Næste kursusdato
Kontakt os for nærmere info
Lokation
Artillerivej 86, 2300 København S
Pris
3.995 kr. ekskl. moms
IIH Nordic arbejder strategisk og praktisk med alle aspekter af content marketing og sociale medier – både for vores kunder og os selv. Nu har vi samlet vores bedste råd og vigtigste viden om begge i ét intensivt kursus, så du kan komme godt i gang.
Som et af Danmarks førende digitale bureauer hjælper IIH Nordic nogle af landets største virksomheder. Kom på kursus hos IIH Nordic i København og få indsigt, tips og konkrete cases, der giver jer succes med content marketing og management af sociale medier.
SEO & CRO-specialist
Ida arbejder med SEO, content og sociale medier og hjælper vores kunder med at lave indhold til nettet, der både genererer øget trafik, brugerengagement og konverteringer.
Dato |
Kontakt os for nærmere info |
På én dag kommer du i dybden med content marketing og social medias mange aspekter. Du får overblik over, hvordan man laver en content marketing-strategi, planlægning, eksekvering, promovering via sociale medier og effektmåling – og vi kommer omkring, hvilken indflydelse sociale medier har på virksomheders kommunikation og handlemuligheder.
Vi lover, at du går hjem fra kurset med tasken fuld af konkrete redskaber, effektive skrivetips, de bedste analyseværktøjer – PLUS dine helt egne ideer, som du kan begynde at eksekvere på de vigtigste platforme med det samme.
Ud fra aktuelle cases gennemgår vi de vigtigste kendetegn ved f.eks. Facebook, LinkedIn og Instagram og deler ud af vores viden om, hvordan du skaber engagerende posts, udnytter annonceringsmuligheder, hvilke KPI’er du kan opstille, og hvordan du måler effekten.
Undervisningen veksler mellem teori og praksis, og vi sørger for, at du får fuldt udbytte af din nye viden med masser af øvelser, der giver dig byggestenene til jeres strategi for content og sociale medier.
Lave en effektiv og eksekvérbar strategi til content marketing og sociale medier
Konkrete tips til idégenerering, skriveprocess og indholdsproduktion
Råd til effektiv håndtering af jeres sociale medier i virksomheden
Overblik over fordele og muligheder med forskellige content-formater og kanaler
Måder at måle effekten af din indsats og muligheden for at opstille KPI’er
Masser af inspirerende cases og håndgribelige eksempler
Opdateret viden om, hvordan du kan identificere jeres målgrupper og målrette annoncer