Den overordnede udfordring
Life Extension Europe ønskede at levere en personlig kundeoplevelse, men manglede forståelse for deres kunders karakteristika, adfærd og præferencer.
20% stigning i omsætning
62% flere transaktioner
40% stigning i konverteringsrate
Life Extension Europe ønskede at levere en personlig kundeoplevelse, men manglede forståelse for deres kunders karakteristika, adfærd og præferencer.
IIH Nordics indsigt i anvendt online effektmåling har hævet SAS Online’s forståelse og brug af WebTrends til langt mere målrettede højder.
Andreas Pettersson
SAS
IIH Nordic udviklede kundesegmenter ved hjælp af uovervåget clustering på Life Extension Europes CRM-data og skabte pipelines til at sende segmentspecifikke e-mail og Google Ads-kampagner.
20% stigning i omsætningen og 62% stigning i transaktioner
40% stigning i konverteringsraten, hvilket førte til en samlet konverteringsrate på 8,5%
Yderligere forbedringer af den operationelle effektivitet ved at strømline og automatisere marketing- og salgsaktiviteterne
Sagen modtog en pris ved FDIH E-Commerce Awards 2020
Vi vil gerne høre om jeres udfordringer og ambitioner og tage en snak omkring, hvordan vi sammen kan tage jeres digitale markedsføring til nye højder.
Modtag ny viden, vores bedste tips og tricks og invitationer til spændende events – direkte i din indbakke.