Cases.

Vi er stolte af vores resultater og af de udfordringer, vi har defineret, målt og løst. Et bevis på den passion, der ligger bag alt, hvad vi gør.

Nordens førende Google partner

Danmarks bedste arbejdsplads

Prisvindende digitalt bureau

Case med Case om Gigtforeningen

Gigtforeningen genvinder 40% af deres hjemmesidebesøg takket være Recapture

Introduktion til sagen INDUSTRIPatientforening HVEM ER KUNDEN? Gigtforeningen er med over 80.000 medlemmer Danmarks tredjestørste patientforening. De kæmper for at gøre livet bedre for de 700.000 danskere, der døjer med gigt, slidgigt

35 % flere besøgende kom ind via Facebook

40% stigning i direkte trafik til hjemmesiden

Over 110.000 genvundne besøg på hjemmesiden

Case med Jabra

IIH Nordics Recapture-løsning sikrer Jabra bedre Google Ads-kampagner

Verdenen inden for digital markedsføring er præget af tempo og intensitet. Derfor valgte Jabra, som er en førende spiller inden for audio- og videoløsninger, at slå sig sammen med IIH Nordic for

Øgede konverteringer med 10-15 %

Inkrementel stigning i ROAS: 5-9 %

Forbedring af compliance

Case med Rentokil

Klik, konvertér, bekæmp: Rentokils vej til succes med Google Ads

Rentokil er en dansk virksomhed, der siden 1964 har specialiseret sig inden for skadedyrsbekæmpelse. Med et konstant fokus på innovation og kvalitet har Rentokil skabt en niche ved at tilbyde skræddersyede løsninger

70,5% stigning i konverteringer

53,6% stigning i konverteringsrate

26,9% fald i pris pr. konvertering

Case med Case med MandM

Innovativ digital løsning – optimering skaber overskud

Introduktion til casen IIH NORDIC TEAM Gunnar Griese,Implementation EngineerTechnical Lead Milán Balázs, Cloud Architecture Specialist BRANCHEE-commerce HVEM ER KUNDEN?MandM, ejet af Bestseller, er en af verdens størsteonline modeforhandlere med mere end 3,5

Op til 9% stigning i konverteringer på Facebook

85% stigning i profit og 72% stigning i profit pr. ordre

KPI-tracking i realtid vha. BigQuery Streaming API

Case med Bonnier

Når abonnenterne dør, må hele forretningen ændres

Det er ingen hemmelighed, at mediebranchen længe har været under pres. Særligt trykte medier har oplevet nedgang i abonnementoplag og læsertal, og den udvikling har man kunnet mærke i Bonnier, som råder

30% af nye kunder vælger det digitale produkt

71% af alle nye abonnenter køber via digitale marketingkanaler

60% øget omsætning fra digital forretning

Case med Atrium

Forbedrede forretningseffekten ved at aktivere Google Cloud ML

Teamet indsamlede data til at analysere forholdet mellem kursusspecifik web-aktivitet og antal kursustilmeldinger på Atriums hjemmeside. Der blev udarbejdet en prognose via machine learning som kunne forudsige Atriums salgresultater som Atrium nemt

Nyt, handlingsorienteret indblik i performance

2-3 timer sparet hver dag 

Øget datakvalitet

Case med Lyreco

Fra dataindsigt til aktivering; 90% øget email marketing via personalisering

For at forstå og supportere Lyreco i deres mission bedst muligt, kickstartede IIH Nordic samarbejdet med en Data Strategy Workshop for at definere vitale arbejdsområder. Projektet blev løftet og håndteret af Google

Fra 15.7% til 29.3%: Gennemsnitlig stigning i Open Rate mails

Fra 18% til 30%: Stigning i Conversion Rate gennemsnitlig 

Fra 1.2% til 3%: Gennemsnitlig stigning i Click Through Rate

Case med Bonnier

Adfærdsbaseret Digital Engagement Score hæver customer lifetime value gennem personalisering

Baggrund Bonnier Publications – magasinhuset bag titler som Illustreret Videnskab, Gør Det Selv og I FORM, ønsker at underholde, inspirere og motivere læserne, der hvor de er.  Derfor har vi i løbet

80% opening rate på personaliserede e-mails

Relevant indhold på de rigtige kanaler

Ny Digital Engagement Score forbedrer churn prediction

Case med Nemlig

Øgede konverteringer og hurtigere hastighed

Med hjælp fra os øgede Nemlig.com deres 90-dages konverteringer med 40%, og vi forbedrede deres hastighed på hjemmesiden med 7%. Vi hjalp bl.a. med at forhindre problemer med rapportering, og forbedrede håndteringen

Øget website hastighed med 7%

Øget 90-dages konvertering med 40%

Bedre forståelse af brugere

“Imponerende resultater på tværs af services”

IIH Nordic har været vores samarbejdspartner inden for SEO, SEM, CRO, Content og Analytics siden 2016. I samarbejdet er der fokus på Express Banks forretning og på at skabe online synlighed og generere kvalitetstrafik, der skaber konverteringer og positiv bundlinje. Fagligheden er i top, og IIH har siden samarbejdets begyndelse vækstet den organiske trafik fra Google med 125% og antallet af konverteringer fra Google Ads med 25% samtidigt med, at prisen pr. konvertering er reduceret med 12%. IIH Nordic er en helt fantastisk samarbejdspartner med et højt serviceniveau og altid kompetent, faglig sparring. De værner om Express Banks forretning, som var det deres egen baby.

Express Bank

Jenny Gaffner

Head of Marketing

Express Bank

Vi har hjulpet nationale og internationale virksomheder.

Få nyheder om trends og viden indenfor online marketing.

Få et pling i indbakken hver gang vi deler viden om trends og tendenser, samt invitationer til vores events.