Google Marketing Platform.
Få succesfuld annoncering
Det er de færreste virksomheder i dag, der mangler data. Vi kan i højere grad tale om, at virksomheder har så meget data, at det er svært at finde netop dét, der skaber værdi for forretningen. De store mængder data, der strømmer igennem jeres digitale forretning, stiller høje krav til databehandling, og det kan vise sig at være både dyrt og ineffektivt, hvis ikke I har det store overblik over alle jeres marketingsaktiviteter.
Ingen digital virksomhed kan undgå brugen af forskellige platforme til deres markedsføring, men til gengæld kan centralisering af data skabe det manglende overblik, give værdifuld indsigt i jeres målgrupper samt åbne op for Big Data. Dét er blot nogle af de muligheder, jeres forretning kan drage fordel af ved at bruge Google Marketing Platform – og vores specialister står klar til at hjælpe jer hele vejen fra implementering til eksekvering og monitorering.
5 gode grunde til at samarbejde med os
- Vi tager jeres faglige udvikling seriøst
- Vi tænker Google Marketing Platform ind i en større sammenhæng
- Vi har adgang til de nyeste tools og teknologier
- Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres data
- Vi har arbejdet med nogle de største kunder i Norden
Disse udfordringer har vores kunder ofte med Google Marketing Platform
Mange virksomheder opnår ikke det fulde potentiale af deres forskellige platforme, og nogle af de problemstillinger, vi ofte ser hos vores kunder, er:
- De mangler at få centraliseret data
- De har en kompleks kunderejse, der breder sig over mange kanaler
- De har svært ved at overskue de mange forskellige systemer
Genkender du disse problemstillinger fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med jeres annoncering. Blandt vores kunder finder I bl.a. Nilfisk, Q8, Boligsiden, Balder og TopDanmark.
Skab konkurrencefordele ved at samle jeres data ét sted
For at skabe digital fremgang kræver det, at I har styr på jeres data. De mange forskellige platforme, der i dag bruges til de digitale aktiviteter, gør det kompliceret for virksomheder og enkelte afdelinger at få et samlet overblik og for alvor kunne drage nytte af de synergier, der kan opstå ved at arbejde på tværs af platforme og med de forskellige digitale discipliner.
Google Marketing Platform giver et overblik, som I aldrig har haft før. Betydningsfuld data fra forskellige værktøjer, som alt sammen kan findes det samme sted. Det er platformen, hvor mere end 100 løsninger er samlet i én, og det giver uanede muligheder for samarbejde på tværs af teams, rapportering på tværs af platforme og enheder, og muligheden for at analysere data ud fra et holistisk synspunkt fremfor i siloer.
Hos IIH er vi Google Premier Partner og er dermed blandt top 3% af samtlige Google Ads bureauer i Danmark. Foruden at det giver jer adgang til eksempelvis beta-funktioner, udvidet support fra Google og særlig brancheindsigt betyder det også, at vi ved præcis, hvad I kan opnå ved at bruge Google Marketing Platformen, og hvordan et setup kan sættes sammen optimalt for jeres forretning.
Mød vores eksperter
- Digital Marketing & GMP
Jonas Lynge Mathiesen
Programmatic Specialist
- Digital Marketing & GMP
Jonas Østerbye
Director of Digital Marketing & GMP
- Insight & Activation
Sebastian Siem Bach-Nielsen
Machine Learning Specialist
Lad os tage en snak om Google Marketing Platform
Vi hører gerne om dine udfordringer og tager en snak omkring hvordan vi sammen kan tage din digitale markedsføring til nye højder.