Cases.
Vi er stolte af vores resultater og af de udfordringer, vi har defineret, målt og løst. Et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør.
Nordens førende Google partner
Danmarks bedste arbejdsplads
Prisvindende digitalt bureau

Case med Fagbevægelsens Hovedorganisation
Digital vejviser gennem målrettet timing
Fagbevægelsens Hovedorganisation lancerede i 2024 dinfagforening.dk som en digital vejviser til at hjælpe danske arbejdstagere med at finde den rette fagforening. Vi stod bag den digitale strategi, der gennem intelligent budgettering og
472% stigning i konverteringer
25% reduktion i pris pr. konvertering
49,51% konverteringsrate fastholdt under opskalering
Case med Coor
Målrettet annoncering i arbejdstiden fordobler B2B-leads og halverer omkostningerne
Coor Danmark ønskede at styrke sin position som førende leverandør af facility management services til erhvervslivet. Udfordringen lå i at nå beslutningstagere i virksomheder på de tidspunkter, hvor de aktivt søger efter
Case med Admiral Hotel
Firedobling af topplaceringer i Google øger hotellets synlighed markant
Admiral Hotel i København ønskede at udvide deres synlighed ud over brand-specifikke søgninger og nå nye potentielle gæster, der endnu ikke kendte hotellet. I tæt samarbejde med Admiral Hotels team udviklede vi
72% vækst i månedlige impressions
51% stigning i samlet antal ranking keywords
41% forbedring i gennemsnitlig placering
Case med Boligsiden
Avanceret teknisk optimering giver 9 millioner flere boligsøgende om året
Resultater Danmarks største boligportal, Boligsiden, samarbejdede allerede med IIH Nordic om deres SEO, men ønskede at styrke deres markedsledende position og øge afstanden til konkurrenterne yderligere. Vi udviklede sammen en teknisk SEO-strategi
29% stigning i organisk trafik
20% forbedring i click-through-rate
Organisk trafik steg til 41 millioner årlige besøgende
Tandlægen.dk: Lokal digital præcision tredobler patienthenvendelser
Tandlægen.dk, en landsdækkende kæde med 43 tandklinikker, ønskede at øge patienttilstrømningen i et marked med intens konkurrence om patienternes opmærksomhed. Vi udviklede en lokalt forankret digital strategi, der udnyttede geografisk målretning til
204% stigning i månedlige konverteringer
8,3% reduktion i omkostninger pr. konvertering
55% stigning i antal klik
Case med Wengberg Møbler
Værdifokuseret strategi giver 7-dobling af afkast på digital annoncering
Wengberg Møbler ønskede at styrke deres position på det konkurrenceprægede danske møbelmarked gennem digital annoncering. Vi udviklede en strategi med fokus på at tiltrække kunder med høj købsintention fremfor blot at generere
588% stigning i ROAS (fra 3,01 til 20,70)
+4,2 mio. kr. i direkte omsætning fra digitale kampagner
671% stigning i konverteringsværdi (fra 551.201 kr. til 4.247.627 kr.)
Case med Sol og Strand
Digital transformation sikrer Sol og Strand markedsdominans i Tyskland
Gennem en omfattende SEO-strategi, udviklet af IIH Nordic, har Sonne und Strand etableret sig som organisk markedsleder i den tysk-danske feriehus udlejningssektor. Med målrettet teknisk optimering, regionsspecifikt indhold og strategisk intern linking
91,7% vækst i samlede konverteringer år over år
19,39% stigning i organisk trafik
Organiske klik steg fra 590.940 til 705.521
Case med Green Mobility
Bæredygtig transport får digitalt løft med 95% lavere anskaffelsesomkostning
Resultater Som Danmarks førende eldelebilsservice stod GreenMobility over for udfordringen at styrke deres digitale markedsposition. Vi hjalp med at transformere virksomheden fra en nichebaseret delebilsudbyder til en moderne, bæredygtig mobilitetsløsning gennem en
Reducerede omkostninger pr. konvertering fra 1.703,72 kr. til 81,02 kr.
Opnåede 2.439 app-installationer på tværs af iOS og Android
Øgede søgekonverteringer fra 90 til 8.821 årligt
Case med Boligsiden
Med fokuseret annoncering har vi opnået en imponerende stigning på 94% i konverteringer
Som Danmarks førende ejendomsportal samarbejdede Boligsiden.dk allerede med IIH Nordic om deres Google Ads, men der var stadig stort potentiale for yderligere optimering på tværs af forskellige regioner. Vi påtog os opgaven
94 % stigning i konverteringer år-til-år (aug–dec)
13% forbedring i click-through-rate
58% reduktion i pris pr. konvertering
“Inspiration til nye muligheder med online marketing”
Det er meget inspirerende at arbejde sammen med IIH Nordic – de har hjulpet os til virkelig at se mulighederne i online marketing.
Lena Jensen
Center for Ledelse
Få nyheder om trends og viden indenfor online marketing.
Få et pling i indbakken hver gang vi deler viden om trends og tendenser, samt invitationer til vores events.