DIGITAL STRATEGI
KURSUS

Få det optimale ud af marketingbudgettet

Næste kursusdato

28. maj 2019 | 09.00 – 16.00

Lokation

Artillerivej 86, 2300 København S

Pris

3.995 kr. ekskl. moms

Digital Strategi

Kursusholdere

Hos IIH Nordic har vi i mere end 10 år rådgivet store danske og internationale virksomheder i at lægge en digital strategi, der udnytter virksomhedens digitale potentiale optimalt – altid med fokus på ROI. På vores kursus i digital strategi deler vi ud af vores mange års konsulenterfaring. Deltag i vores kursus i digital strategi og få mere ud af jeres markedsføring.

Der er et væld af muligheder, når du skal beslutte, hvordan og hvor meget af budgettet der skal bruges på online markedsføring. På IIH Nordics kursus i digital strategi lærer du, hvilke markedsføringskanaler der vil virke bedst i jeres situation – uanset om det drejer sig om en enkeltstående kampagne eller generel branding.

Du får også indsigt i, hvordan I bedst kombinerer de forskellige markedsføringskanaler i et perfekt mix, så I opnår en synergieffekt. Men først og fremmest får du det strategiske overblik i forhold til jeres markedsføring. Et overblik der er guld værd, når kollegaer, direktører og leverandører forsøger at påvirke dig for at få indflydelse på budgetterne.

På kurset i digital strategi vil du møde nogle af IIH Nordics specialister, der sammen vil guide dig igennem det komplekse digitale landskab og give værdifuld indsigt i forskellige kanalers og marketingaktiviteters muligheder og potentialer. Dagens undervisere er:

Steen Rasmussen, Senior partner og digital strategist

Jomar Reyes, Senior Digital strategist

Kommende kursusdatoer

DatoTid
28. maj 201909.00 – 16.00
1. oktober 201909.00 – 16.00
3. december 201909.00 – 16.00

Indhold på vores kursus i digital strategi

Jomar Reyes

Jomar Reyes

Course Facilitator / Senior Digital Marketing Strategist

På vores kursus i digital strategi starter vi med en introduktion til digital strategi og et overblik over digital markedsføring. Derefter gennemgår vi opstilling af kampagneformål og effektmåling, målgrupper og segmentering i forhold til markedsføringskanaler, bredde og frekvens af jeres online markedsføring samt medievalg, mix og optimering.

  • Formiddag

    • Overblik over digital strategi og digital markedsføring
    • Gennemgang af de forskellige markedsføringskanaler
  • Eftermiddag

    • Målgruppe og segmentering
    • Effektmåling og webanalyse
    • Det optimale marketingmix

Målgruppen for kurset i digital strategi

Kurset er både for dig, der har det strategiske ansvar for markedsføringsbudgettet, men også medarbejdere der arbejder med specifikke kampagner. Kurset giver også direktionen mulighed for at få et indblik i, om der bør investeres mere eller mindre i online markedsføring.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til kurset eller vil vide mere om muligheden for en skræddersyet workshop til din virksomhed. Ring til os på telefon 70 20 29 19 eller skriv en mail til iih@iihnordic.com.

Det får du med hjem som kursist på vores kursus i digital strategi

Overblik over, hvordan du lægger en digital strategi med fokus på værdi og ROI

Indsigt i de forskellige markedsføringskanaler og deres styrker og svagheder

Strategien til at udvikle det optimale marketingmix for jeres virksomhed

Evnen til at arbejde strategisk med målgrupper og segmenter, så jeres budskab rammer rent

Indblik i, hvordan I bedst tracker jeres aktiviteter og måler på effekten

Et stærkt overblik der gør det muligt at prioritere indsatsen, evaluere aktiviteterne og vurdere effekten af jeres markedsføring

Tidligere kursister på vores kursus i digital strategi

IIH’s kursus i Digital Strategi er en effektiv opdatering på tværs af de mange digitale discipliner, man som marketingchef spænder over.

Lisbet Stolberg, Marketingchef, Gyldendal Uddannelse
Lisbet Stolberg, Marketingchef, Gyldendal Uddannelse

Kurset gav mig dyb forståelse af marketingafdelingens opgaver med at vælge digital strategi. Det var givtigt, fordi det også er mine kunder. Samtidig gav det stor inspiration til overvejelser om vores egen digitale strategi.

 Lars Christensen, Salgschef, Encode Marketing Software
Lars Christensen, Salgschef, Encode Marketing Software