Cases.
Vi er stolte af vores resultater og af de udfordringer, vi har defineret, målt og løst. Et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør.
Nordens førende Google partner
Danmarks bedste arbejdsplads
Prisvindende digitalt bureau

Case med dansk designhus
Den amerikanske drøm: Annoncering på sociale medier løfter salg af dansk design globalt
Blandt vores klienter findes et dansk designhus, der forener tidløse og moderne klassikere med nutidens kreative udtryk inden for interiør og møbeldesign. Med hovedsæde i Danmark og en stor global arbejdsstyrke af
Case med Tandlægen.dk
Tandlægen.dk’s skræddersyede Google Ads-strategi øger konverteringer med 55 %
Tandlægen.dk er en dansk kæde af tandklinikker med 46 lokationer fordelt over hele landet. Kæden opererer i et marked med stor konkurrence. Udfordringen var derfor at øge patienttilstrømningen til deres klinikker. Det
55 % stigning i konverteringer
4,48 % stigning i antallet af klik
36 % reducering i omkostninger per konvertering
Case med SevenDay Bank
Fra udfordringer til rekordstore resultater
19% reduktion i CPC
Kvalitetsscore for kontoen på 10
10% mere trafik på hjemmesiden på trods af en reduktion i udgifterne på 11%
Case med E-Invasion
IIH Nordic & E-Invasion – Fokus på rentable produkter sætter gang i ROAS
Landskabet for digital markedsføring ændrer sig hurtigt, og mange virksomheder står over for udfordringen med at maksimere deres ROAS (return on ad spend), mens de navigerer i et konkurrencepræget miljø. Billige-teste.dk, som
41 % stigning i Return on Ad Spend (ROAS)
137,5% stigning i antallet af konverteringer
164% stigning i konverteringsværdi
Case med Smartphoto
Smartphotos SEO-succes: Optimeret indhold skaber flere konverteringer
Der er kamp om kunderne online. Derfor er det helt afgørende at forstå og udnytte de rette strategier for at skille sig ud. Den udfordring stod virksomheden Smartphoto overfor, og de henvendte
71,93 % stigning i klik pr. dag
36,4 % stigning i det samlede antal klik på specifikke URL'er
Flere sider øgede antallet af klik med mere end 100 %
Case med NEYE
IIH Nordic & NEYE: Fra spildte annonceudgifter til gratis organisk trafik
NEYE er en butikskæde i Danmark og Sverige, som er specialiseret inden for salg af bl.a. tasker, rygsække og kufferter. Som mange andre detailvirksomheder har NEYE investeret i brandede søgeord i Google
Årlig besparelse på et signifikant beløb til Google
Omfordeling af det sparede annoncebudget til mere effektive kampagner og initiativer
Bedre indsigter og mere retvisende CPC-beregninger
Case med Case om Gigtforeningen
Gigtforeningen genvinder 40% af deres hjemmesidebesøg takket være Recapture
Introduktion til sagen INDUSTRIPatientforening HVEM ER KUNDEN? Gigtforeningen er med over 80.000 medlemmer Danmarks tredjestørste patientforening. De kæmper for at gøre livet bedre for de 700.000 danskere, der døjer med gigt, slidgigt
35 % flere besøgende kom ind via Facebook
40% stigning i direkte trafik til hjemmesiden
Over 110.000 genvundne besøg på hjemmesiden
Case med Jabra
IIH Nordics Recapture-løsning sikrer Jabra bedre Google Ads-kampagner
Verdenen inden for digital markedsføring er præget af tempo og intensitet. Derfor valgte Jabra, som er en førende spiller inden for audio- og videoløsninger, at slå sig sammen med IIH Nordic for
Øgede konverteringer med 10-15 %
Inkrementel stigning i ROAS: 5-9 %
Forbedring af compliance
Case med Rentokil
Klik, konvertér, bekæmp: Rentokils vej til succes med Google Ads
Rentokil er en dansk virksomhed, der siden 1964 har specialiseret sig inden for skadedyrsbekæmpelse. Med et konstant fokus på innovation og kvalitet har Rentokil skabt en niche ved at tilbyde skræddersyede løsninger
70,5% stigning i konverteringer
53,6% stigning i konverteringsrate
26,9% fald i pris pr. konvertering
“Samarbejde styrker brand, forbedrer ROI og skaber tryghed”
IIH Nordic har løftet vores online-performance og tilstedeværelse på nettet, med et styrket brand og en forbedret ROI til følge. De varetager al administration, optimering og evaluering af vores AdWords-kampagner, og vi føler os helt trygge ved samarbejdet og den løbende kommunikation.

Kristine Andersen
Marketingchef
Wallmans
Få nyheder om trends og viden indenfor online marketing.
Få et pling i indbakken hver gang vi deler viden om trends og tendenser, samt invitationer til vores events.