Den overordnede udfordring
Udfordringerne skyldtes høje omkostninger på produkter med lav margin, hvilket førte til lav ROAS for kunden, da størstedelen af budgettet blev brugt på at annoncere produkter, der ikke klarede sig godt.
85% stigning i omsætning
68% flere transaktioner
22% stigning i konverteringsrate
Udfordringerne skyldtes høje omkostninger på produkter med lav margin, hvilket førte til lav ROAS for kunden, da størstedelen af budgettet blev brugt på at annoncere produkter, der ikke klarede sig godt.
IIH Nordic er vores foretrukne sparringspartner inden for online markedsføring og e-handel. Vi vil anbefale IIH til alle, der kræver smæk for skillingen på deres web-budget
Rie Ulrich
Folkeferie
Ved at anvende brugerdefinerede etiketter til at automatisere processen med at segmentere produktbeholdningen i forskellige produktgrupper, kunne vi identificere produkter med høj margin fra produkt-feed’et. Efter at have gjort dette kunne vi omarrangere kampagnestrukturen i overensstemmelse hermed og tildele specifikke strategier for disse produkter.
Ved at prioritere produkter med en høj margin kunne vi se et generelt løft af ydeevnen på kundens shopping-kampagner:
85% stigning i omsætningen
68% stigning i transaktioner
22% løft i konverteringsraten
Vi vil gerne høre om jeres udfordringer og ambitioner og tage en snak omkring, hvordan vi sammen kan tage jeres digitale markedsføring til nye højder.
Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.