
Seneste nyt om GA4 – September 2023
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
En vigtig brik i SEO-arbejdet er produktion af content, som rammer målgruppen, sikrer konverteringer og skaber leads. Det kræver unikt indhold af høj kvalitet – og content som er søgeoptimeret på specifikke keywords, så Google kvitterer med de bedste placeringer.
Hos IIH Nordic er vores tekstforfattere eksperter i copywriting og har hjulpet virksomheder med at skabe indhold om alt fra forsikringer til rejsebranchen. Vi omsætter komplekse informationer til engagerende SEO-tekster, der løfter vores kunders salg.
Vores tilgang tager altid udgangspunkt i kunden, og sammen lægger vi en skarp content-strategi baseret på en søgeordsanalyse. På den måde sikrer vi, at de rigtige søgeord rammes med skræddersyet indhold til hjemmesider.
Virksomheders online tilstedeværelse er afgørende i dagens digitale landskab, og i den sammenhæng spiller content af høj kvalitet en vigtig rolle. Mange potentielle kunder starter deres købsrejse med en søgning på internettet og ved at have SEO-optimeret indhold er I til stede, når kunderne efterspørger det. Jeres website kan være deres kilde til information, løsninger og inspiration – og på den måde kan I fange kundernes opmærksomhed, overbevise dem og få dem til at handle.
Når først content er optimalt tilpasset søgemaskinerne, vil det fortsætte med at generere organisk trafik i lang tid fremover. Det betyder, at I får en kontinuerlig strøm af potentielle kunder, selv når I ikke aktivt markedsfører eller annoncerer.
Når virksomheder investerer i SEO-tekster, slår de dørene op til øget synlighed, målrettet trafik og en overflod af potentielle kunder. Vores specialister har dyb forståelse for de komplekse algoritmer, der styrer søgemaskinerne, og de ved, hvordan man skaber indhold, der får jeres virksomhed til at rangere højt i søgeresultaterne.
Content af høj kvalitet er afgørende for at drive trafik til hjemmesiden og skabe et synligt brand. Nogle af de udfordringer, vi ofte ser hos vores kunder med content-udvikling, er, at:
Kæmper I med nogle af de samme problemstillinger? Vi kan hjælpe jer med at udvikle indhold, der performer og får jeres brand ud over rampen til de rette målgrupper.
AI er i rivende udvikling, og teknologien indfinder sig mere og mere på forskellige arbejdsområder, ikke mindst når det gælder content-produktion. I IIH anvender vi de nyeste teknologier inden for AI til at understøtte vores arbejde med udvikling af indhold. Vi anvender AI-tools til at optimere indholdet, og det sikrer, at vores kunder kan nyde godt af de mange fordele, som AI kan tilbyde – nemlig at produktiviteten øges, kvaliteten forbedres, og brugeroplevelsen højnes.
Før der tastes løs på keyboardet og skabes unikt indhold, er det nødvendigt at lave en content-strategi, der beskriver, hvordan indhold bruges til at opnå forretningsmålene. Content-strategien er en omfattende plan, der definerer, hvordan indholdet skal produceres og publiceres for at engagere og tiltrække målgrupper – og for at øge virksomhedens synlighed og troværdighed.
IIH hjælper jer med at lave en effektiv content-strategi, hvor vi sammen definerer mål, målgrupper, kanaler, emner og ikke mindst evaluering af indsatsområderne.
Har I allerede content, gennemgår vi indholdet i en content-analyse. Her bliver det eksisterende indhold vurderet og evalueret for at afgøre, om det er effektivt til at nå jeres mål.
Vi hjælper jer med at identificere, hvilken type indhold der fungerer bedst for jeres målgruppe og jeres mål, og hvordan indholdet kan optimeres for at opnå bedre resultater. Content-analysen giver et stærkt grundlag for at udvikle indhold, som er tilpasset jeres forretningsmål, som adskiller sig fra jeres konkurrenter, og som tager udgangspunkt i konkrete data.
Når man producerer indhold, er det vigtigt at forstå målgruppens interesser og behov – og adressere spørgsmål, der er relevante og engagerende for dem. Forretnings- og markedsforståelse er derfor helt afgørende for at kunne producere fængende og værdiskabende tekster.
En af IIH’s spidskompetencer er, at vi hurtigt sætter os ind i vores kunders forretning og markedet, de opererer på. Det gør os i stand til at udvikle content, der både rammer målgruppen og skaber synlighed. Vi er specialister i at skrive indhold til forskellige formater som blogindlæg, artikler, website-indhold og e-mail marketing, og vi formår at øge trafikken til jeres hjemmeside og generere leads.
Mangler I salgsorienteret content, der genererer konverteringer? Her er skarp copywriting en vigtig brik til at opnå forretningsmålene. Vi kan levere indhold, der er designet til at overtale målgruppen til at foretage en bestemt handling som at købe et produkt eller tilmelde sig en service. Vi har stor erfaring med at udarbejde copywriting i forskellige formater, der omfatter produktbeskrivelser, salgskampagner, annoncer, e-mail-markedsføring og landingssider.
Vores specialister hjælper virksomheder med at skrive og rådgive om content, der sikrer synlighed og topplaceringer i søgemaskinerne. Vi ved, hvordan SEO-optimeret indhold kan bane vejen for succes i det digitale landskab, og vi kan assistere i at udvikle content, der sikrer målrettet trafik og konverteringer, der slår konkurrenterne af banen.
Vores specialister hjælper virksomheder med at skrive og rådgive om content, der sikrer synlighed og topplaceringer i søgemaskinerne. Vi ved, hvordan SEO-optimeret indhold kan bane vejen for succes i det digitale landskab, og vi kan assistere i at udvikle content, der sikrer målrettet trafik og konverteringer, der slår konkurrenterne af banen.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.