
Seneste nyt om GA4 – September 2023
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
Search Ads 360, også kendt som SA360, er en annonceringsplatform, der fokuserer på søgeannoncering, og er på mange måder en opgraderet udgave af Google Ads. Platformen tilbyder avancerede funktioner som automatisering af budgivning, A/B-testning og rapporter, der giver indsigt i kampagnens performance på tværs af søgemaskiner. Teknologien åbner også op for mere avancerede muligheder i forhold til budstrategier.
Med SA360 kører jeres annoncekampagner på tværs af forskellige platforme og kanaler fra én enkelt grænseflade. Det betyder mindre tid brugt på at jonglere mellem forskellige værktøjer og mere tid til at fokusere på at optimere jeres markedsføring.
Hos IIH kan vores specialister i SA360 hjælpe jer med at oprette, administrere og optimere søgekampagner på forskellige søgemaskiner som Google, Bing og Yahoo – alt sammen så I får det største udbytte af platformen fra start.
SA360 er meget mere end en platform til at optimere annoncer. Den giver dybdegående indsigt om, hvordan kampagner klarer sig, så I har mulighed for at træffe informerede beslutninger og finjustere markedsføringsstrategierne for at opnå bedre resultater. Det giver i sidste ende maksimeret annonceeffektivitet og bedre chancer for at generere klik og konverteringer.
Vi ved, at en sammenhængende markedsføringsstrategi er afgørende for succes. Derfor kan vi hjælpe jer med at integrere SA360 til jeres søgekampagner med andre digitale kanaler som displayannoncer og videokampagner. Det skaber en sammenhængende og koordineret tilgang, der maksimerer jeres synlighed og hjælper jer med at nå ud til dit publikum på forskellige platforme.
Uanset om I har en lille eller stor konto, vokser SA360 med jeres virksomhed. Teknologien tilbyder fleksibilitet og skalerbarhed, så I kan håndtere store mængder kampagner, annoncer og søgeord uden at gå på kompromis med effektiviteten. Vores specialister i SA360 hjælper jer med at opnå de ekstraordinære resultater, så I kommer foran konkurrenterne.
Der er ingen tvivl om, at Search Ads 360 giver unikke muligheder for at skabe de bedste forudsætninger for digital marketing, men de mange muligheder kan også skabe udfordringer. Nogle af problemstillingerne, vi ofte ser hos vores kunder, er, at:
Genkender I nogle af udfordringerne i jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at få mest muligt ud af SA360 og optimere jeres digitale marketing.
SA360 giver jer mulighed for at målrette annoncerne mod specifikke målgrupper ved hjælp af egenskaber som geografi, demografi, interesser og adfærd. Vi hjælper jer med at sætte annoncerne op, så annoncens relevans øges og forbedrer chancerne for at nå de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.
SA360 samler jeres søgekampagner med andre digitale markedsføringskanaler. Det giver jer mulighed for at skabe en mere sammenhængende markedsføringsstrategi og nå ud til jeres publikum på tværs af forskellige kanaler.
SA360 giver jer mulighed for at administrere og optimere jeres søgekampagner på tværs af forskellige platforme og kanaler fra ét centralt sted. Det sparer tid og gør det nemt at organisere og koordinere jeres annoncekampagner.
SA360 anvender machine learning og automatiserede værktøjer til at optimere annoncekampagnerne. Ved at analysere data og brugeradfærd kan SA360 automatisk justere bud, placeringer og annoncetekster for at maksimere resultaterne. Det hjælper med at forbedre effektiviteten og spare tid, da det ikke kræver manuelle justeringer.
Hos IIH Nordic råder vi over nogle af branchens bedste specialister i Search Ads 360, som ved præcist, hvad der skal til for at få succes med digital markedsføring – og kender til både muligheder og udfordringer ved teknologien. Med mere end 50 dedikerede konsulenter hjælper vi virksomheder med at udnytte deres data og optimere kampagner, så de opnår ekstraordinære resultater, der kan ses på bundlinjen.
Hos IIH Nordic råder vi over nogle af branchens bedste specialister i Search Ads 360, som ved præcist, hvad der skal til for at få succes med digital markedsføring – og kender til både muligheder og udfordringer ved teknologien. Med mere end 50 dedikerede konsulenter hjælper vi virksomheder med at udnytte deres data og optimere kampagner, så de opnår ekstraordinære resultater, der kan ses på bundlinjen.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.