
Seneste nyt om GA4 – September 2023
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
Med Campaign Manager 360 har I mulighed for at tage jeres digitale markedsføring til det næste niveau. Uanset om I ønsker at øge kendskabet til jeres brand, salget eller generere kvalificerede leads, vil Campaign Manager 360 hjælpe jer med at nå målene.
Campaign Manager 360 (CM360) giver et overblik over alle annonceringsindsatser på tværs af kanaler og enheder – og unik indsigt i det samlede annonceringstryk. Det giver effektiv styring af digitale kampagner og maksimerer annoncepotentialet.
Hos IIH Nordic ved vores specialister, hvordan I får mest ud af CM360 og kan oprette annoncer, overvåge kampagner og få avancerede rapporter om kampagners performance, som kan danne grobund for bedre og mere kvalificerede beslutninger.
Et helt særligt element ved Campaign Manager 360 er kontrollen over kampagner, som platformen giver. Det er muligt at finjustere budskaber, målrette specifikke segmenter af målgrupper og optimere annoncer i realtid. Outputtet er maksimal effektivitet og resultater, der overgår forventningerne.
Med platformen har I adgang til Googles ekspertise og teknologiske styrke. Det betyder, at I kan udnytte avanceret målretning og segmentering, der sikrer, at annoncerne når præcis de mennesker, der er mest tilbøjelige til at konvertere. Teknologien løfter præcisionen i jeres markedsføringsindsatser, hvilket i sidste ende smitter positivt af på afkastet.
Vi hjælper jer med at opsætte og implementere teknologien – og ikke mindst at identificere de mest effektive strategier for på den måde kontinuerligt optimere kampagnerne.
Campaign Manager 360 er en enestående mulighed for at optimere annonceringsarbejdet, men nogle af de typiske udfordringer, vi oplever hos vores kunder, er, at:
Genkender I nogle af udfordringerne fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at udnytte Campaign Managers potentiale og sikre effektiv annoncering.
I det digitale landskab er det afgørende at kunne nå målgrupper på tværs af enheder. Med Campaign Manager 360 kan I spore brugerinteraktioner på tværs af desktop, mobil og tablet, hvilket giver jer en komplet oversigt over kampagnes præstation og mulighed for at optimere.
Campaign Manager 360 integreres nemt med andre værktøjer og platforme fra Google såsom Google Ads og Google Analytics. Integrationen gør det muligt at få en mere holistisk og effektiv tilgang til digital markedsføring – og ikke mindst en mere præcis og målrettet annoncering.
CM360 giver adgang til en overflod af data og indsigt i kampagner. Vi kan hjælpe jer med at spore og analysere vigtige metrikker som visninger, klik, konverteringer og ROI i realtid. Rapporterne giver jer mulighed for at forstå, hvilke strategier der fungerer bedst, og finjustere kampagnerne for at maksimere resultaterne.
IIH Nordics specialister i CM360 assisterer jer i hele processen med teknologien og har stor erfaring med, hvordan platformen anvendes og udnyttes bedst. Vi har hjulpet virksomheder i både ind- og udland med at tage deres digitale markedsføring til næste niveau med Campaign Manager 360 og øge effektiviteten af markedsføringsindsatsen.
IIH Nordics specialister i CM360 assisterer jer i hele processen med teknologien og har stor erfaring med, hvordan platformen anvendes og udnyttes bedst. Vi har hjulpet virksomheder i både ind- og udland med at tage deres digitale markedsføring til næste niveau med Campaign Manager 360 og øge effektiviteten af markedsføringsindsatsen.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.