderen, tekstforfatteren eller den projektansvarlige, der administrerer virksomhedens brug af sociale medier.

Tilmeld dig kurset og vælg dato allerede i dag! Hvis du har spørgsmål til vores kurser i sociale medier eller har brug for en skræddersyet workshop, så kontakt os eller ring til os på telefon 70 20 29 19.

Efter kurset kan du:

Lægge en strategi for markedsføring på de sociale medier

Måle effekten af din indsats og opstille KPI’er

Styrke relationen til jeres kunder og øge brand awareness på de sociale medier

Målrette annoncer milimeterpræcist og identificere jeres målgrupper

Generere nye idéer til indhold til jeres sociale kanaler, der engagerer brugerne

Udnytte styrker og fordele ved hver kanal

Tidligere kursister på vores kursus i sociale medier udgør bl.a.:

Spændende kursus, hvor man kommer rigtig godt rundt om de forskellige sociale medier og får et indblik i, hvad de kan, hvad de ikke kan, og hvordan vi bruger dem bedst.

Kaare Fuglsang Toft, NORDJYSKE medier
Kaare Fuglsang Toft, NORDJYSKE medier

Meget relevant kursus, som lynhurtigt ændrede status fra “nice to have” til “need to have”.

Peter Strini, DDV
Peter Strini, DDV

Meget vidende og professionel foredragsholder på et kursus, hvor man kommer vidt omkring de forskellige sociale medier.

Nina Belcaid, Nordea
Nina Belcaid, Nordea

Et rigtigt godt kursus, hvor man kommer hjem med overblik, indsigt og inspiration til at komme igang med de sociale medier.

Ole Eldar Andersen, marketing coordinator, Noliac A/S

Kurset har givet mig en anden indsigt og indgangvinkel til at administrere de sociale medier i vores virksomhed.

Lene Jensen, Salgs- og marketingkoordinator, Blueprinter
Lene Jensen, Salgs- og marketingkoordinator, Blueprinter

Super kursus og indføring i om markedsføring via sociale medier er noget for vores virksomhed. Kursusholderen mødte velforberedt og imødekommende. Positivt at de deltagende kursisters virksomheders hjemmeside og markedsføringstiltag var indarbejdet i kursusforløbet.

Joan Dalgaard Skanderup, LWF

Andre kurser

Content marketing-kursus – ram dine kunder i hjernen og i hjertet

IIH Nordic arbejder strategisk og praktisk med alle aspekter af content marketing – både for vores kunder og os selv. Nu har vi samlet vores bedste råd og vigtigste viden om content marketing i ét intensivt kursus, så du kan komme godt i gang og hurtigt videre.

Digital Strategi-kursus – få det maksimale ud af marketing-budgettet

På IIH Nordics kursus i digital strategi lærer du, hvilke markedsføringskanaler der vil virke bedst i jeres situation, om det så drejer sig om en enkeltstående kampagne eller generel branding. Du får det strategiske overblik i forhold til jeres markedsføring – et overblik der er guld værd, når kollegaer, direktører og leverandører forsøger at påvirke dig for at få indflydelse på budgetterne.

SEO-kursus – sådan kommer du ind i kampen om 1. pladsen på Google

IIH Nordic har mere end 10 års erfaring med at lave søgemaskineoptimering for nogle af Danmarks mest synlige virksomheder. Samtidig holder vi ofte foredrag og oplæg på konferencer i Danmark og i udlandet, hvilket giver en stærk kombination af teori og praksis i vores undervisning. På kurset deler vi også ud af vores unikke metode og tilgang til SEO, der har bevist sit værd for utallige kunder.

AdWords-kursus – få 10 års AdWords-viden med tips og tricks til at få flere kunder

Google Adwords er en af jeres vigtigste online kanaler til at få nye kunder. Lige siden 2005 har vi undervist i AdWords og holdt foredrag på danske og udenlandske konferencer. Værdifuld viden som vi deler på vores kurser, så I udnytter det fulde potentiale ved at gøre det rigtigt.