98% stigning i konverteringer med ny strategi.

En omstrukturering af kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles egne muligheder for machine learning i Google Ads, blev kampagnerne fokuseret til den relevante målgruppe samt budgettet fokuseret til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.

98% flere konverteringer

86% stigning i konverteringsrate

18% reduktion i konverterings­omkostninger

Den overordnede udfordring

Telenor Erhverv var overbevist om, at de kunne få et bedre resultat af deres Google Ads-kampagner.

“Tilpasset indsats, som for længst har tjent sig selv ind”

IIH Nordic leverede et solidt, gennemarbejdet og professionelt Google AdWords set-up til os, som afspejlede viden om vores forretning, kampagner og markedet. Vi kunne nemt selv arbejde videre med kampagnerne, men har også efterfølgende brugt IIH Nordic til sparring og hjælp. Vores resultater (relevante besøgende og kundeleads) via Google AdWords er markant forbedret, efter vi fik lavet et nyt set-up som for længst har tjent sig selv ind igen.

Nic Christiansen

Anette Breit Mortensen

Project Manager

Nic Christiansen Gruppen

Vores løsning

Ved at omstrukturere kampagneopsætningen, optimere og skrive nye annoncer og bruge Googles muligheder for machine learning i Google Ads, kunne vi fokusere kampagnerne til den relevante målgruppe og fokusere budgettet til de rigtige områder af Telenor Erhvervs forretning.

 

Vigtigste resultater

Ved at omstrukturere strukturen og bruge de korrekte Google-budstrategier kunne vi øge ydeevnen:
98% løft i konverteringer
86% løft i konverteringsrate
21% reduktion i tabte visninger på grund af budgetbegrænsninger
18% reduktion i omkostninger pr. konvertering

Skal vi samarbejde?

Vi vil gerne høre om jeres udfordringer og ambitioner og tage en snak omkring, hvordan vi sammen kan tage jeres digitale markedsføring til nye højder.

Vi har hjulpet nationale og internationale virksomheder.

Vi holder dig up to date.

Hvorfor din datastrategi har brug for en forretning-først tankegang

En reflektion over nøgleindsigter fra Data Innovation Summit 2025 I den tempofyldte verden af data og AI … se mere

Blogpost graphics-2-kopi

Er det muligt at vikle sig ud af AI-hypen?

SEO Nyheder: Maj 2025

Fra muligheden for at annoncere direkte i ChatGPT til ændringer i Googles visningslogik og nye aktører på … se mere

Blogpost graphics (19)

De fire vigtigste nyheder, du bør kende til din SEO-strategi

Nyhed: Google har lyttet – Performance Max åbner op for langt større indsigt og kontrol

Endelig er der mere gennemsigtighed på vej i Performance Max-kampagner – noget, mange annoncører længe har efterspurgt. … se mere

Blogpost graphics (11)

Kanalperformance: Få klarhed over, hvad der virker – og hvor

Hold dig opdateret med IIHs nyhedsbrev.

Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.