Næste kursusdato
Kontakt os for nærmere info
Lokation
Artillerivej 86, 2300 København S
Pris
3.995 kr. ekskl. moms
Hos IIH Nordic har vi i mere end 10 år rådgivet store danske og internationale virksomheder i at lægge en digital strategi, der udnytter virksomhedens digitale potentiale optimalt – altid med fokus på ROI.
På kurset i digital strategi vil du møde nogle af IIH Nordics specialister, der sammen vil guide dig igennem det komplekse digitale landskab og give værdifuld indsigt i forskellige kanalers og marketingaktiviteters muligheder og potentialer. Dagens undervisere er:
På vores engelsktalende kursus i digital strategi deler vi ud af vores mange års konsulenterfaring. Deltag i vores kursus i digital strategi og få mere ud af jeres markedsføring.
Der er et væld af muligheder, når du skal beslutte, hvordan og hvor meget af budgettet der skal bruges på online markedsføring. På IIH Nordics kursus i digital strategi lærer du, hvilke markedsføringskanaler der vil virke bedst i jeres situation – uanset om det drejer sig om en enkeltstående kampagne eller generel branding.
Du får også indsigt i, hvordan I bedst kombinerer de forskellige markedsføringskanaler i et perfekt mix, så I opnår en synergieffekt. Men først og fremmest får du det strategiske overblik i forhold til jeres markedsføring. Et overblik der er guld værd, når kollegaer, direktører og leverandører forsøger at påvirke dig for at få indflydelse på budgetterne.
Jomar er til dagligt ansvarlig for Events & Partner Relations teamet og arbejder med udviklingen og implementering af digital business strategier.
Steen er en af Danmarks mest anerkendte digitale analytikere og en international taler, som er specialiseret i online analyse, metodeudvikling, brugervenlighed og kommercialisering.
Dato |
Kontakt os for nærmere info |
På vores kursus i digital strategi starter vi med en introduktion til digital strategi og et overblik over digital markedsføring. Derefter gennemgår vi opstilling af kampagneformål og effektmåling, målgrupper og segmentering i forhold til markedsføringskanaler, bredde og frekvens af jeres online markedsføring samt medievalg, mix og optimering.
Overblik over, hvordan du lægger en digital strategi med fokus på værdi og ROI
Indsigt i de forskellige markedsføringskanaler og deres styrker og svagheder
Strategien til at udvikle det optimale marketingmix for jeres virksomhed
Evnen til at arbejde strategisk med målgrupper og segmenter, så jeres budskab rammer rent
Indblik i, hvordan I bedst tracker jeres aktiviteter og måler på effekten
Et stærkt overblik der gør det muligt at prioritere indsatsen, evaluere aktiviteterne og vurdere effekten af jeres markedsføring