DV360: Google Display og Video 360

Vi hjælper virksomheder med at nå ud til deres målgruppe på tværs af forskellige digitale kanaler med DV360. Vores specialister forbedrer effektiviteten af vores kunders annonceringsstrategi gennem data og automatisering, så de får mest muligt ud af Display og Video 360.

Tag styringen over, hvor jeres displayannoncer skal vises med DV360

Konkurrencen om at nå kundernes opmærksomhed er stor, og det er derfor helt afgørende at være til stede på det rette tidspunkt og sted. Faktisk kan det lade sig gøre at henvende sig til flere målgrupper på tværs af websites i forskellige formater, når teknologi som Google Display og Video 360 (DV360) bliver taget i brug. 

DV360 er Googles teknologi, der gør det muligt at købe og levere digitale displaybannere og videoannoncer på tværs af en lang række partnersites. Platformen er designet til at hjælpe virksomheder med at planlægge, købe og administrere deres digitale annonceringskampagner gennem en automatiseret og datadrevet tilgang. 

Hos IIH er vi eksperter i DV360 og kan hjælpe jer med at oprette annoncer, vælge målgrupper, styre bud, overvåge kampagner og få adgang til avancerede målgruppe- og forretningsfunktioner. Vores specialister ved, hvordan teknologien udnyttes bedst til at understøtte arbejdet med at oprette skræddersyede kampagner, der rammer de helt rigtige målgrupper.

Få gavn af de mange fordele med Google Display og Video 360 (DV360)

En af de centrale funktioner i DV360 er målretning. Platformen giver mulighed for at nå ud til specifikke målgrupper baseret på demografiske oplysninger, interesser, adfærd og andre kriterier. Det hjælper jer med at levere målrettede annoncer, der er relevante for jeres potentielle kunder.

DV360 tilbyder også at måle effektiviteten af ​​annonceringskampagner ved hjælp af avancerede analyseværktøjer, og platformen anvender machine learning og kunstig intelligens til at automatisere processer som budgivning, annoncerotering og optimering.

Der er et væld af funktioner, som kan være med til skabe bedre og mere effektive annonceringsindsatser. Vi mestrer funktionerne, som DV360 tilbyder og hjælper jer med at justere og optimere annonceringsstrategien for at opnå bedre resultater. Et samarbejde med vores DV360-specialister sikrer jer maksimering af fordelene ved platformen, så I kan opnå succes med jeres digitale markedsføringskampagner.

Disse udfordringer har vores kunder ofte med Google Display og Video 360

Selvom DV360 er en kraftfuld platform til digital markedsføring, kan det være svært at udnytte dens mange muligheder til fulde. Nogle af udfordringerne, vi ofte støder på i mødet med vores kunder, er, at:

  • De finder det udfordrende og komplekst at navigere i DV360’s mange funktioner. 
  • De har problemer med at få adgang til og integrere de rigtige data, hvilket påvirker evnen til at målrette og optimere kampagner effektivt.
  • De har svært ved at finde balancen mellem automatiserede funktioner og manuel indgriben, når det gælder optimering af kampagner.
  • De er udfordrede på den komplekse budstyring og budgetallokering.
  • De har svært ved at følge med i udviklingen af de nyeste opdateringer og funktioner.  

Genkender I nogle af udfordringerne fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at implementere og maksimere effekten af Google Display og Video 360.

Omfattende annonceplads

Når I anvender DV360, får I adgang til et bredt udvalg af digitale annoncepladser, herunder de mest eftertragtede placeringer på tværs af websites og apps. Det betyder, at det er muligt at nå ud til jeres målgruppe på tværs af forskellige kanaler og enheder, hvilket øger jeres virksomheds synlighed og rækkevidde.

Målretning og segmentering

DV360 giver mulighed for avanceret målretning og segmentering af annoncerne. Vores specialister kan hjælpe med at definere specifikke demografiske kriterier, interesser og adfærdsmønstre for at nå ud til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt. Det forbedrer chancerne for at levere relevante annoncer, der tiltrækker målgruppens opmærksomhed.

Avancerede analysemuligheder

Med DV360 får I adgang til detaljerede analyser og rapporter om jeres annonceringskampagner. Vi understøtter jer i, hvordan I kan spore og måle visninger, klik og konverteringer. Det giver jer værdifuld indsigt i, hvordan annoncerne klarer sig og hjælper jer med at træffe informerede beslutninger om markedsføringen.

Automatisering og optimering

Display og Video 360 bruger automatisering, machine learning og kunstig intelligens til at optimere annonceringskampagnerne. Platformen kan automatisk justere budgivning, annoncerotering og placeringer for at maksimere effektiviteten og levere bedre resultater. Det sparer tid og ressourcer og hjælper med at forbedre annonceydelsen.

Integration med Google-økosystemet

DV360 er en del af Googles Marketing Platform, hvilket betyder, at den integreres med andre værktøjer som Google Ads, Google Analytics og Data Studio. Vi hjælper jer med at udnytte synergierne mellem værktøjerne og skabe en samlet og sammenhængende markedsføringsstrategi.

Vi er eksperter i DV360

IIH Nordics specialister i DV360 har hjulpet både danske og internationale virksomheder med at udnytte Display og Video 360’s potentiale og optimere annonceringskampagner, der rammer den rette målgruppe på tværs af kanaler og formater. Vi understøtter vores kunders arbejde med display- og videoannoncering, så de opnår bedre målretning, effektivitet og resultater i deres digitale markedsføring.

Vi er eksperter i DV360

IIH Nordics specialister i DV360 har hjulpet både danske og internationale virksomheder med at udnytte Display og Video 360’s potentiale og optimere annonceringskampagner, der rammer den rette målgruppe på tværs af kanaler og formater. Vi understøtter vores kunders arbejde med display- og videoannoncering, så de opnår bedre målretning, effektivitet og resultater i deres digitale markedsføring.

KONTAKT OS

Modtag IIH Nordic nyhedsbrev og hold dig opdateret på trends, services og viden.