IIH Nordic vinder ‘Gode til at analysere og anvende data’ for 10. gang i MyImage 2024.

IIH Nordic er for tiende gang blevet kåret som det bureau, der er bedst til at analysere og anvende data i årets MyImage-undersøgelse, og denne gang tager vi også førstepladsen i dataintegration. Læs mere om priserne og om arbejdet bag her.

Årets MyImage-undersøgelse er landet, og vi kan ikke få armene ned over resultatet. IIH Nordic har høstet to topplaceringer – den ene for 10. gang i kategorien ‘Gode til at analysere og anvende data’. Det er en præstation, der sætter en tyk streg under vores ekspertise i at udnytte og aktivere data, der løfter vores kunders forretning.

“At blive anerkendt som nummer 1 i to nøglekategorier ved MyImage Bureau 2024 er en stor ære for alle os hos IIH Nordic. Vores team har dedikeret sig til at levere fremragende resultater og drive udviklingen inden for dataanalyse og integration. Dette bekræfter vores position som de ubestridte mestre af data, og vi ser frem til at fortsætte med at løfte barren inden for vores branche,” lyder det fra CEO i IIH Nordic, Lars Gudbrandsson.

Ny kåring til samlingen

I år er det ikke alene i kategorien om analyse og anvendelse af data, at IIH Nordic hiver sejren hjem. Vi har også taget førstepladsen i at integrere data, hvilket yderligere understreger vores konstante fokus på at realisere vores kunders digitale potentiale.

I løbet af de seneste tre år er vi gået fra en tredje- til en førsteplads i netop denne kategori. En udvikling, vi er enormt stolte over, da det cementerer, at vi ikke blot er gode til at indsamle data, men også formår at transformere dem til meningsfulde indsigter, der driver strategiske beslutninger til gavn for vores kunder.

Tag førertrøjen sammen med os

Der sker store ændringer inden for digital marketing i det kommende år – og ikke mindst i håndteringen af data, når bl.a. tredjeparts-cookies udfases i løbet af 2024. Mangler I hjælp til at få endnu mere ud af jeres data, står vores hold af eksperter klar til at tage hånd om netop jeres udfordringer. Vi ved, hvad der skal til for, at I kan udnytte jeres data til fulde.

Kort om MyImage-undersøgelsen

MyImage-undersøgelsen udføres af MyResearch og belyser marketingansvarliges syn på bureaubranchen. Det er 16. gang, der foretages en MyImage-undersøgelse, og over 1000 marketingansvarlige har deltaget i dette års undersøgelse.

Brug for hjælp til Data & Insights?

ACTIVATE – optimér kunderejsen og opnå bedre resultater med AI

Optimér jeres performance med datadrevet beslutningstagning. Se, hvordan vi hjælper jer med at få mest muligt ud af jeres viden om kunderne med AI.

AI kursus

Accelerér jeres brug af AI inden for digital marketing med vores kursus i generativ AI. Vi hjælper jer med at få det fulde udbytte af AI-værktøjer som ChatGPT, så I nemmere kan løse jeres marketingopgaver.

Google Marketing Platform

Hos IIH har vi i mange år hjulpet virksomheder med brugen af Google Marketing Platform, og vi ved, hvad der skal til, for at få det maksimale ud af platformen, så I kan slå jeres konkurrenter og skabe resultater, der kan mærkes.

Vi har hjulpet nationale og internationale virksomheder.

“Samarbejde styrker brand, forbedrer ROI og skaber tryghed”

IIH Nordic har løftet vores online-performance og tilstedeværelse på nettet, med et styrket brand og en forbedret ROI til følge. De varetager al administration, optimering og evaluering af vores AdWords-kampagner, og vi føler os helt trygge ved samarbejdet og den løbende kommunikation.

Wallmans

Kristine Andersen

Marketingchef

Wallmans

Vi holder dig up to date.

Hvorfor din datastrategi har brug for en forretning-først tankegang

En reflektion over nøgleindsigter fra Data Innovation Summit 2025 I den tempofyldte verden af data og AI … se mere

Blogpost graphics-2-kopi

Er det muligt at vikle sig ud af AI-hypen?

SEO Nyheder: Maj 2025

Fra muligheden for at annoncere direkte i ChatGPT til ændringer i Googles visningslogik og nye aktører på … se mere

Blogpost graphics (19)

De fire vigtigste nyheder, du bør kende til din SEO-strategi

Nyhed: Google har lyttet – Performance Max åbner op for langt større indsigt og kontrol

Endelig er der mere gennemsigtighed på vej i Performance Max-kampagner – noget, mange annoncører længe har efterspurgt. … se mere

Blogpost graphics (11)

Kanalperformance: Få klarhed over, hvad der virker – og hvor

Hold dig opdateret med IIHs nyhedsbrev.

Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.