Konverterings­optimering (CRO)

Siden 2005 har vi hjulpet danske og internationale virksomheder med at øge deres salg uden at skrue op for budgetterne. Vi ved præcis, hvor skoen trykker, når det kommer til konvertering, og vi kan hjælpe jer med at forbedre jeres digitale forretning, ud fra hvad I allerede har.

Maksimér jeres performance ved at forvandle besøgende til kunder

I har allerede brugt penge og ressourcer på at få besøgende ind på jeres website, men de konverterer ikke som forventet. Er det prisen, teksten, manglende oplysninger, forkerte triggerord, dårlig navigation, en generende pop up eller noget helt andet, der gør, at jeres kunder ikke tager det sidste skridt?

Konverteringsoptimering (CRO) er en af de mest undervurderede muligheder for at optimere jeres forretning, men det kan være svært at vide, hvordan I skal gribe det an, hvis ikke I har færdighederne inhouse.

Med mange års erfaring ved vi alt om, hvor de typiske faldgruber er, og kan hjælpe jer med at forbedre jeres performance uden at foretage drastiske indgreb eller sætte fuld blus på annoncebudgettet. For bedst at kunne hjælpe jer, skal vi i fællesskab identificere de områder af jeres forretning, hvor en øget konvertering vil have den største betydning for bundlinjen.

muusfoto_IMG_2975

Disse CRO-udfordringer ser vi ofte hos vores kunder

Der findes mange udfordringer, der relaterer sig til konverteringsoptimering, men nogle af de hyppige problemer, vi ser hos vores kunder, er, at:

  • De har mange besøgende på deres website, men få konverteringer
  • De har en meget lav konverteringsrate på mobilenheder
  • De har mange kunder, som lægger varer i kurven, men ikke færdiggør købet
  • De har få tilmeldinger til nyhedsbreve, webinarer, kurser eller lignende
  • Deres kampagner genererer kliks, men skaber ikke værdi for forretningen
  • De har en lav åbnings- og klikrate på deres e-mails

Genkender du disse udfordringer fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at finde de præcise steder på jeres website, hvor vi kan forbedre brugernes oplevelse og øge jeres konverteringsrate. Blandt virksomheder, vi tidligere har hjulpet med CRO, finder I blandt andet LEGO, Vestas, Rockwool, VELUX, Chr. Hansen, TDC, IKEA, Bonnier, JDE og Blockbuster.

Gør det let for jeres kunder at bruge jeres website

For hver gang en virksomhed bruger 81$ på markedsføring, bruger de 1$ til optimering, og det betyder, at de ikke udnytter deres fulde potentiale, når det kommer til at konvertere deres brugere fra leads til salg.

Når det handler om konvertering, er der mange elementer, der kan have betydning for, om jeres brugere tager det sidste skridt eller ej. Men at finde ud af hvor og hvornår i processen de hopper fra kan være en lang rejse – en rejse vi er specialister i.

Gennem mange års erfaring med CRO har vi udviklet processer baseret på data, forretningsforståelse og strategisk brug af værktøjer, der giver de rette indsigter. Denne systematiske tilgang kombineret med en solid forståelse for jeres forretning betyder, at vi ved præcis, hvor vi skal starte, og hvilke anbefalinger som giver størst værdi for jeres forretning nu og her og på den lange bane.

5 gode grunde til at samarbejde om CRO med os

  1. Vi tager jeres faglige udvikling seriøst
    For os er vidensdeling en vigtig del af vores relation til jer, for det gavner samarbejdet, når I bliver dygtigere til det, vi laver. I er eksperterne i jeres forretning, og vi ved, hvordan digitale forretninger kan optimeres. Gennem et tæt partnerskab kan vi lægge en plan for, hvordan vi opnår jeres mål, og vi følger jer hele vejen dertil.
  2. Vi har en 360 graders tilgang til jeres digitale forretning
    Hos IIH Nordic arbejder vi på tværs af digitale discipliner. Vi råder dermed også over specialister i SEO, annoncering, UX, content marketing og analytics. For jer som kunde betyder det, at vi altid tænker alle jeres marketingaktiviteter, når vi planlægger, hvor CRO-indsatsen skal ligge.
  3. Vi giver adgang til de nyeste tools og teknologier
    Ved at vælge os som samarbejdspartner kan I vide jer sikre på, at I altid får adgang til de nyeste teknologier og de bedste værktøjer. Vi udfordrer konstant status quo og søger nyere og smartere måder at arbejde på.
  4. Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres kundedata
    Data er udgangspunktet for alt, hvad vi laver, og vi vil gerne hjælpe jer med at blive bedre til at indsamle, analysere og udnytte de data, I har adgang til. Data er nemlig med til at sikre, at vi sammen træffer de bedste beslutninger for jeres forretning.
  5. Vi har arbejdet med nogle de største kunder i Norden
    Danfoss, IKEA, Fitness World, Telmore, Express Bank, YouSee, Chr. Hansen, Tryg, Bonnier og Læger uden Grænser. Det er bare nogle af de kunder, vi har rådgivet og skabt resultater for i de mere end 12 år, vi har arbejdet med digitale strategier.

KONTAKT OS

Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.

Navn(Required)
privatlivspolitik(Required)
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.