CONTENT MARKETING
& SOCIAL MEDIA KURSUS

Ram dine kunder i hjernen og hjertet

Næste kursusdato

24. september 2019 | 09.00 – 16.00

Lokation

Artillerivej 86, 2300 København S

Pris

3.995 kr. ekskl. moms

Content Marketing & Social Media Management

Kursusholder

Vi deler ud af 10 års erfaring med content marketing og social media management

IIH Nordic arbejder strategisk og praktisk med alle aspekter af content marketing og sociale medier – både for vores kunder og os selv. Nu har vi samlet vores bedste råd og vigtigste viden om begge i ét intensivt kursus, så du kan komme godt i gang.

Som et af Danmarks førende digitale bureauer hjælper IIH Nordic nogle af landets største virksomheder. Kom på kursus hos IIH Nordic i København og få indsigt, tips og konkrete cases, der giver jer succes med content marketing og management af sociale medier.

  • Du lærer at optimere og målrette content milimeterpræcist til jeres målgruppe og kundernes købsproces
  • Du lærer at tilrettelægge content til kundernes købsproces
  • Du lærer at lægge en strategi for sociale medier, der giver mening og værdi for virksomheden, og hvordan du bruger de forskellige kanaler bedst muligt
  • Du bliver klædt på til at udnytte de intelligente annonceringsmuligheder på sociale medier fuldt ud

Ida Madsen

SEO & CRO-specialist
Ida arbejder med SEO, content og sociale medier og hjælper vores kunder med at lave indhold til nettet, der både genererer øget trafik, brugerengagement og konverteringer.

Kommende kursusdatoer

DatoTid
24. september 201909.00-16.00

Content marketing & social media management

  • Agenda

  • Formiddag

    • Overblik og potentiale i content marketing og sociale medier
    • Sådan laver du den rigtige strategi
    • Content-formater og idégenerering
  • Eftermiddag

    • Gennemgang af SoMe-kanaler og distributionsmuligheder
    • Praktisk håndtering af sociale kanaler, posts, henvendelser mv.
    • Annoncering på sociale medier
    • Tips, tricks og tools
    • Effekt og analyse

Hvem er kurset målrettet?

Vores kursus i content marketing og social media management er for dig, der arbejder med kommunikation eller markedsføring i det daglige. Det kan være den marketingansvarlige, kommunikationsmedarbejderen, tekstforfatteren eller den projektansvarlige, der administrerer virksomhedens brug af sociale medier. Uanset om du allerede arbejder med content marketing og sociale medier eller gerne vil have hjælp til at komme i gang, får du værdifuld viden, værktøjer, inspiration, tips og tricks.

Tilmeld dig kurset og vælg en dato allerede i dag! Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til kurset eller vil vide mere om muligheden for en skræddersyet workshop i content marketing og sociale medier til din virksomhed. Ring til os på telefon 70 20 29 19 eller skriv en mail til iih@iihnordic.com.

Indhold på vores kursus i content marketing og sociale medier

På én dag kommer du i dybden med content marketing og social medias mange aspekter. Du får overblik over, hvordan man laver en content marketing-strategi, planlægning, eksekvering, promovering via sociale medier og effektmåling – og vi kommer omkring, hvilken indflydelse sociale medier har på virksomheders kommunikation og handlemuligheder.

Vi lover, at du går hjem fra kurset med tasken fuld af konkrete redskaber, effektive skrivetips, de bedste analyseværktøjer – PLUS dine helt egne ideer, som du kan begynde at eksekvere på de vigtigste platforme med det samme.

Ud fra aktuelle cases gennemgår vi de vigtigste kendetegn ved f.eks. Facebook, LinkedIn og Instagram og deler ud af vores viden om, hvordan du skaber engagerende posts, udnytter annonceringsmuligheder, hvilke KPI’er du kan opstille, og hvordan du måler effekten.

Undervisningen veksler mellem teori og praksis, og vi sørger for, at du får fuldt udbytte af din nye viden med masser af øvelser, der giver dig byggestenene til jeres strategi for content og sociale medier.

Det får du med hjem fra vores kursus i content marketing og sociale medier

Lave en effektiv og eksekvérbar strategi til content marketing og sociale medier

Konkrete tips til idégenerering, skriveprocess og indholdsproduktion

Råd til effektiv håndtering af jeres sociale medier i virksomheden

Overblik over fordele og muligheder med forskellige content-formater og kanaler

Måder at måle effekten af din indsats og muligheden for at opstille KPI’er

Masser af inspirerende cases og håndgribelige eksempler

Opdateret viden om, hvordan du kan identificere jeres målgrupper og målrette annoncer

En lang række virksomheder har allerede været på kursus i content marketing og sociale medier hos IIH Nordic

Masser af content marketing guldkorn fra to inspirerende kursusholdere. Det bedste samlede overblik over content marketing jeg endnu har oplevet.

Lisa Larsen, Gyldendal
Lisa Larsen, Gyldendal

Her får du den fulde pakke: Fra det store overblik til de konkrete værktøjer. Og leveret på en meget inspirerende og let forståelig facon.

Marianne Schou Delkus, Red Barnet
Marianne Schou Delkus, Red Barnet

Jeg kan klart anbefale kurset i Content Marketing. Dagen var veltilrettelagt og indholdet særdeles brugbart, underviseren var engageret og fagligt meget dygtig. Jeg kom hjem med så mange idéer, at jeg ikke kunne sove om aftenen.

Mette Brunbjerg Olesen, Delta

Forrygende 7 timers kursus i Content Marketing der fløj afsted. Super relevant, stærke eksempler, blandt andet fra kursisternes egne hjemmesider, og dygtig kursusleder der sikrede både, at det faglige indhold såvel som stemningen var høj hele dagen.

Vibeke Nyfos, OplevByen.dk
Vibeke Nyfos, OplevByen.dk

Kursusholderne er dygtige og gode til at komme med konkrete idéer til de individuelle cases. De har et godt overblik og er meget velforberedte.

Charlotte Fur Dahl, Jeudan
Charlotte Fur Dahl, Jeudan

IIH Nordics undervisere smitter med deres engagement og passion for at give kursusdeltagerne det bedste udbytte af dagen. De tilpasser indholdettil  deltagerne på kurset og kommer med konkrete ideer og tips.

Julie Mosfelt, Datacompagniet
Julie Mosfelt, Datacompagniet

IIH holdet er skarpe til at sætte på spidsen, hvordan jeg kan lave skarpere content på mine marketingkanaler. Jeg bruger deres værktøjer i det daglige.

Kristoffer Mølstrøm, Silkeborg Kommune

Et rigtigt godt kursus med dygtige undervisere så det umiddelbart kunne bruges.

Claus Ahm, Accurals

Rigtig dygtig underviser. Jeg er fyldt med nye idéer til brug på vores platforme og har fået konkrete værktøjer der skal styrke vores kommunikation.

Kristina Friedrichsen, Destination Lillebælt
Kristina Friedrichsen, Destination Lillebælt