
Seneste nyt om GA4 – September 2023
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
Et vigtigt element i enhver marketingstrategi er at indsamle data om hjemmesidens trafik og effekten af annonceringer for at få kendskab til brugerne. Tags er en uundværlig del af den dataindsamling, men det kan være en udfordring at implementere og administrere tags, hvis man ikke har en teknisk baggrund.
Google Tag Manager gør det enkelt at spore tags med en brugervenlig grænseflade, hvor der kan tilføjes og opdateres tags uden at skulle ændre på websitets kildekode. Vores specialister har det sorte bælte i GTM, så I ikke skal bekymre jer om at sætte jer ind i værktøjets anvendelsesmuligheder. På den måde kan I maksimere værdien af jeres websites dataindsamling fra dag ét og opnå bedre indsigt i jeres onlineaktiviteter og målgruppeadfærd.
En af fordelene ved GTM er integrationen med andre Google-markedsføringsværktøjer som f.eks. Google Analytics 4 og Google Ads. Det gør det nemt at implementere og administrere tags specifikt til disse værktøjer og drage fordel af avancerede funktioner såsom målsporing, konverteringssporing og remarketing.
Som Google Premier Partner er vi eksperter i at udnytte de mange muligheder, Googles produkter tilbyder. Vores erfaring med GTM sikrer jer en hurtigere implementering af tags og ændringer, og det gør jer i stand til at eksekvere med det samme på lancering af marketingkampagner og tracking af specifikke begivenheder. På den måde bliver det nemmere for jer at reagere over for ændringer i markedet.
Der kan opstå forskellige udfordringer, når man anvender GTM, og nogle af de udfordringer, vi ofte ser hos vores kunder, er:
Hvis I kan genkende nogle af udfordringerne, står vi klar til at hjælpe jer med at løse dem, så I kan få det maksimale ud af Google Tag Manager.
GTM giver mulighed for centraliseret styring af alle tags og sporingskoder på tværs af jeres website. I stedet for manuelt at skulle indsætte og opdatere koder på hver enkelt side, kan GTM administrere dette på ét centralt sted. Det sparer tid og reducerer risikoen for fejl, da ændringer kun foretages ét sted.
GTM giver jer stor fleksibilitet og kontrol over, hvornår og hvordan tags skal udløses på jeres website. I kan definere betingelser for, hvornår tags skal aktiveres, og tilpasse deres adfærd baseret på forskellige brugerinteraktioner. Vi hjælper jer med at skræddersy og finjustere jeres dataindsamling, så I får mere præcise og relevante oplysninger.
Når I anvender Google Tag Manager får I adgang til versionsstyring, hvor I kan gemme og administrere forskellige versioner af jeres tags og sporingskoder. Det gør det muligt at rulle tilbage til tidligere versioner, hvis der opstår problemer, eller at foretage ændringer i et kontrolleret testmiljø, før de implementeres live.
Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.
Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.