98% stigning i konverteringer med ny strategi

En omstrukturering af kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles egne muligheder for machine learning i Google Ads, blev kampagnerne fokuseret til den relevante målgruppe samt budgettet fokuseret til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.

98% flere konverteringer

86% stigning i konverteringsrate

18% reduktion i konverterings­omkostninger

Den overordnede udfordring

Telenor Erhverv var overbevist om, at de kunne få et bedre resultat af deres Google Ads-kampagner.

Vores løsning

Ved at omstrukturere kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles muligheder for machine learning i Google Ads, kunne vi fokusere kampagnerne til den relevante målgruppe og fokusere budgettet til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.

Vigtigste resultater

Ved at omstrukturere strukturen og bruge de korrekte Google-budstrategier kunne vi øge ydeevnen:
98% løft i konverteringer
86% løft i konverteringsrate
21% reduktion i tabte visninger på grund af budgetbegrænsninger
18% reduktion i omkostninger pr. konvertering

Thomas Hermann

Vil du høre mere?

IIH Nordics digitale marketings afdeling arbejder med at udbygge relationer mellem virksomheder og deres kunder. Med Thomas Hermann, Head of Digital Marketing, i spidsen, giver specialisterne sig i kast med fx bannerannoncering, Google Ads og vejledning, så der bliver valgt det rette mix til virksomheders budskab og målgruppe.

Relaterede cases