Søgemaskine­optimering (SEO)

Vi har siden 2005 hjulpet danske og internationale virksomheder med at nå til tops i Googles organiske søgeresultater – helt derop, hvor det gør en stor forskel for omsætningen og forretningen. Bliv klogere på, hvordan vi griber SEO an – og hvorfor erfaring er afgørende.

Styrk jeres organiske trafik og opbyg brand awareness

9 ud af 10 kunderejser starter i en søgemaskine. De ikke-betalte (organiske) søgeresultater er blandt de absolut mest effektive digitale kanaler, når det handler om ROI.

Det gør SEO til en særdeles vigtig disciplin. Men skal man øge udbyttet af sin SEO-indsats, kræver det strategi og erfaring – og især samspil med øvrige dele af forretningen. Derfor er det vigtigt, at vi lærer jer godt at kende og ved alt, der er værd at vide om jeres kunder, produkter/ydelser, kompetencer, forretningsmodel, ambitioner og KPI’er.

SEO er et område, der griber ind i flere andre kanaler og forretningsområder. Det gør det nogle gange komplekst, men også med et stort potentiale for hele forretningen. Hertil har teknologier som AI en stor betydning for både søgemaskiner, adfærden online og ikke mindst måden, vi arbejder med SEO på.

Der er ofte meget potentiale, hvis man griber mulighederne i SEO.

cropped-IIHLogo_Flower_Darkblue-1.png

Disse SEO-udfordringer ser vi ofte hos vores kunder

Der findes mange SEO-relaterede udfordringer, men de mest almindelige udfordringer, vi ser hos vores kunder, er, at:

  • Der mangler en strategi og/eller forståelse for, hvordan SEO kan bidrage og hvor effektivt det er ift. andre kanaler
  • De ikke har identificeret de søgeord, som er vigtige for forretningen
  • Indholdet passer ikke til brugernes situation og behov
  • Deres tekniske fundament halter, f.eks. struktur, load speed, redirects, 404, scripts mv.
  • De forskellige afdelinger og lokale enheder har ikke en koordineret SEO-indsats
  • De taber terræn til konkurrenterne men kender ikke årsagen
  • De har mange besøgende men få konverteringer
  • De mangler erfaring og indsigt i AI-mulighederne
  • De mangler sparring for at løfte SEO-indsatsen til næste niveau

Genkender du en eller flere af problemstillingerne fra din egen forretning? Så er vi den rette sparringspartner til søgemaskineoptimering for dig. Vores referencer tæller bl.a. Vestas, Alka, Admiral Hotel, Chr. Hansen, Neye, TDC, IKEA, Bonnier og JDE. Vi har et bredt branchekendskab og masser af erfaring, både med danske og internationale kunder samt B2B, B2C og D2C.

Content: Strategi, produktion og optimering

Vi er eksperter i at udvikle alle aspekter af content-arbejdet og varetager kreativ tekstforfatning, content-strategi og copywriting, der sikrer vores kunder topplaceringer på Google. Med specialistviden optimerer og skaber vi content, som drager målgruppen - uanset om det er til det danske eller internationale markeder.

Teknisk SEO – fundamentet for SEO

Hos IIH Nordic er vi højt-specialiserede i at identificere selv de mest komplekse SEO-tekniske udfordringer. Vi agerer som solid samarbejdspartner, når virksomheder skal navigere i Googles utallige algoritmer i jagten på bedre synlighed og højere rangering.

God forretningsforståelse skaber de bedste resultater

Hos IIH Nordic tror vi på, at de bedste resultater skabes af de skarpeste hjerner med adgang til den bedste og nyeste teknologi. Med udgangspunkt i data og med forståelse og respekt for kundens forretning og mål.

Et partnerskab, hvor vi tør stille krav
Som digitalt bureau med et stærkt SEO-team stiller vi også krav til vores kunder. Det gør vi, fordi vi har en ambition om at realisere jeres fulde digitale potentiale. Og skal vi opnå det sammen, kræver det de rette kompetencer, gensidig tillid og et tæt samarbejde. Vi ønsker ambitiøse kunder, som vil skabe succeshistorier sammen med os, og som er villige til at investere tid og ressourcer i deres digitale forretningsudvikling.

Et hold af erfarne specialister
Vi hører jævnligt, at vi har et erfarent hold af SEO-specialister. Og vi ved, at erfaring er afgørende for evnen til at løfte opgaverne og opnå resultater. Med IIH Nordic som partner får du derfor tilknyttet en eller flere specialister med stærke evner og lang erfaring, så vi tør love, at vi løfter opgaven med succes.

5 gode grunde til at samarbejde om SEO med os

  1. Vi tænker SEO ind i en større sammenhæng
  2. Vi har de skarpeste SEO-hjerner i DK
  3. Vi har adgang til de nyeste tools og teknologier
  4. Vi hjælper jer med at få mest muligt ud af AI og jeres data
  5. Vi har arbejdet med nogle de største kunder i Norden

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.