Cases.

Vi er stolte af vores resultater og af de udfordringer, vi har defineret, målt og løst. Et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør.

Nordens førende Google partner

Danmarks bedste arbejdsplads

Prisvindende digitalt bureau

Case med dansk designhus

Den amerikanske drøm: Annoncering på sociale medier løfter salg af dansk design globalt

Blandt vores klienter findes et dansk designhus, der forener tidløse og moderne klassikere med nutidens kreative udtryk inden for interiør og møbeldesign. Med hovedsæde i Danmark og en stor global arbejdsstyrke af

9,7 i ROAS

Rekordhøje resultater

147% stigning i omsætningen

Case med Tandlægen.dk

Tandlægen.dk’s skræddersyede Google Ads-strategi øger konverteringer med 55 %

Tandlægen.dk er en dansk kæde af tandklinikker med 46 lokationer fordelt over hele landet. Kæden opererer i et marked med stor konkurrence. Udfordringen var derfor at øge patienttilstrømningen til deres klinikker. Det

55 % stigning i konverteringer

4,48 % stigning i antallet af klik

36 % reducering i omkostninger per konvertering

Case med SevenDay Bank

Fra udfordringer til rekordstore resultater

Sevenday Bank stødte på betydelige forhindringer i at spore konverteringer efter overgangen fra Universal Analytics til Google Analytics 4 (GA4).

19% reduktion i CPC

Kvalitetsscore for kontoen på 10

10% mere trafik på hjemmesiden på trods af en reduktion i udgifterne på 11%

Case med E-Invasion

IIH Nordic & E-Invasion – Fokus på rentable produkter sætter gang i ROAS

Landskabet for digital markedsføring ændrer sig hurtigt, og mange virksomheder står over for udfordringen med at maksimere deres ROAS (return on ad spend), mens de navigerer i et konkurrencepræget miljø. Billige-teste.dk, som

41 % stigning i Return on Ad Spend (ROAS)

137,5% stigning i antallet af konverteringer

164% stigning i konverteringsværdi

Case med Smartphoto

Smartphotos SEO-succes: Optimeret indhold skaber flere konverteringer

Der er kamp om kunderne online. Derfor er det helt afgørende at forstå og udnytte de rette strategier for at skille sig ud. Den udfordring stod virksomheden Smartphoto overfor, og de henvendte

71,93 % stigning i klik pr. dag

36,4 % stigning i det samlede antal klik på specifikke URL'er

Flere sider øgede antallet af klik med mere end 100 %

Case med NEYE

IIH Nordic & NEYE: Fra spildte annonceudgifter til gratis organisk trafik

NEYE er en butikskæde i Danmark og Sverige, som er specialiseret inden for salg af bl.a. tasker, rygsække og kufferter. Som mange andre detailvirksomheder har NEYE investeret i brandede søgeord i Google

Årlig besparelse på et signifikant beløb til Google

Omfordeling af det sparede annoncebudget til mere effektive kampagner og initiativer

Bedre indsigter og mere retvisende CPC-beregninger

Case med Case om Gigtforeningen

Gigtforeningen genvinder 40% af deres hjemmesidebesøg takket være Recapture

Introduktion til sagen INDUSTRIPatientforening HVEM ER KUNDEN? Gigtforeningen er med over 80.000 medlemmer Danmarks tredjestørste patientforening. De kæmper for at gøre livet bedre for de 700.000 danskere, der døjer med gigt, slidgigt

35 % flere besøgende kom ind via Facebook

40% stigning i direkte trafik til hjemmesiden

Over 110.000 genvundne besøg på hjemmesiden

Case med Jabra

IIH Nordics Recapture-løsning sikrer Jabra bedre Google Ads-kampagner

Verdenen inden for digital markedsføring er præget af tempo og intensitet. Derfor valgte Jabra, som er en førende spiller inden for audio- og videoløsninger, at slå sig sammen med IIH Nordic for

Øgede konverteringer med 10-15 %

Inkrementel stigning i ROAS: 5-9 %

Forbedring af compliance

Case med Rentokil

Klik, konvertér, bekæmp: Rentokils vej til succes med Google Ads

Rentokil er en dansk virksomhed, der siden 1964 har specialiseret sig inden for skadedyrsbekæmpelse. Med et konstant fokus på innovation og kvalitet har Rentokil skabt en niche ved at tilbyde skræddersyede løsninger

70,5% stigning i konverteringer

53,6% stigning i konverteringsrate

26,9% fald i pris pr. konvertering

“Samarbejde styrker brand, forbedrer ROI og skaber tryghed”

IIH Nordic har løftet vores online-performance og tilstedeværelse på nettet, med et styrket brand og en forbedret ROI til følge. De varetager al administration, optimering og evaluering af vores AdWords-kampagner, og vi føler os helt trygge ved samarbejdet og den løbende kommunikation.

Wallmans

Kristine Andersen

Marketingchef

Wallmans

Vi har hjulpet nationale og internationale virksomheder.

Få nyheder om trends og viden indenfor online marketing.

Få et pling i indbakken hver gang vi deler viden om trends og tendenser, samt invitationer til vores events.