AI Overviews: Googles nye søgeteknologi og konsekvenserne for SEO
Med lanceringen af AI Overviews i store dele af verden, er Google kommet et spadestik dybere ind i den fuldkomne AI-drevne søgeoplevelse. Denne funktion, som
Med Campaign Manager 360 har I mulighed for at tage jeres digitale markedsføring til det næste niveau. Uanset om I ønsker at øge kendskabet til jeres brand, salget eller generere kvalificerede leads, vil Campaign Manager 360 hjælpe jer med at nå målene.
Campaign Manager 360 (CM360) giver et overblik over alle annonceringsindsatser på tværs af kanaler og enheder – og unik indsigt i det samlede annonceringstryk. Det giver effektiv styring af digitale kampagner og maksimerer annoncepotentialet.
Hos IIH Nordic ved vores specialister, hvordan I får mest ud af CM360 og kan oprette annoncer, overvåge kampagner og få avancerede rapporter om kampagners performance, som kan danne grobund for bedre og mere kvalificerede beslutninger.
Et helt særligt element ved Campaign Manager 360 er kontrollen over kampagner, som platformen giver. Det er muligt at finjustere budskaber, målrette specifikke segmenter af målgrupper og optimere annoncer i realtid. Outputtet er maksimal effektivitet og resultater, der overgår forventningerne.
Med platformen har I adgang til Googles ekspertise og teknologiske styrke. Det betyder, at I kan udnytte avanceret målretning og segmentering, der sikrer, at annoncerne når præcis de mennesker, der er mest tilbøjelige til at konvertere. Teknologien løfter præcisionen i jeres markedsføringsindsatser, hvilket i sidste ende smitter positivt af på afkastet.
Vi hjælper jer med at opsætte og implementere teknologien – og ikke mindst at identificere de mest effektive strategier for på den måde kontinuerligt optimere kampagnerne.
Campaign Manager 360 er en enestående mulighed for at optimere annonceringsarbejdet, men nogle af de typiske udfordringer, vi oplever hos vores kunder, er, at:
Genkender I nogle af udfordringerne fra jeres virksomhed? Så kan vi hjælpe jer med at udnytte Campaign Managers potentiale og sikre effektiv annoncering.
I det digitale landskab er det afgørende at kunne nå målgrupper på tværs af enheder. Med Campaign Manager 360 kan I spore brugerinteraktioner på tværs af desktop, mobil og tablet, hvilket giver jer en komplet oversigt over kampagnes præstation og mulighed for at optimere.
Campaign Manager 360 integreres nemt med andre værktøjer og platforme fra Google såsom Google Ads og Google Analytics. Integrationen gør det muligt at få en mere holistisk og effektiv tilgang til digital markedsføring – og ikke mindst en mere præcis og målrettet annoncering.
CM360 giver adgang til en overflod af data og indsigt i kampagner. Vi kan hjælpe jer med at spore og analysere vigtige metrikker som visninger, klik, konverteringer og ROI i realtid. Rapporterne giver jer mulighed for at forstå, hvilke strategier der fungerer bedst, og finjustere kampagnerne for at maksimere resultaterne.
IIH Nordics specialister i CM360 assisterer jer i hele processen med teknologien og har stor erfaring med, hvordan platformen anvendes og udnyttes bedst. Vi har hjulpet virksomheder i både ind- og udland med at tage deres digitale markedsføring til næste niveau med Campaign Manager 360 og øge effektiviteten af markedsføringsindsatsen.
IIH Nordics specialister i CM360 assisterer jer i hele processen med teknologien og har stor erfaring med, hvordan platformen anvendes og udnyttes bedst. Vi har hjulpet virksomheder i både ind- og udland med at tage deres digitale markedsføring til næste niveau med Campaign Manager 360 og øge effektiviteten af markedsføringsindsatsen.
Med lanceringen af AI Overviews i store dele af verden, er Google kommet et spadestik dybere ind i den fuldkomne AI-drevne søgeoplevelse. Denne funktion, som
September 2024 har bragt flere spændende opdateringer til SEO-landskabet. Hvis du ønsker at optimere din digitale strategi, er det vigtigt at være opdateret på de
Med data i centrum for beslutningstagning udfordres virksomheder konstant med at opfylde de stadigt udviklende krav til dataanalyse og rapportering. Uanset om din udfordring er
Virksomheder indsamler ikke længere clickstream-data med Google Analytics 4 (GA4) udelukkende for at muliggøre datainformeret beslutningstagning ved at inspicere og analysere de indsamlede brugerdata, vurdere
Når det kommer til at ligge i toppen af søgeresultaterne, er der én faktor, der er særlig god at have for øje. Content af høj
Vi har ved årets European Search Awards i Prag hele ni chancer for at vinde en af de prestigefyldte priser. Nu har European Search Awards
I 2023 lukkede og slukkede Universal Analytics (UA), og siden da har GA4 overtaget pladsen som et vigtigt dataværktøj i mange virksomheder. Det har stadig
For brugerne, der vil have en tilpasset søgeoplevelse, er fremtidsudsigterne for Google SGE meget lovende. Den vil blive bedre og bedre til at forstå brugernes
Kontakt IIH Nordic og lær mere om, hvordan vi kan tage din digitale markedsføringsstrategi til nye højder!