IIH Nordic er for tiende gang blevet kåret som det bureau, der er bedst til at analysere og anvende data i årets MyImage-undersøgelse, og denne gang tager vi også førstepladsen i dataintegration. Læs mere om priserne og om arbejdet bag her.
Årets MyImage-undersøgelse er landet, og vi kan ikke få armene ned over resultatet. IIH Nordic har høstet to topplaceringer – den ene for 10. gang i kategorien ‘Gode til at analysere og anvende data’. Det er en præstation, der sætter en tyk streg under vores ekspertise i at udnytte og aktivere data, der løfter vores kunders forretning.
“At blive anerkendt som nummer 1 i to nøglekategorier ved MyImage Bureau 2024 er en stor ære for alle os hos IIH Nordic. Vores team har dedikeret sig til at levere fremragende resultater og drive udviklingen inden for dataanalyse og integration. Dette bekræfter vores position som de ubestridte mestre af data, og vi ser frem til at fortsætte med at løfte barren inden for vores branche,” lyder det fra CEO i IIH Nordic, Lars Gudbrandsson.
Ny kåring til samlingen
I år er det ikke alene i kategorien om analyse og anvendelse af data, at IIH Nordic hiver sejren hjem. Vi har også taget førstepladsen i at integrere data, hvilket yderligere understreger vores konstante fokus på at realisere vores kunders digitale potentiale.
I løbet af de seneste tre år er vi gået fra en tredje- til en førsteplads i netop denne kategori. En udvikling, vi er enormt stolte over, da det cementerer, at vi ikke blot er gode til at indsamle data, men også formår at transformere dem til meningsfulde indsigter, der driver strategiske beslutninger til gavn for vores kunder.
Tag førertrøjen sammen med os
Der sker store ændringer inden for digital marketing i det kommende år – og ikke mindst i håndteringen af data, når bl.a. tredjeparts-cookies udfases i løbet af 2024. Mangler I hjælp til at få endnu mere ud af jeres data, står vores hold af eksperter klar til at tage hånd om netop jeres udfordringer. Vi ved, hvad der skal til for, at I kan udnytte jeres data til fulde.
Kort om MyImage-undersøgelsen
MyImage-undersøgelsen udføres af MyResearch og belyser marketingansvarliges syn på bureauebranchen. Det er 16. gang, der foretages en MyImage-undersøgelse, og over 1000 marketingansvarlige har deltaget i dette års undersøgelse.