
Seneste nyt om GA4 – September 2023
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
Konkurrencen om at nå kundernes opmærksomhed er stor, og det er derfor helt afgørende at være til stede på det rette tidspunkt og sted. Faktisk kan det lade sig gøre at henvende sig til flere målgrupper på tværs af websites i forskellige formater, når teknologi som Google Display og Video 360 (DV360) bliver taget i brug.
DV360 er Googles teknologi, der gør det muligt at købe og levere digitale displaybannere og videoannoncer på tværs af en lang række partnersites. Platformen er designet til at hjælpe virksomheder med at planlægge, købe og administrere deres digitale annonceringskampagner gennem en automatiseret og datadrevet tilgang.
Hos IIH er vi eksperter i DV360 og kan hjælpe jer med at oprette annoncer, vælge målgrupper, styre bud, overvåge kampagner og få adgang til avancerede målgruppe- og forretningsfunktioner. Vores specialister ved, hvordan teknologien udnyttes bedst til at understøtte arbejdet med at oprette skræddersyede kampagner, der rammer de helt rigtige målgrupper.
En af de centrale funktioner i DV360 er målretning. Platformen giver mulighed for at nå ud til specifikke målgrupper baseret på demografiske oplysninger, interesser, adfærd og andre kriterier. Det hjælper jer med at levere målrettede annoncer, der er relevante for jeres potentielle kunder.
DV360 tilbyder også at måle effektiviteten af annonceringskampagner ved hjælp af avancerede analyseværktøjer, og platformen anvender machine learning og kunstig intelligens til at automatisere processer som budgivning, annoncerotering og optimering.
Der er et væld af funktioner, som kan være med til skabe bedre og mere effektive annonceringsindsatser. Vi mestrer funktionerne, som DV360 tilbyder og hjælper jer med at justere og optimere annonceringsstrategien for at opnå bedre resultater. Et samarbejde med vores DV360-specialister sikrer jer maksimering af fordelene ved platformen, så I kan opnå succes med jeres digitale markedsføringskampagner.
Selvom DV360 er en kraftfuld platform til digital markedsføring, kan det være svært at udnytte dens mange muligheder til fulde. Nogle af udfordringerne, vi ofte støder på i mødet med vores kunder, er, at:
Genkender I nogle af udfordringerne fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at implementere og maksimere effekten af Google Display og Video 360.
Når I anvender DV360, får I adgang til et bredt udvalg af digitale annoncepladser, herunder de mest eftertragtede placeringer på tværs af websites og apps. Det betyder, at det er muligt at nå ud til jeres målgruppe på tværs af forskellige kanaler og enheder, hvilket øger jeres virksomheds synlighed og rækkevidde.
DV360 giver mulighed for avanceret målretning og segmentering af annoncerne. Vores specialister kan hjælpe med at definere specifikke demografiske kriterier, interesser og adfærdsmønstre for at nå ud til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt. Det forbedrer chancerne for at levere relevante annoncer, der tiltrækker målgruppens opmærksomhed.
Med DV360 får I adgang til detaljerede analyser og rapporter om jeres annonceringskampagner. Vi understøtter jer i, hvordan I kan spore og måle visninger, klik og konverteringer. Det giver jer værdifuld indsigt i, hvordan annoncerne klarer sig og hjælper jer med at træffe informerede beslutninger om markedsføringen.
Display og Video 360 bruger automatisering, machine learning og kunstig intelligens til at optimere annonceringskampagnerne. Platformen kan automatisk justere budgivning, annoncerotering og placeringer for at maksimere effektiviteten og levere bedre resultater. Det sparer tid og ressourcer og hjælper med at forbedre annonceydelsen.
DV360 er en del af Googles Marketing Platform, hvilket betyder, at den integreres med andre værktøjer som Google Ads, Google Analytics og Data Studio. Vi hjælper jer med at udnytte synergierne mellem værktøjerne og skabe en samlet og sammenhængende markedsføringsstrategi.
IIH Nordics specialister i DV360 har hjulpet både danske og internationale virksomheder med at udnytte Display og Video 360’s potentiale og optimere annonceringskampagner, der rammer den rette målgruppe på tværs af kanaler og formater. Vi understøtter vores kunders arbejde med display- og videoannoncering, så de opnår bedre målretning, effektivitet og resultater i deres digitale markedsføring.
IIH Nordics specialister i DV360 har hjulpet både danske og internationale virksomheder med at udnytte Display og Video 360’s potentiale og optimere annonceringskampagner, der rammer den rette målgruppe på tværs af kanaler og formater. Vi understøtter vores kunders arbejde med display- og videoannoncering, så de opnår bedre målretning, effektivitet og resultater i deres digitale markedsføring.
Google Analytics 4 udvikler sig hele tiden, og vi samler hver måned op på de nyeste opdateringer for at hjælpe dig med altid at være
AI er i rivende udvikling, og mange virksomheder arbejder på, hvordan de får mest ud af teknologien. Men hvor er det vigtigst at sætte ind,
Cookie-regler og GDPR har længe været genstand for opmærksomhed i danske virksomheder, og noget tyder på, at mange har svært ved at efterleve dem. Ifølge
Diskussionen om, hvorvidt det er lovligt at anvende Google Analytics, har fyldt meget i medierne den seneste tid, og henover sommeren har sagen taget endnu
Christian Doeleman-Lassen, Director of Digital Marketing Strategy, IIH Nordic Debatindlæg bragt i Børsen d. 7. juli 2023 Den 10. maj annoncerede Google planer om at
Vi er stolte og glade for at kunne meddele, at vi har startet et samarbejde med GreenMobility! Vi skal hjælpe GreenMobility med at skabe en
Lars Gudbrandsson, CEO, IIH Nordic Kommentar bragt i Børsen d. 19. juni 2023 Udviklingen af AI – eller kunstig intelligens – buldrer derudaf med en
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.