Den overordnede udfordring
Telenor Erhverv var overbevist om, at de kunne få et bedre resultat af deres Google Ads-kampagner.
98% flere konverteringer
86% stigning i konverteringsrate
18% reduktion i konverteringsomkostninger
Telenor Erhverv var overbevist om, at de kunne få et bedre resultat af deres Google Ads-kampagner.
Jeg har været meget glad for vores lange samarbejde med IIH Nordic. Jeg oplever dem som optimal sparringspartnere, bl.a. fordi de formår at tænke proaktivt på Gyldendal Uddannelses vegne
Laura Kock
Projektleder
Gyldendal Uddannelse
Ved at omstrukturere kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles muligheder for machine learning i Google Ads, kunne vi fokusere kampagnerne til den relevante målgruppe og fokusere budgettet til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.
Ved at omstrukturere strukturen og bruge de korrekte Google-budstrategier kunne vi øge ydeevnen:
98% løft i konverteringer
86% løft i konverteringsrate
21% reduktion i tabte visninger på grund af budgetbegrænsninger
18% reduktion i omkostninger pr. konvertering
Vi vil gerne høre om jeres udfordringer og ambitioner og tage en snak omkring, hvordan vi sammen kan tage jeres digitale markedsføring til nye højder.
Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.