Campaign Manager 360.

Vores specialister i Google Campaign Manager 360 guider virksomheder i, hvordan de optimerer deres digitale annoncering og får det fulde overblik over den samlede annonceringsindsats.

CM360 giver unik indsigt på tværs af annoncekanaler

Med Campaign Manager 360 har I mulighed for at tage jeres digitale markedsføring til det næste niveau. Uanset om I ønsker at øge kendskabet til jeres brand, salget eller generere kvalificerede leads, vil Campaign Manager 360 hjælpe jer med at nå målene.

Campaign Manager 360 (CM360) giver et overblik over alle annonceringsindsatser på tværs af kanaler og enheder – og unik indsigt i det samlede annonceringstryk. Det giver effektiv styring af digitale kampagner og maksimerer annoncepotentialet.

Hos IIH Nordic ved vores specialister, hvordan I får mest ud af CM360 og kan oprette annoncer, overvåge kampagner og få avancerede rapporter om kampagners performance, som kan danne grobund for bedre og mere kvalificerede beslutninger.

Avanceret målretning med Campaign Manager 360

Et helt særligt element ved Campaign Manager 360 er kontrollen over kampagner, som platformen giver. Det er muligt at finjustere budskaber, målrette specifikke segmenter af målgrupper og optimere annoncer i realtid. Outputtet er maksimal effektivitet og resultater, der overgår forventningerne.

Med platformen har I adgang til Googles ekspertise og teknologiske styrke. Det betyder, at I kan udnytte avanceret målretning og segmentering, der sikrer, at annoncerne når præcis de mennesker, der er mest tilbøjelige til at konvertere. Teknologien løfter præcisionen i jeres markedsføringsindsatser, hvilket i sidste ende smitter positivt af på afkastet.

Vi hjælper jer med at opsætte og implementere teknologien – og ikke mindst at identificere de mest effektive strategier for på den måde kontinuerligt optimere kampagnerne.

Campaign Manager 360 er en enestående mulighed for at optimere annonceringsarbejdet, men nogle af de typiske udfordringer, vi oplever hos vores kunder, er, at:

  • De synes, at opsætning og implementering af annoncer i CM360 er en kompleks proces.
  • De har udfordringer med konstant at overvåge og justere  annoncer.
  • De har svært ved at opnå den ønskede ROI.
  • De oplever problemer med datastrømme eller tags, som påvirker kampagnens præstation.

Genkender I nogle af udfordringerne fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at udnytte Campaign Managers potentiale og sikre effektiv annoncering.

Cross device-måling

I det digitale landskab er det afgørende at kunne nå målgrupper på tværs af enheder. Med Campaign Manager 360 kan I spore brugerinteraktioner på tværs af desktop, mobil og tablet, hvilket giver jer en komplet oversigt over kampagnes præstation og mulighed for at optimere.

Integration med andre Google-værktøjer

Campaign Manager 360 integreres nemt med andre værktøjer og platforme fra Google såsom Google Ads og Google Analytics. Integrationen gør det muligt at få en mere holistisk og effektiv tilgang til digital markedsføring – og ikke mindst en mere præcis og målrettet annoncering.

Dybdegående rapportering

CM360 giver adgang til en overflod af data og indsigt i kampagner. Vi kan hjælpe jer med at spore og analysere vigtige metrikker som visninger, klik, konverteringer og ROI i realtid. Rapporterne giver jer mulighed for at forstå, hvilke strategier der fungerer bedst, og finjustere kampagnerne for at maksimere resultaterne.

Vi er eksperter i Campaign Manager 360

IIH Nordics specialister i CM360 assisterer jer i hele processen med teknologien og har stor erfaring med, hvordan platformen anvendes og udnyttes bedst. Vi har hjulpet virksomheder i både ind- og udland med at tage deres digitale markedsføring til næste niveau med Campaign Manager 360 og øge effektiviteten af markedsføringsindsatsen.

Vi holder dig up to date.

Creative Enhancements i Meta Advantage+

Meta Ads Manager udvikler sig hurtigt, og med Advantage+ Creative Enhancements får du nye AI-værktøjer til automatisk … se mere

Blogpost graphics (18)

Sådan optimerer du dine annoncer med AI - uden at miste kontrollen

SEO Nyheder: April 2025

Fra algoritmiske rystelser til AI-drevne gennembrud, har april været præget af ny teknologi og markante ændringer på … se mere

Blogpost graphics (16)

Få et overblik over april måneds SEO-nyheder

IIH Nordic anerkendt med 11 nomineringer til European Search Awards 2025!

Med hele 11 nomineringer til årets European Search Awards cementerer IIH Nordic sin position blandt de førende … se mere

Blogpost graphics (10)

AI og data: Vores vinderformular

Lad os tage en snak om Campaign Manager 360

Vi hører gerne om dine udfordringer og tager en snak omkring hvordan vi sammen kan tage din digitale markedsføring til nye højder.