Google Tag Manager

Vores solide erfaring med Google Tag Manager (GTM) sikrer jer den bedste rådgivning og håndtering af værktøjet. Vi hjælper jer med at komme godt i gang med Google Tag Managers mange muligheder, og vi kan understøtte jer i at administrere og implementere tags på en effektiv og fleksibel måde.

GTM sikrer fuld kontrol af alle tags

Et vigtigt element i enhver marketingstrategi er at indsamle data om hjemmesidens trafik og effekten af annonceringer for at få kendskab til brugerne. Tags er en uundværlig del af den dataindsamling, men det kan være en udfordring at implementere og administrere tags, hvis man ikke har en teknisk baggrund. 

Google Tag Manager gør det enkelt at spore tags med en brugervenlig grænseflade, hvor der kan tilføjes og opdateres tags uden at skulle ændre på websitets kildekode. Vores specialister har det sorte bælte i GTM, så I ikke skal bekymre jer om at sætte jer ind i værktøjets anvendelsesmuligheder. På den måde kan I maksimere værdien af jeres websites dataindsamling fra dag ét og opnå bedre indsigt i jeres onlineaktiviteter og målgruppeadfærd.

Udnyt synergierne med Googles produkter

En af fordelene ved GTM er integrationen med andre Google-markedsføringsværktøjer som f.eks. Google Analytics 4 og Google Ads. Det gør det nemt at implementere og administrere tags specifikt til disse værktøjer og drage fordel af avancerede funktioner såsom målsporing, konverteringssporing og remarketing. 

Som Google Premier Partner er vi eksperter i at udnytte de mange muligheder, Googles produkter tilbyder. Vores erfaring med GTM sikrer jer en hurtigere implementering af tags og ændringer, og det gør jer i stand til at eksekvere med det samme på lancering af marketingkampagner og tracking af specifikke begivenheder. På den måde bliver det nemmere for jer at reagere over for ændringer i markedet.

Disse udfordringer har vores kunder ofte med Google Tag Manager

Der kan opstå forskellige udfordringer, når man anvender GTM, og  nogle af de udfordringer, vi ofte ser hos vores kunder, er:

  • De mangler den tekniske viden om tags og sporingskoder.
  • De har problemer med at implementere de rigtige tags, og det gør dataindsamling unøjagtig.
  • De får ikke testet tags grundigt – og får derfor ikke nok ud af funktionaliteterne.

Hvis I kan genkende nogle af udfordringerne, står vi klar til at hjælpe jer med at løse dem, så I kan få det maksimale ud af Google Tag Manager.

Samlet styring af tags

GTM giver mulighed for centraliseret styring af alle tags og sporingskoder på tværs af jeres website. I stedet for manuelt at skulle indsætte og opdatere koder på hver enkelt side, kan GTM administrere dette på ét centralt sted. Det sparer tid og reducerer risikoen for fejl, da ændringer kun foretages ét sted.

Fleksibelt værktøj

GTM giver jer stor fleksibilitet og kontrol over, hvornår og hvordan tags skal udløses på jeres website. I kan definere betingelser for, hvornår tags skal aktiveres, og tilpasse deres adfærd baseret på forskellige brugerinteraktioner. Vi hjælper jer med at skræddersy og finjustere jeres dataindsamling, så I får mere præcise og relevante oplysninger.

Nem versionsstyring med GTM

Når I anvender Google Tag Manager får I adgang til versionsstyring, hvor I kan gemme og administrere forskellige versioner af jeres tags og sporingskoder. Det gør det muligt at rulle tilbage til tidligere versioner, hvis der opstår problemer, eller at foretage ændringer i et kontrolleret testmiljø, før de implementeres live.

Vi er eksperter i Google Tag Manager

Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.

Vi er eksperter i Google Tag Manager

Vores specialister i GTM tager hånd om alle værktøjets facetter og hjælper også med, hvordan eventuel fejlhåndtering skal foregribes. Vi har hjulpet både internationale og danske virksomheder i gang med at anvende Google Tag Manager, så hvis I ønsker at forbedre implementeringsevnerne og optimere brugen af GTM, står vi klar til at hjælpe jer.

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.