SEO Nyheder fra november 2024
Denne måneds store nyheder handler om SearchGPT, AI-integration og en vigtig opdatering fra Google. Her er de fire vigtigste punkter: 1. OpenAI’s ChatGPT udfordrer Google
Search Ads 360, også kendt som SA360, er en annonceringsplatform, der fokuserer på søgeannoncering, og er på mange måder en opgraderet udgave af Google Ads. Platformen tilbyder avancerede funktioner som automatisering af budgivning, A/B-testning og rapporter, der giver indsigt i kampagnens performance på tværs af søgemaskiner. Teknologien åbner også op for mere avancerede muligheder i forhold til budstrategier.
Med SA360 kører jeres annoncekampagner på tværs af forskellige platforme og kanaler fra én enkelt grænseflade. Det betyder mindre tid brugt på at jonglere mellem forskellige værktøjer og mere tid til at fokusere på at optimere jeres markedsføring.
Hos IIH kan vores specialister i SA360 hjælpe jer med at oprette, administrere og optimere søgekampagner på forskellige søgemaskiner som Google, Bing og Yahoo – alt sammen så I får det største udbytte af platformen fra start.
SA360 er meget mere end en platform til at optimere annoncer. Den giver dybdegående indsigt om, hvordan kampagner klarer sig, så I har mulighed for at træffe informerede beslutninger og finjustere markedsføringsstrategierne for at opnå bedre resultater. Det giver i sidste ende maksimeret annonceeffektivitet og bedre chancer for at generere klik og konverteringer.
Vi ved, at en sammenhængende markedsføringsstrategi er afgørende for succes. Derfor kan vi hjælpe jer med at integrere SA360 til jeres søgekampagner med andre digitale kanaler som displayannoncer og videokampagner. Det skaber en sammenhængende og koordineret tilgang, der maksimerer jeres synlighed og hjælper jer med at nå ud til dit publikum på forskellige platforme.
Uanset om I har en lille eller stor konto, vokser SA360 med jeres virksomhed. Teknologien tilbyder fleksibilitet og skalerbarhed, så I kan håndtere store mængder kampagner, annoncer og søgeord uden at gå på kompromis med effektiviteten. Vores specialister i SA360 hjælper jer med at opnå de ekstraordinære resultater, så I kommer foran konkurrenterne.
Der er ingen tvivl om, at Search Ads 360 giver unikke muligheder for at skabe de bedste forudsætninger for digital marketing, men de mange muligheder kan også skabe udfordringer. Nogle af problemstillingerne, vi ofte ser hos vores kunder, er, at:
Genkender I nogle af udfordringerne i jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at få mest muligt ud af SA360 og optimere jeres digitale marketing.
SA360 giver jer mulighed for at målrette annoncerne mod specifikke målgrupper ved hjælp af egenskaber som geografi, demografi, interesser og adfærd. Vi hjælper jer med at sætte annoncerne op, så annoncens relevans øges og forbedrer chancerne for at nå de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.
SA360 samler jeres søgekampagner med andre digitale markedsføringskanaler. Det giver jer mulighed for at skabe en mere sammenhængende markedsføringsstrategi og nå ud til jeres publikum på tværs af forskellige kanaler.
SA360 giver jer mulighed for at administrere og optimere jeres søgekampagner på tværs af forskellige platforme og kanaler fra ét centralt sted. Det sparer tid og gør det nemt at organisere og koordinere jeres annoncekampagner.
SA360 anvender machine learning og automatiserede værktøjer til at optimere annoncekampagnerne. Ved at analysere data og brugeradfærd kan SA360 automatisk justere bud, placeringer og annoncetekster for at maksimere resultaterne. Det hjælper med at forbedre effektiviteten og spare tid, da det ikke kræver manuelle justeringer.
Hos IIH Nordic råder vi over nogle af branchens bedste specialister i Search Ads 360, som ved præcist, hvad der skal til for at få succes med digital markedsføring – og kender til både muligheder og udfordringer ved teknologien. Med mere end 50 dedikerede konsulenter hjælper vi virksomheder med at udnytte deres data og optimere kampagner, så de opnår ekstraordinære resultater, der kan ses på bundlinjen.
Hos IIH Nordic råder vi over nogle af branchens bedste specialister i Search Ads 360, som ved præcist, hvad der skal til for at få succes med digital markedsføring – og kender til både muligheder og udfordringer ved teknologien. Med mere end 50 dedikerede konsulenter hjælper vi virksomheder med at udnytte deres data og optimere kampagner, så de opnår ekstraordinære resultater, der kan ses på bundlinjen.
Denne måneds store nyheder handler om SearchGPT, AI-integration og en vigtig opdatering fra Google. Her er de fire vigtigste punkter: 1. OpenAI’s ChatGPT udfordrer Google
Med lanceringen af AI Overviews i store dele af verden, er Google kommet et spadestik dybere ind i den fuldkomne AI-drevne søgeoplevelse. Denne funktion, som
September 2024 har bragt flere spændende opdateringer til SEO-landskabet. Hvis du ønsker at optimere din digitale strategi, er det vigtigt at være opdateret på de
Med data i centrum for beslutningstagning udfordres virksomheder konstant med at opfylde de stadigt udviklende krav til dataanalyse og rapportering. Uanset om din udfordring er
Virksomheder indsamler ikke længere clickstream-data med Google Analytics 4 (GA4) udelukkende for at muliggøre datainformeret beslutningstagning ved at inspicere og analysere de indsamlede brugerdata, vurdere
Når det kommer til at ligge i toppen af søgeresultaterne, er der én faktor, der er særlig god at have for øje. Content af høj
Vi har ved årets European Search Awards i Prag hele ni chancer for at vinde en af de prestigefyldte priser. Nu har European Search Awards
I 2023 lukkede og slukkede Universal Analytics (UA), og siden da har GA4 overtaget pladsen som et vigtigt dataværktøj i mange virksomheder. Det har stadig
Kontakt IIH Nordic og lær mere om, hvordan vi kan tage din digitale markedsføringsstrategi til nye højder!