Vi har flere gange fået hjælp til analytics og search af IIH Nordic. IIH Nordic lever fuldt op til vores høje ambitioner.
Reglerne for brugen af Cookies på websites er løbende blevet skærpet over de seneste år, særligt på de Europæiske markeder, og det har vist sig at give mange virksomheder sved på panden over udsigten til tab af værdifuld data.
Når brugere aktivt fravælger Cookies, kan det lede virksomheder til at tage vigtige forretningsbeslutninger på baggrund af fornemmelser fremfor data. Det sætter den digitale strategi over styr og kan vise sig at have fatal betydning for hele forretningen.
Med Recapture har I mulighed for at fortsætte indsamlingen af data uden at gå på kompromis med cookies- og privatlivspolitik. Det gør ganske enkelt at I kan bibeholde det store overblik over jeres online aktiviteter, og optimere jeres marketingbudgetter præcis som I husker det fra før Cookies var et spørgsmål om til- og fravalg.
Den danske cookielov siger, at der skal gives samtykke før der indsamles nogen form for data om et besøg på en hjemmeside. Imens tror mange virksomheder, at de overholder cookieloven blot ved at installere et cookie-banner, men det svarer ikke til at være cookie compliant. Når op til 30% af de besøgende afviser cookies, betyder det, at deres data er usynlig og dermed ikke noget I får gavn af i jeres markedsføring.
Når mængden af tilgængelig data svinder ind, svækkes grundlaget for at I kan tage de rigtige forretningsmæssige beslutninger.
Hos IIH Nordic har vi opbygget en pålidelig og stabil data-anonymiseringsproces ved hjælp af den nyeste kryptering, datasikkerhed og infrastruktur fra Google. For jer som kunde betyder det, at vi kan hjælpe jer med at skabe en løsning baseret på jeres specifikke behov og budgetter, så I kan opretholde og vækste jeres digitale forretning uden at slække på lovgivningen.
Cookiepolitik er en udfordring for langt de fleste virksomheder, og nogle af de typiske problematikker vi ser hos vores kunder er:
Genkender du disse problemstillinger fra jeres virksomhed? Så er vi den rette sparringspartner for jer.
Vi har mange års erfaring i, at genskabe data som er gået tabt i forbindelse med Cookie-compliance. Derfor kan vi tilbyde jer hjælp til, at komme tilbage på sporet, så I igen kan bruge jeres data som før.
Står I og skal have hjælp til Cookie management implementering, så er I kommet det helt rigtige sted hen. Cookies er blevet en vigtig del af mange virksomheders dagligdag, da data om brugere og kunder, giver de bedste forudsætninger. Vi tilbyder hjælp til at implementere Cookies, så I kan bruge jeres kræfter på noget andet.
Hvis du leder efter ultimativ styring og kontrol af dine første- og tredjeparts data, så henvend dig til IIH Nordic om Google Tag Manager server-sides egenskaber/muligheder.
Virksomheder, som implementerer GTM server-side, oplever særdeles forbedret datakvalitet, GDPR-håndtering og site load hastighed. Der findes flere stærke kommercielle usecases, som kan understøttes med servicer-side tag management-implementering, inklusiv evnen til at gendanne/genskabe/indhente data, der går tabt på grund af cookie afvisninger og forlængelsen af cookiens levetid.
Tracking implementering kræver konstant vedligeholdelse for at sikre ensartet/sammenhængende/konsistent datakvalitet i hurtigtudviklende digitalt miljø. Det kræver en høj grad af teknisk ingeniør færdighed og kompetenceudvikling at levere/producere pålidelige data fra sporing af websites.
IIH Nordic er stolte af at have et team af certificerede Google Analytics implementeringsingeniører, der kan hjælpe med at overvåge og støtte din Google Analytics datakvalitet. Vores engagerede team vil hjælpe med både at sikre og garantere din tillid til databaseret beslutningstagning.
Hvis du ønsker at se resultater af din Analytics data i form af øget omsætning, nedsatte omkostninger eller forbedret kundetilfredshed, så kontakt IIH Nordic for træning i GA4 eller planlægning af dataaktiveringsstrategier.
Vi tilbyder skræddersyet træning i at forbedre jeres udnyttelse af Google Analytics, vedligeholdelse, rapportering og oprettelse af data dashboards. Vores mål er altid at aktivere data til at vise vise værdi, og vi har en strømlinet process til at hjælpe dig med at identificere de løsninger/muligheder/udfordringer/tilfælde, der giver det største afkast på kortest mulige tid.
Siden 2005 har IIH Nordic arbejdet med at få mest muligt ud af data, så det skaber værdi for vores mange kunder. Med mere end 50 konsulenter i Norden råder vi over nogle af branchens dygtigste og mest erfarne specialister inden for Recapture, og otte gange er vi kåret som de bedste til at analysere og anvende data. Vi gør vores kunder til verdensmestre i deres egne data, så de selv bliver bedst i deres industri.
Siden 2005 har IIH Nordic arbejdet med at få mest muligt ud af data, så det skaber værdi for vores mange kunder. Med mere end 50 konsulenter i Norden råder vi over nogle af branchens dygtigste og mest erfarne specialister inden for Recapture, og otte gange er vi kåret som de bedste til at analysere og anvende data. Vi gør vores kunder til verdensmestre i deres egne data, så de selv bliver bedst i deres industri.
Vi har flere gange fået hjælp til analytics og search af IIH Nordic. IIH Nordic lever fuldt op til vores høje ambitioner.
IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online’s forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettet højder.
IIH har aldrig skuffet når det kommer til viden og faglig kompetente medarbejdere indenfor Web Analyse. Vi har været meget tilfredse med det leverede arbejde!
Det var netop IIH’s forståelse for mulighederne inden for web analytics-værktøjer, samt deres uvildige rådgivning, der var afgørende faktor i forbindelse med vores valg af det helt rigtige web-værktøj.
When it comes to data analytics, it is crucial to make sense of data by finding valuable patterns and conveying insights to the right people
*English version at the bottom* Ny metode til data tracking I IIH Nordic er vi stødt på en udfordring, som det er afgørende at håndtere
IIH Nordic har fået ny CEO, og vi har derfor lavet et velkomstinterview, så I kan få et bedre indblik i, hvem Lars Gudbrandsson er,
Podcast SEO – hvad er det, og hvorfor er det vigtigt? Et fremadstormende medie med et utal af anvendelsesmulighederPodcast-markedet er én af de mest fremadstormende
Valgkampen er over os, og politikerne er både i mediernes og danskernes søgelys. Men hvad er det egentlig, folk gerne vil vide om kandidaterne, de
This post is written by our co-worker at IIH Nordic, Caroline Vidal, and the views presented are based on Caroline’s own experience at the latest
Hos IIH Nordic har vi forsøgt at besvare de mest stillede spørgsmål i forbindelse med den nyeste udmelding fra Datatilsynet angående Google Analytics (D. 21/9
Google Analytics og migrering Vi starter med spørgsmålet til en million: Er Google Analytics blevet ulovligt? Det korte svar er: Nej! Men hvis I stadig er
Ræk ud, hvis du er blevet nysgerrig på, hvad vi kan hjælpe dig med.
Du hører fra os inden for 24 timer.