SEO Nyheder fra november 2024
Denne måneds store nyheder handler om SearchGPT, AI-integration og en vigtig opdatering fra Google. Her er de fire vigtigste punkter: 1. OpenAI’s ChatGPT udfordrer Google
Et vigtigt element i enhver marketingstrategi er at indsamle data om hjemmesidens trafik og effekten af annonceringer for at få kendskab til brugerne. Tags er en uundværlig del af den dataindsamling, men det kan være en udfordring at implementere og administrere tags, hvis man ikke har en teknisk baggrund.
Google Tag Manager gør det enkelt at spore tags med en brugervenlig grænseflade, hvor der kan tilføjes og opdateres tags uden at skulle ændre på websitets kildekode. Vores specialister har det sorte bælte i GTM, så I ikke skal bekymre jer om at sætte jer ind i værktøjets anvendelsesmuligheder. På den måde kan I maksimere værdien af jeres websites dataindsamling fra dag ét og opnå bedre indsigt i jeres onlineaktiviteter og målgruppeadfærd.
En af fordelene ved GTM er integrationen med andre Google-markedsføringsværktøjer som f.eks. Google Analytics 4 og Google Ads. Det gør det nemt at implementere og administrere tags specifikt til disse værktøjer og drage fordel af avancerede funktioner såsom målsporing, konverteringssporing og remarketing.
Som Google Premier Partner er vi eksperter i at udnytte de mange muligheder, Googles produkter tilbyder. Vores erfaring med GTM sikrer jer en hurtigere implementering af tags og ændringer, og det gør jer i stand til at eksekvere med det samme på lancering af marketingkampagner og tracking af specifikke begivenheder. På den måde bliver det nemmere for jer at reagere over for ændringer i markedet.
Der kan opstå forskellige udfordringer, når man anvender GTM, og nogle af de udfordringer, vi ofte ser hos vores kunder, er:
Hvis I kan genkende nogle af udfordringerne, står vi klar til at hjælpe jer med at løse dem, så I kan få det maksimale ud af Google Tag Manager.
GTM giver mulighed for centraliseret styring af alle tags og sporingskoder på tværs af jeres website. I stedet for manuelt at skulle indsætte og opdatere koder på hver enkelt side, kan GTM administrere dette på ét centralt sted. Det sparer tid og reducerer risikoen for fejl, da ændringer kun foretages ét sted.
GTM giver jer stor fleksibilitet og kontrol over, hvornår og hvordan tags skal udløses på jeres website. I kan definere betingelser for, hvornår tags skal aktiveres, og tilpasse deres adfærd baseret på forskellige brugerinteraktioner. Vi hjælper jer med at skræddersy og finjustere jeres dataindsamling, så I får mere præcise og relevante oplysninger.
Når I anvender Google Tag Manager får I adgang til versionsstyring, hvor I kan gemme og administrere forskellige versioner af jeres tags og sporingskoder. Det gør det muligt at rulle tilbage til tidligere versioner, hvis der opstår problemer, eller at foretage ændringer i et kontrolleret testmiljø, før de implementeres live.
Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.
Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.
Denne måneds store nyheder handler om SearchGPT, AI-integration og en vigtig opdatering fra Google. Her er de fire vigtigste punkter: 1. OpenAI’s ChatGPT udfordrer Google
Med lanceringen af AI Overviews i store dele af verden, er Google kommet et spadestik dybere ind i den fuldkomne AI-drevne søgeoplevelse. Denne funktion, som
September 2024 har bragt flere spændende opdateringer til SEO-landskabet. Hvis du ønsker at optimere din digitale strategi, er det vigtigt at være opdateret på de
Med data i centrum for beslutningstagning udfordres virksomheder konstant med at opfylde de stadigt udviklende krav til dataanalyse og rapportering. Uanset om din udfordring er
Virksomheder indsamler ikke længere clickstream-data med Google Analytics 4 (GA4) udelukkende for at muliggøre datainformeret beslutningstagning ved at inspicere og analysere de indsamlede brugerdata, vurdere
Når det kommer til at ligge i toppen af søgeresultaterne, er der én faktor, der er særlig god at have for øje. Content af høj
Vi har ved årets European Search Awards i Prag hele ni chancer for at vinde en af de prestigefyldte priser. Nu har European Search Awards
I 2023 lukkede og slukkede Universal Analytics (UA), og siden da har GA4 overtaget pladsen som et vigtigt dataværktøj i mange virksomheder. Det har stadig
Kontakt IIH Nordic og lær mere om, hvordan vi kan tage din digitale markedsføringsstrategi til nye højder!