OM IIH NORDIC

Mest mulig livskvalitet igennem teknologi

Vi realiserer vores kunders fulde digitale potentiale

Med et solidt erfaringsgrundlag og med over 50 dedikerede konsulenter har IIH Nordic siden 2005 arbejdet målrettet på at forøge værdien af danske såvel som internationale virksomheders digitale investering.

Mest mulig livskvalitet igennem teknologi

IIH Nordics vision handler om livskvalitet, fordi vi vil være en arbejdsplads ud over det sædvanlige. Og fordi det er med til at skabe og fastholde dygtige, motiverede og inspirerede medarbejdere, der har det nødvendige drive, der skal til for konstant at holde sig på forkant med udviklingen. Det sikrer, at vores kunder får bedst mulig rådgivning og mest mulig værdi ud af vores samarbejde.

Livskvalitet defineres af tre ting: mening, lyst og autonomi.

Vores arbejde skal være lystbetonet, det skal være meningsfuldt, og vi skal have selvbestemmelse over vores liv og vores tid. Med intelligent brug af teknologi arbejder vi for at udvikle en arbejdsplads med livskvalitet i fokus. Vi tror på, at det giver værdi for både vores medarbejdere og vores kunder.

Mest mulig værdi igennem den nyeste teknologi og vedvarende udvikling af intelligente mennesker

For os er værdi ikke kun monetær. Værdi er også kundetilfredshed, det er langvarige relationer og langsigtede strategier. Vi kan godt snakke med om øget konverteringsrate, vækst i trafik eller større ROI. Men vi vil hellere tale om at være innovative, om at være nysgerrige og om at sikre vores kunder den nyeste viden og de bedste løsninger med intelligent brug af teknologi.

Det er det, der gør IIH Nordic til et anderledes bureau. Det er det, der giver os stærke, langvarige relationer til vores kunder. Det er det, der giver os lyst til at komme på arbejde hver dag. Og det er i sidste ende det, der sikrer dig fantastiske resultater fra vores samarbejde.

Tillid

Vi arbejder med komplekse produkter og komplekse virksomheder i en kompleks, digital virkelighed. Derfor er tillid altafgørende for, at vi kan rykke fremad – både som kollegaer og som samarbejdspartnere og rådgivere for vores kunder.

Hjælpsomhed

Vi tager hjælpsomhed alvorligt. I vores daglige arbejde og i det store perspektiv. Vi skal levere kvalitet og vi skal levere resultater, men vi skal også stå klar til at hjælpe, når nogen har behov for os. Uanset om det er en kunde, en kollega eller en tidligere samarbejdspartner.

Glæde

Vi har fokus på den glade medarbejder, på det gode liv og på den gode, tillidsfulde kunderelation. Vi vil gå glade på arbejde, og vi tror på, at en glædesfuld og lystbetonet tilgang til vores arbejdsopgaver er med til at sikre vores kunder ekstraordinære resultater.